Zo even 10 pagina's moeten teruglezen, dus ga mijn best doen om op iedereen te reageren.
MJ spannend allemaal starten met het traject en het klinkt inderdaad heel erg als een PCOS beeld. Het wachten is echt een drama in dit hele traject. Je leert echt geduld opbouwen en je leert je partner ook echt op een andere manier kennen. Dus snap heel goed dat je ook met al die twijfels zit dit is niet zomaar even iets wat je doet. Probeer echt goed naar je gevoel te luisteren en wat goed voelt voor jou/jullie. Het belangrijkste is praat er goed over met elkaar en geef elkaar ook de ruimte om bepaalde dingen op een eigen manier te verwerken, zoals Lapjesendraadjes eigenlijk ook al heeft gezegd. Fijn dat je binnenkort in ieder geval meer duideliijkheid krijgt of jullie in het fertiliteitscentrum terecht kunnen. Wel raar inderdaad dat ze het al over behandelplan hebben, ik denk zelf dat je eerst nog de inwendige echo krijgt en nog een bloedonderzoek krijgt en dat er opties besproken gaan worden. Dat de knoop pas doorgehakt wordt als alle resultaten binnen zijn.
Milaaa fijn dat je eindelijk weer langs kon gaan en je weer met IUI mag gaan starten. Heeft het bellen en er achteraan zitten misschien toch een beetje geholpen.
chacha jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden en het weer langer duurde. Hopelijk deze nieuwe ronde meer geluk
mandareintje fijn om weer even iets van je te horen. Snap het allemaal heel erg goed. Zo dubbel allemaal je wilt eigenlijk dit verlies verwerken, maar wilt aan een kant ook graag door. Hoe voel je je er ondertussen onder nu de tp voor de deur staat voor jullie 2e cryo? Ik ga super super hard voor jullie duimen dat het goed blijft zitten. Trouwens ook heel vervelend dat je schoonmoeder zo naar is, zou je het met je vriend/man kunnen bespreken dat je haar gewoon even wat meer op afstand wilt houden na de tp? Sowieso al goed dat jullie even lekker op vakantie gaan.
Welkom SuusX ook al veel meegemaakt en een heel traject achter de rug. Ik hoop dat je goed uit de hsg komt. Spannend!
Knuffeltjee spannend weer die wachtweken.
KaatKaat balen dat je ongesteld bent geworden was dit ook eerder dan je had verwacht?
Lovetennis Irritant dat je nog niet ongesteld bent geworden, of ben je dat ondertussen al wel geworden. Hoop dat je lichaam snel wat duidelijkheid geeft want dit onzekere is niets. Snap ook heel goed dat je nu niet op een babyshower zit te wachten.
Welkom JoCos! hopelijk werken de gonal-f en iui hun vruchten af deze ronde.
FleurtjeX Welkom! spannend allemaal en aan een kant lijkt het me ook best frustrerend dat alles uit de testen goed lijkt te zijn. ik denk dat de vervolg stappen heel er verschillen per persoon. Ik denk eerder dat als bij jou alles in orde is en bij je man ook je eerst IUI zonder hormonen zal krijgen als vervolg stap.
Lotjejansen spannend! Hoe ging het spuiten met de hormonen? Ik zal er straks waarschijnlijk ook aan moeten gaan geloven helaas.
Ikbendoutzen hoe gaat het bij jou? Al iets van een buikje te zien?
Hier gaat alles goed. Herstel verloopt top, wondjes beginnen nu heel erg te jeuken dus een goed teken, maar heel irritant. Verder heb ik mijn eerste acupunctuur behandeling gehad en volgende week staat de 2e gepland. En ik heb mijn brief binnen van het ziekenhuis over 2.5 week mogen we ons in het ziekenhuis melden. Ben echt heel erg benieuwd wat er uit de bespreking met de artsen is gekomen en welke route zij adviseren. Verder voel ik me echt heel goed sinds de operatie en ben ik er niet veel mee bezig. behalve naar de afspraken gaan die gepland staan. Een goede afleiding is ook wel mijn werk op dit moment. Nieuwe medewerker aan het inwerken en tegelijkertijd mijn eigen overdrachtsdossier aan het opbouwen voor mijn opvolger. Sporten ga ik vanaf vandaag weer (rustig) oppakken.
Ik las trouwens best wat meiden die er tegen op zien om het traject in te gaan. Voor mij was het eigenlijk ook een soort opluchting, ik kreeg de bevestiging dat ik mij echt niet aanstel tijdens mijn menstruatie en de pijn die ik dan voel. En er word gekeken hoe dit op te lossen is. natuurlijk kijk je er niet naaruit om dit nodig te hebben en het is ook echt niet altijd makkelijk, maar voor mij is de duidelijkheid die ik heb gekregen juist wel iets waardoor ik ergens ook meer rust heb gekregen.