"De dames die al wat langer wachten....."

ChaCha wat vervelend om te horen dat je jezelf niet meer herkent. Ik heb ook wel eens nagedacht om samen met mijn vriend therapie te nemen. Zou jouw vriend mee willen denk je? Of zou het iets zijn dat je alleen zou gaan doen? Ik geloof er wel echt in dat dit kan helpen

Jullie zijn lief ? Het gaat wel weer nu. Eerst in vriendliefs grote sterke armen uitgehuild, toen eigen huisdiertjes geknuffeld en net een knuffelsessie op de kinderboerderij waar ik werk met de beestjes. Dus het zakt wel weer wat...Ik kan bellen wat ik wil met het ziekenhuis, maar zon baliemedewerksyer vind het ook heel rot en heel vervelend maar ze kunnen niet toveren. Dan kan ik gerust iedere week bellen maar het antwoord blijft hetzelfde. Maar een schietgebedje naar boven dat er bij ons medisch niets mis is en het echt vanzelf wel komt. 

Jullie zijn lief ? Het gaat wel weer nu. Eerst in vriendliefs grote sterke armen uitgehuild, toen eigen huisdiertjes geknuffeld en net een knuffelsessie op de kinderboerderij waar ik werk met de beestjes. Dus het zakt wel weer wat...Ik kan bellen wat ik wil met het ziekenhuis, maar zon baliemedewerksyer vind het ook heel rot en heel vervelend maar ze kunnen niet toveren. Dan kan ik gerust iedere week bellen maar het antwoord blijft hetzelfde. Maar een schietgebedje naar boven dat er bij ons medisch niets mis is en het echt vanzelf wel komt. 

Lapjesendraadjes, wat ongelofelijk klote zeg!!! Ohhh je krijgt een hele dikke virituele knuffel! 

Knuffeltje voor jou het zelfde, het valt echt niet mee. En de confrontatie zit werkelijkwaar overal. Hopelijk kun je je gevoelens een klein beetje een plekje geven... en anders gewoon hier van je af schrijven. 

Alle andere dames ik ga snel op jullie reageren, hopelijk morgen even tijd. Hou je haaks allemaal ?

Lapjesendraadjes wat onzettend kut zeg! :( Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.. Heel veel sterkte!
Voor alle andere dames met een teleurstelling of verdriet dit weekend, hang in there! Hopelijk kunnen jullie iets doen waar je blij van wordt (of lekker even helemaal niets ?)

Lapjesendraadjes, wat kut meid!! Echt enorm oneerlijk! Veel sterkte!
Fleurbo, ja ik denk dat hij er wel voor openstaat. Alhoewel hij niet echt een prater is. Overlaatst hebben we wel nog eens goed doorgepraat en dat helpt ook wel even. Het leek hem allemaal niet zoveel te doen, maar eens samen gezeten en dan gaf hij toch aan dat hij zich zorgen maakt omdat het nu 'zo lang' duurt vooraleer we terug zwanger zijn. Ik zou het anders ook alleen doen hoor, omdat ik voel dat ik er mee in de knoop begin te liggen. Ik ben gewoon niet meer zo vrolijk als begin vorig jaar toen we konden starten met het traject. Toen had ik nog alle hoop, nu is het vooral angst dat alles nog eens gaat gebeuren en nu lijkt het ook alsof ik niet meer zwanger geraak. I know, 6 maanden is normaal, maar vorig jaar met clomid was ik in 2e en 1e ronde zwanger. Dus ik weet het niet, echt niet. Gyn maakt zich niet echt zorgen, dus zal ik dat ook niet moeten zeker? (Nu ik het zo lees, kan mss ook de clomid zijn die wat depressieve gevoelens als bijwerking heeft :) ).

Ah nee wat een anticlimax lapjesendraadjes. Je hebt het allemaal zo zorgvuldig gepland en dan hangt het nu van hun agenda af. Echt rot. 
Knuffeltjeee wat fijn zoveel dieren en eenlieve vent naast je 
Fleurbo ontspan je maar lekker als het lukt na al het drukke rond je werk!! Hopelijk laat de doorverwijzing niet al te lang meer wachten.  

Terug
Bovenaan