"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes  wat erg! Ik vind dat ze jou dit echt nket kunnen aandoen joh, zo ga je toch niet om met je patienten, als in, wie als eerst komt die als eerst maalt. Ik zou morgen toch nog eens boos en stevig aan de lijn gaan hangen en aangeven dat dit echt niet te verkroppen is.... wie weet als je genoeg pusht dat ze je toch nog gaan helpen deze ronde. Denk aan jou! 

Lotjejansen, veel succes mrt de iui???

Thanks!!
We rijden er zo naar toe. Een bijna  uitgestorven ziekenhuis trouwens gister, heel gek. 
Lapjesendraadjes dat is best een goeie wat ikbendoutzen zegt, misschien is er tóch ruimte als je jullie vraag nog een keer benadrukt?? Of schat je het anders in

Jeetje weer een aantal berichten verder.  Ga proberen op iedereen te reageren.

Lotjejansen, dan zal de volgende dosis idd wel hoger zijn van de gonal f.  Hier ook maar 1 eitje dat meedoet. Deze was 17,5 en de andere 12,5 en 10. Spannend, wanneer mag je testen? Hoe vondt je de behandeling?

Wij hebben bewust gekozen voor hormonen omdat mijn eitje niet altijd vanzelf springt. Maar goed, anders zou ik zeker voor natuurlijk gaan.
JoCos, welkom en ik hoop dat de gonal f en de iui bij jou goed aanslaan. Hoe voel je je er onder?
Zwindo, super fijn dat het weer goed met je gaat en je snel weer naar t ziekenhuis mag. Herken wel dat het traject in gaan als een opluchting voelt. Er gebeurt dan voor je gevoel weer wat.
SuusX, fijn dat je woensdag terug kan. Spanning ervoor?
Knuffeltje, welk ziekenhuis zit jij? Klote dat je zo lang moet wachten zeg. Dikke knuffel en hopelijk wordt je snel gebeld.

Ikbendoutzen, fijn dat alles goed gaat. Nu echt gaan genieten. Lang genoeg op gewacht.
Wat klote lapjesdraadje dat je weer moet wachten.  T zit niet mee, het is jullie ook zo gegund.
SuusX en lovetennis, ik herken het wel. Mijn man is er ook veel rustiger onder dan ik. Mannen eigen denk ik?
Knuffeltje, dikke knuffel. Verdrietig zijn mag zeker hoor. Je wilt het zelf ook zo graag. 

Fleurbo, goed dat werk afleiding heeft geboden.  Als je weet dat he eisprong komt voelt t vaak toch als een moetje. Althans bij mij.

Chacha, fijn dat je er samen over kon praten. Hopelijk kun je bij iemand je gevoel nog kwijt. Kan zeker opluchten 

Gister een positieve ovulatietest, dus had even wat stress. 
Even overlegd en we blijven bij t plan wat er nu is. Gynaecoloog belde terug en die wist t ook niet zo goed. (Andere als de 2 die ik normaal heb) Haar advies was geen pregnyl zetten en vandaag iui. Maar omdat bij mij gebleken is dat ik een positieve LH test kan hebben maar geen eisprong leek mij dat niet helemaal Oke. Ze heeft overleg gehad met fertiliteitsverpleegkundige en die was t met ons eens. Gister nog via de natuurlijke weg gemeenschap en pregnyl laten zetten en maandag iui. Zo kun je de eisprong eigenlijk niet missen. ☺️
Maar nu een opgeblazen gevoel van de pregnyl denk ik. Jeetje....

Nabellen gaat geen effect geven. Toen ik gisteren om 10.03 belde (en al 5 wachtenden voor mij had!), zaten ze al tot 15.30 uur vol met afspraken. Dus toen zei de telefoniste al dat ze alle aanmeldingen aan het verzamelen was en dat de arts ze zou beoordelen. Toen kreeg ik al zo'n gevoel van het zal toch niet... maar ja ik bleef positief. Ik heb er een nachtje over kunnen slapen en ik heb mij er een beetje overheen kunnen zetten. Er lopen natuurlijk ook al behandelingen en die hebben voorrang (begrijpelijk). De Mr vindt dat we deze ronde dan maar IUI moeten doen, ik heb daar geen vertrouwen in (en wie zegt mij dat ik dan wel terecht kan?). Ik wil ook gewoon niet weer die stomme ovulatietesten enzo.
Ik probeer t maar positief te bekijken, ik heb nu wel weer een maand extra om ons huis beter op orde te krijgen (er zijn nog steeds dozen om uit te pakken, etc). Maar t blijft kut. Vandaag ook zwaar ongesteld, dus dat steekt.
Als ik volgende ronde een nee krijg, dan ga ik echt heel boos worden. Dan wil ik de dokter, ipv de telefoniste, spreken en horen waarom anderen wel mogen en ik niet.

Pfff nou hier erg teleurgesteld teruggekomen van de iui. Deze eerste ronde telt niet eens mee zei de (vervangende) gyn. Mijn man bleek ver onder de 1 miljoen kwalitatieve zaadcellen te zitten, namelijk 0,2. Het door laten gaan had eigenlijk geen zin, toch wel gedaan. We zijn best verdrietig omdat we nu verwachten dat we door moeten voor icsi. Iemand ervaring met dit tegenvallende resultaat na de opwerking voor iui? 

Terug
Bovenaan