Jeetje weer een aantal berichten verder. Ga proberen op iedereen te reageren.
Lotjejansen, dan zal de volgende dosis idd wel hoger zijn van de gonal f. Hier ook maar 1 eitje dat meedoet. Deze was 17,5 en de andere 12,5 en 10. Spannend, wanneer mag je testen? Hoe vondt je de behandeling?
Wij hebben bewust gekozen voor hormonen omdat mijn eitje niet altijd vanzelf springt. Maar goed, anders zou ik zeker voor natuurlijk gaan.
JoCos, welkom en ik hoop dat de gonal f en de iui bij jou goed aanslaan. Hoe voel je je er onder?
Zwindo, super fijn dat het weer goed met je gaat en je snel weer naar t ziekenhuis mag. Herken wel dat het traject in gaan als een opluchting voelt. Er gebeurt dan voor je gevoel weer wat.
SuusX, fijn dat je woensdag terug kan. Spanning ervoor?
Knuffeltje, welk ziekenhuis zit jij? Klote dat je zo lang moet wachten zeg. Dikke knuffel en hopelijk wordt je snel gebeld.
Ikbendoutzen, fijn dat alles goed gaat. Nu echt gaan genieten. Lang genoeg op gewacht.
Wat klote lapjesdraadje dat je weer moet wachten. T zit niet mee, het is jullie ook zo gegund.
SuusX en lovetennis, ik herken het wel. Mijn man is er ook veel rustiger onder dan ik. Mannen eigen denk ik?
Knuffeltje, dikke knuffel. Verdrietig zijn mag zeker hoor. Je wilt het zelf ook zo graag.
Fleurbo, goed dat werk afleiding heeft geboden. Als je weet dat he eisprong komt voelt t vaak toch als een moetje. Althans bij mij.
Chacha, fijn dat je er samen over kon praten. Hopelijk kun je bij iemand je gevoel nog kwijt. Kan zeker opluchten