"De dames die al wat langer wachten....."

Nicht is eindelijk bevallen en heeft het een typische hipsternaam gegeven. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt zodat ik het op een zuipen kan zetten. Stom genoeg onwijs verdrietig en moet ik huilen er om.

Dikke knuffel voor jou Knuffeltjeeee!!! Natuurlijk moet je er van huilen, jij wil het toch ook heel graag en dan is een persoon waar je je aan ergert je voor en geeft t ook nog een stomme naam! Het arme wurm zelf kan daar natuurlijk niets aan doen. Ga anders even naar t strand ofzo en dan flink schreeuwen. In plaats van alcohol ?, want van gevoelens opsparen daar voel je je alleen maar rotter door is mijn ervaring. Ik heb deze week in bad zitten huilen en mijn gedachtes hardop uit zitten spreken. Daar werd ik rustiger van.
Ik word binnen nu en een paar uur gebeld of ik mag komen voor de echo. Later in de middag of anders morgen. Als t vanmiddag wordt, dan moet ik echt een smoes gaan verzinnen richting mijn zusje. Ik heb een keer op het laatst mijn komst op haar verjaardag afgezegd en daar was ze echt woest om. Misschien moet ik dan toch maar voor morgen kiezen als echodatum.

Oh Knuffeltje, echt heel begrijpelijk dat je huilt! Elke aankondiging is er 1 te veel nu.. Ik heb exact hetzelfde. Nu is er nog een nicht zwanger, 1 waar in totaal geen goed contact mee heb, en die is continu aan het zagen over haar 'kwaaltjes'. Moet je weten dat ze een droomzwangerschap heeft.. Ik zou toch ook eens proberen contact op te nemen met je kliniek, vertellen dat het wachten mentaal echt heel zwaar wordt en dat je verder geholpen wil worden of toch al een richtdatum.. Hoe sta je tov therapie gericht op een onvervulde kinderwens? Mss kan dit je ook wel wat helpen.. Ik ben er zelf over aan het nadenken om dit op te starten, omdat ik mezelf niet meer herken.. 
Lapjesendraadjes, is het een groot verschil om morgen op echo te gaan? Of kan je mss toch vandaag snel voor het feestje gaan? Dat je mss iets later bent maar toch gaat na je echo?

Spannend lapjesendraadjes!!! Zal wel soort adrenaline boost geven dat het nu echt gaat gebeuren. Hopelijk valt het te combineren met je zusje.
Lovetennis ongrijpbaar je eigen lichaam en cyclus enzo hè. Sterkte. 
Knuffeltjeee au die zout in de wonde als je dat hoort van je nicht, pittig. Sta maar goed stil bij je behoeften nu, naast een borrel :) zet hem op ook jij gooit een keer 6 ?
Mijn controle vanochtend ging goed, 1 van 18 en 1 van 15 dus 1 serieuze, pregnyl is gezet en dan morgen de iui zelf.  

Ik ben even een tijdje uit de lucht geweest. Veel stress gehad met baanwissel dus heb even alles op een wat lager pitje gedaan. 

Lapjesendraadjes wat fijn dat je meteen terecht kan. Je zus weet dus niet dat jullie er mee bezig zijn? Kun je niet aangeven dat je echt een goede reden hebt maar nu nog niet kan zeggen wat het is? Of misschien wat later gaan dat je het beide kunt doen? Heel veel succes in ieder geval! Krijg je ook meteen hormonen en zo of ga je dan straks pas te horen krijgen?

Lovetennis wat gek dat het nog niet is doorgekomen. Heb je nog een test gedaan? 

Knuffeltjeee wees maar even extra lief voor jezelf. Het is helemaal oké om verdrietig te zijn als er weer iemand bevallen is. Ik vind het wel helpen als dat kind dan een stomme naam heeft gekregen. Weet niet waarom, maar misschien heb ik het dan nodig om even ‘slecht’ te spreken over de ouders. Beter dan dat ze en een kind hebben en dat kind dan ook nog een leuke naam heeft. 

Zoals ik al aangaf ben ik de laatste tijd overal wat minder mee bezig door allemaal andere dingen die gebeuren. Nu komende dagen ben ik vrij dus ben bang dat ik straks weer volledig geobsedeerd ga worden. Het is ook ondertussen al weer 2 weken geleden dan wij een doorverwijzing hebben gekregen maar het ziekenhuis heeft nog steeds geen afspraak gepland. Heb er over gebeld maar krijg alleen maar te horen: “daar krijgt u vanzelf bericht van. Nog even geduld mevrouw”. Geduld heb ik volgens mij nog nooit in mijn leven gehad, dus vind dit allemaal super frustrerend... 
door al het gedoe deze week weet ik niet precies wanneer mijn eisprong is geweest (geen ovulatietesten gebruikt). Had toch niet veel uitgemaakt denk ik, want het perse op die dag gezellig moeten maken wordt echt met de maand moeilijker. 

Oo lapjesendraadjes! Je bericht is net geplaatst toen ik een bericht plaatste, mijn reactie klopt dus helemaal niet meer. Wat ontzettend oneerlijk zeg!! Snap dat je super verdrietig bent! 

Terug
Bovenaan