"De dames die al wat langer wachten....."

ikbendoutzen, we zijn wel al doorgeschoven naar een ander ziekenhuis waar ze mee gefuseerd zijn. Andere locatie zeg maar. Maar ze kon me echt niet zeggen welke locatie als eerste toekomt aan ons dossier.
Ik denk dat ik het 24 a 25e moet worden, al wel wat kleine tekentjes die er op wijzen. Ik weet 99% zeker dat het hem niet geworden is deze ronde.

SuusX nee niet echt iets gemerkt van de acupunctuur deze eerste keer. Misschien komt dat nog.
Knuffeltjee wat shit dat jullie zo lang moeten wachten en dat je al voelt dat je weer ongesteld gaat worden. Hoop toch dat jullie snel aan de beurt zijn. En straks maar even extra lief zijn voor jezelf. 
Ikbendoutzen ik heb ook van die oplosbare hechtingen en inderdaad laatste dagen onwijs aan het jeuken? maar heb net even lekker in bad gelegen en heb een paar stukjes eruit kunnen halen (zonder er echt aan te moeten trekken ofzo). Fijn dat het zo goed gaat! Hoop stiekem dat we ook nog even samen in het zwanger forum komen te zitten.

Waaaaaaaaaaaaaaa ik heb lichtroze verlies dus ik moet zo bellen! En natuurlijk is de kliniek vandaag pas vanaf 10 uur open en moet ik vanmiddag naar de verjaardag van mijn zusje (die 30 is geworden). 
Echt he, dat lichaam verrast me elke keer, ik had pas maandag of dinsdag verrast! (Voordat iemand trouwens begint over innestelling: wij hebben geen seks gehad tijdens eisprong wegens uitputting door de klus en verhuizing)

@lotjejansen hoe was de controle?

@ikbendoutzen hoeveel weken ben je nu zwanger?

@zwindo fijn om te horen dat jouw “aanstellen” niet terecht is en dat ze je kunnen gaan helpen. 

@fleurtjeX onwerkelijk eigenlijk he als ze zeggen dat alles goed is en het toch nog niet gelukt is

@Suus ik merk ook dat “mannen” of mijn man (vriend) er anders in staat dan ik, hij blijft maar rustig, terwijl ik paranoia begin te worden.

@lapjesendraadjes wat betekent dat voor jou? Sorry als ik het even gemist heb.

Geen menstruatie hier.. zou ik me dan toch helemaal vergist hebben in mijn ovulatie? 
Temperatuur was vanmorgen 36,7

Heb de vorige cyclussen bekeken en dan was een tempstijging voor ovulatie steeds op de zondag.
Dus misschien zit ik morgen pas op 14 dagen na de ovulatie.
Maar waarom dan opeens zo’n lange cyclus ??‍♀️

Begrijp niks van mn lichaam.

Knuffeltje dat is echt super rot! Je moet al zoveel geduld opbrengen en dan dit erbij. Ik zou gewoon elke week gaan bellen, zodat ze weten dat je er echt op zit te wachten en ze je casus misschien wat voorrang geven. 

Zwindo, dat zou heel leuk zijn, die operatie kan alleen maar meehelpen;) 
Lovetennis, vandaag precies 12 weken. Heb je afgelopen dagen nog weer getest? En misschien hebbikt gemist en deed je dit al maar zou je dan niet liever een goede ovutest gebruiken? Je hebt van sensitest die extra gevoelige, en die zijn echt heel duidelijk.  

Lovetennis, had je vanochtend een temperatuurstijging of is je temperatuur nog steeds hoog? Vervelend he, het kan alle kanten uit! Het kan inderdaad dat je ovulatie later was, of je bent zwanger.
Mijn menstruatie betekent dat ik vandaag begin met mijn icsi-behandeling.

Terug
Bovenaan