"De dames die al wat langer wachten....."

Fleurtje, in België is dat hetzelfde verhaal hoor. Ik denk dat als alles in principe in orde is bij jullie, ze mss wel zonder hormonen gaan proberen. Dus een inseminatie in een natuurlijke cyclus. wanneer ze kunnen starten hangt dus af van je cyclus denk ik.

Welkom JoCos! 

Lieve dames wilde even zeggen dat ik nog steeds elke dag aan jullie denk en ook zo n beetje elke dag jullie berichten meelees. Ik gun het jullie stuk voor stuk zo erg! Hoop echt dat dit topic over een tijdje opgeheven kan worden en iedereen een positieve test in handen krijgt. Ik denk aan jullie, dikke knuffel!!

Wat goed om te lezen dat bijna iedereen weer verder geholpen kan worden! Super! En welkom aan de nieuwe dames, schrijf hier lekker mee en hopelijk heeft iemand van ons snel weer een succesverhaal te vertellen. 

Hier alweer 3 dagen spuiten achter de rug, hopelijk is er maandag op de echo al een eiblaasje te zien. We wachten weer in spanning af. 

Lotjejansen, spannend joh! Je kunt na de inseminatie wat krampen hebben (en die kunnen ook best een tijd aanhouden). Je kunt en mag van te voren paracetamol nemen. Ik had de eerste keer nergens last van en de tweede keer de rest van de dag krampen.
Kaatkaat ook voor jou weer spannend dus! Ik duim met je mee!

Ik reageer morgen meer. Dan meer tijd.
Lotjejansen,
Hier morgen ook controle. Zijn inderdaad gestart met iui. 
Hopelijk morgen een goeie meting en dit weekend insiminatie.   
Hoe voel je je er onder? Hoe groot was je eitje?

Ohh spannend milaaa en wat 'leuk'dat we gelijk opgaan! Mijn eitje was 16 en andere 13 dus gyn verwacht dat er 1 zal meedoen. Of die van 13 moet nog 15 worden. Volgende ronde dus hogere dosis gonalf. 
Lapjesendraadjes dat soort tips, van bv paracetamol, heel handig! Bijna icsi voor jullie. En vanuit een nieuw huis de ritjes maken naar het ziekenhuis:)
Chacha thanks! Dat het een vruchtbare maand voor je mag worden???
Ikbendoutzen wat attent!! Kan je al zien dat je zwanger bent? 

Chacha, ahaaa merci voor de reactie. Geeft al wat meer duidelijkheid!!
En als jullie voor keuze worden gesteld , wat kiezen de meeste koppels? Hormonen of inseminatie in een natuurlijke cyclus? 

Terug
Bovenaan