"De dames die al wat langer wachten....."

Lotjejansen, same here. Onze eerste poging was 0,3. Ik heb m door laten gaan, want ook met weinig kan het lukken. Bij mij zeiden ze om het met deze aantallen in totaal 3x te proberen en dan over te stappen. Uiteindelijk werden het er 5 (of 6) en er was maar één poging waarbij het boven de 1 kwam.
Dus ik ga enorm voor je duimen dat t toch werkt!! Je hebt maar 1 fanatieke en sterke zaadcel nodig he!

Dankjewel voor je reactie. Merk soort paniek bij mezelf of het ooit mag gebeuren. En ook machteloosheid dat het zo slecht er voor staat bij hem, en hij er zelf ogenschijnlijk heel nuchter over is. 

Hey allemaal, ik heb al heel wat bij proberen te lezen en wat een verhalen. Zelf nu 1,5 jaar bezig en net in de onderzoekenmolen gestapt. Heel veel liefde voor iedereen hier!

Hallo allemaal,
De afgelopen weken heb ik het zo druk gehad dat ik hier amper heb kunnen komen. Ik heb net weer wat pagina's bijgelezen, maar helaas geen goed nieuws. Ik kan helaas niet op iedereen reageren.
Zwindo, wat fijn dat je goed herstelt en dat het goed voelt dat je de stap hebt gezet. Hopelijk ga je ook echt verschil merken. 
Knuffeltje, begrijpelijk dat je heel verdrietig was. Wel goed dat je het verdriet kunt delen. Het is gewoon vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is. 
Lotjejansen, wat vervelend dat het zo een teleurstelling was. Mag je eindelijk naar het ziekenhuis, krijg je nog geen goed gevoel. Succes de komende weken! Ik ga duimen dat er toch een sterke zwemmer bij zit.
Lapjesendraadjes, wat ontzettend rot zeg. Zeker als je eerst weet dat je voor een echo mag en dan te horen krijgt dat het niet doorgaat. Ga inderdaad op je strepen staan, zodat het volgende maand wel kan doorgaan.
Door de drukte ben ik deze maand even niet zoveel bezig geweest met zwanger worden. Ik weet dus ook zeker dat het deze maand niet is gelukt. Ik begin wel steeds meer te geloven dat de huisarts gelijk had over de hele vroege miskraam vorige maand. Ik had toen zoveel symptomen en nu helemaal niks. 
Ik had gisteren echt een moeilijke dag. Het voelde voor mij echt alsof ik faalde. Ik zag allemaal mooie Vaderdag foto's en toen dacht ik echt: dit had ik mijn vriend ook willen geven. Ik had nu ook met z'n drietjes in de auto willen zitten op weg naar opa en oma. Maar helaas...

Hallo allemaal,
De afgelopen weken heb ik het zo druk gehad dat ik hier amper heb kunnen komen. Ik heb net weer wat pagina's bijgelezen, maar helaas geen goed nieuws. Ik kan helaas niet op iedereen reageren.
Zwindo, wat fijn dat je goed herstelt en dat het goed voelt dat je de stap hebt gezet. Hopelijk ga je ook echt verschil merken. 
Knuffeltje, begrijpelijk dat je heel verdrietig was. Wel goed dat je het verdriet kunt delen. Het is gewoon vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is. 
Lotjejansen, wat vervelend dat het zo een teleurstelling was. Mag je eindelijk naar het ziekenhuis, krijg je nog geen goed gevoel. Succes de komende weken! Ik ga duimen dat er toch een sterke zwemmer bij zit.
Lapjesendraadjes, wat ontzettend rot zeg. Zeker als je eerst weet dat je voor een echo mag en dan te horen krijgt dat het niet doorgaat. Ga inderdaad op je strepen staan, zodat het volgende maand wel kan doorgaan.
Door de drukte ben ik deze maand even niet zoveel bezig geweest met zwanger worden. Ik weet dus ook zeker dat het deze maand niet is gelukt. Ik begin wel steeds meer te geloven dat de huisarts gelijk had over de hele vroege miskraam vorige maand. Ik had toen zoveel symptomen en nu helemaal niks. 
Ik had gisteren echt een moeilijke dag. Het voelde voor mij echt alsof ik faalde. Ik zag allemaal mooie Vaderdag foto's en toen dacht ik echt: dit had ik mijn vriend ook willen geven. Ik had nu ook met z'n drietjes in de auto willen zitten op weg naar opa en oma. Maar helaas...

Lotjejansen, de volgende maand kunnen de cijfers opeens weer heel hoog zijn. Zaad heeft volgens mij een cyclus van 3 maanden, als je vriend bijv hoge koorts heeft, dan heeft dan invloed op de hoeveelheid zaad 3 maanden later.. Volgens zeggen kun je door multivitaminen (oa zink, omega3 en foliumzuur- ja ook voor de man!) de aantallen verhogen. Bij die van mij heeft t weinig effect, maar slikken kan geen kwaad. 
En natuurlijk bij de volgende poging een aantal dagen voor de inseminatie geen seks of masturbatie voor hem! Hij moet zegmaar een beetje op springen staan, hahaha. Wij mogen 4 dagen voor het moment u geen seks meer.
Ik snap je wanhoop! Maar het komt echt goed!
Welkom Holly! Succes bij de onderzoeken, heb je zelf al een idee waardoor het zou kunnen komen?
Knuffel voor jou mttm! Ik ben expres niet op Facebook of Instagram geweest gisteren, ik merk dat ik er dit jaar ook verdrietig van word. Laten we mikken op 2021 dan maar he!

Dankjewel lapjesendraadjes. Wat kalmerende woorden helpt echt. Net met de gyn gebeld en die stelt nog 1 keer iui voor en als dan weer zo slecht is dan door voor icsi. 
Hoe is bij jou, inmiddels wat gewend aan het idee van een maand later starten? 

Lotjejansen, ik kan snappen dat het even een schok was. Er moet er natuurlijk maar 1 de goede weg vinden, maar een hoger cijfer is altijd fijn om te horen. Vind je het goed dat je zo snel evt. door kan met ICSI of schrikt dit je wat af?
Welkom Holly!
Mttm, confronterend hé meid.. Dikke knuffel! Ik heb het dit jaar ook enorm moeilijk met aankondigingen/moeder&vaderdag. Hopelijk volgend jaar wel met een kleintje dan maar!
Ik word echt gek van die opvliegers :'). Warm, koud, zweten. Ik voel weer wat getrek en geduw, dus hopelijk groeit er een eitje. Ik had (denk ik) gisteren ook al vruchtbaar slijm op cd8, is dit niet wat vroeg? Vorige maand had ik dit ook op 2-3 dagen voor eisprong wel, maar dit zou dan zeggen dat ik al op cd10 of 11 een eisprong zou hebben, terwijl m'n ovutest op cd7 echt nog niks gaf. Het was echt doorzichtig en kleverig (sorry voor de details :') ).

Terug
Bovenaan