LoveTennis, ik zit in de 'ik wacht nu met smart op mijn menstruatie' fase hahaha. Ik heb er nog nooit zo naar uitgekeken! Ik verwacht m dinsdag.
Babyshowers vind ik überhaupt Amerikaanse onzin. Net zoals gender reveals. Ik heb er tot nog toe 1 meegemaakt (familie), en ik zat daar terwijl ik wist dat het zo gewenste kindje van vrienden van ons waarschijnlijk niet oud zou worden. En het kindje van een collega was net voor de geboorte overleden. En ik dacht alleen maar, ik snap dat je wilt vieren, maar zou je dat niet pas doen als het kindje er veilig is? Daarnaast waren de aanwezige dames nogal trashy (schoonmoe met aarsgewei, al aan de wijn om 11 uur, schoonzus met opgeblazen tieten), ik ben iets anders haha dus voelde mij er niet op mijn gemak. Ik ben niet op kraamvisite gegaan. Het kraamkado was nl al gegeven, zoals de bedoeling is van een babyshower.
Knuffeltjeee, goede theorie! Past helemaal in mijn straatje ? en ik denk dat je conclusie over je familie ook spot on is. Misschien verandert t nog als je eenmaal zwanger bent, je weet maar nooit! Ik hoop dat jullie in ieder geval wel leuke vrienden hebben!
Mj, de 1e keer had hij het potje thuis gevuld en toen binnen een half uur ingeleverd. Maar er waren geen goede instructies over warm houden bij gegeven. Sindsdien produceert hij in de kliniek, dan is het goud nog optimaal qua temperatuur bij inleveren zegmaar hahaha hij vindt het in ieder geval maar lastig, want je moet dus mikken in een klein potje.