"De dames die al wat langer wachten....."

Ik ben inmiddels wel een beetje gewend. De teleurstelling is er wel, komt elke keer weer naar boven als ik naar  t toilet zie en de menstruatie opmerk. Ik ben momenteel ook enorm jaloers op vrouwen die zonder hulp zwanger zijn geworden. Ik wil dat nl ook zo graag, het is niet leuk om afhankelijk van derden te zijn!

Lapjesendraadjes, we passen ons altijd wel snel aan, maar wilt idd niet zeggen dat we niet teleurgesteld zijn. Jammer genoeg wordt het uit onze handen genomen, dus kunnen we niet anders dan meegaan. Heel begrijpelijk hoe je je voelt! Dikke knuffel meid

Deze maand "gewoon " keurig op tijd ongesteld geworden na 2x op rij iedere keer overtijd. Dus blijkbaar bemerk ik mijn eisprong wel, die was afgelopen maand vrij vroeg. Dus nu 20e aanhouden... Moeder natuur heeft de sluizen goed opengezet. Tja, diepe zucht, rug rechten, en komende maand maar weer opnieuw proberen... Ik ga die site weer eens gebruiken en goed op mijn lichaam letten. Als vriendlief erg moe is kan ik het nu in een spuitje opvangen. Alle hoop en pijlen nu rond 7 juli, rond deze datum springt het volgende eitje...

Dag meiden.
Even twee dagen de tijd genomen om het vedriet een plekje te geven. Zaterdagmiddag ongesteld geworden, net voordat onze vrienden kwamen bbq. Er was toen geen tijd om te huilen, maar de tranen zaten hoog. 
's avonds werden we gebeld dat mijn zusje in het ziekenhuis was opgenomen voor een spoedoperatie (bobbel in haar lies). Toen brak ik en heb ik 2 slechte nachten gehad.
Nu ben ik weer uit het dal geklommen en gaan we voor ronde 8.

@Ikbendoutzen, fijn dat het goed gaat met je! Ik hoop dat jouw geluk verspreid wordt over ons allen :)
Ik ga de volgende ronde weer serieus de ovulatietesten gebruiken, heb nu toch maar weer de dure van clearblue aangeschaft.
@Lotjejansen wat ontzettend klote zeg, dat je een uitslag krijgt waar je eigenlijk geen rekening mee houdt en dat je dus niet meedoet. Zo'n uitslag vind ik dus ook doodeng, omdat mijn vriend wielrenner is. Dat machteloze gevoel dat lijkt me vreselijk. 
Mijn beste vriendinnetje en haar man hebben een gezond kindje gekregen. Het zaad van hem was echt heel slecht. Uiteindelijk is het bij hun ook gelukt! IuI lukte toen niet, bij hun was het icsi als ik het goed schrijf?. Heb hoop!!
@Lapjesendraadjes dit meeeeeeen je niet! Wat een klotezooi!!

@Fleurbo, wat frustrerend, ik kan me ergens indenken dat je dan zooo boos bent!
Ik heb gister zo gehuild, zo boos op de wereld. Waarom worden wij niet zwanger? Waaaaarom! Ik was echt ontroostbaar. Zo hebben wij allemaal ons verdriet. Ik hoop echt snel dat er positief nieuws voor jullie komt.
@mttm wat herkenbaar wat je schrijft. Ik had de hoop gisteren op vaderdag een positieve zwangerschapstest te mogen krijgen, maar ook hier was het geluk niet aan onze zijde. 
@Milaaa wat spannend!!! Vervelend van het opgeblazen gevoel.  

Gisteren zijn we gezellig met het gezin van mijn partner gaan eten op restaurant. Mijn partner zijn tweelingbroer had het grote nieuws dat ze zwanger zijn. Het heeft maar drie rondes geduurd en het was prijs. 
Ik ben blij voor hun , maar ik heb op de wc zo hard moeten huilen, omdat ze weeeeeken aan een stuk me vertelde dat ze zo gepusht wordt door iedereen na hun trouw, en dat ze er nog niet klaar voor was, en of ze niet weet of dat moeder gevoel er al dan niet zal komen.
Ook gisteren zat ze er nog steeds van ik heb er nog stress voor en ik voel het nog niet enz... 
Ik dacht echt, serieus?!!! 
Ik was zoooooooo verdrietig gisteren! Wij willen het zo hard en het lukt maar niet.
Vandaag nog een echte brakdag gehad, maar na een nachtje goed slapen zal ik me morgen beter voelen en zal ik eens beginnen aan mijn ovulatietesten. Heb action en clearblue nog thuis liggen.

@fleurtjex wat herkenbaar en ellendig. Zij kunnen er natuurlijk niets aan doen en ik heb bv. Vriendinnen die vroeg zijn begonnen omdat zus/moeder veel moeite heeft gehad om zwanger te worden en toen ging het opeens heel snel.
Huilen mag zeker, hoop dat je er weer doorheen komt, helaas is dit niet iets wat je zelf kiest. Heel veel sterkte!
Ik hoop dat iedereen vaderdag goed is doorgekomen, nog zo'n confronterende dag :(
Aan mijn kant net bloedonderzoek en ecgos gehad, niets gevonden (was ook voor m'n extreme pijnen elke maand). Woensdag weer naar de ha om verdere stappen te bespreken, waarschijijk dan ook onderzoek voor m'n wederhelft, want tot nu toe was de verwachting dat het bij mij wat kon zijn ivm de pijn en ervaringen van familie. 
Ik moet nog een beetje leren wat alle afkortingen zijn die hier genoemd worden maar ik probeer het te snappen :) 

Merci meiden! @Knuffeltjeeee,  nee ze weten er niet van. Maar zaterdag gaan we er bbq eten dus de kans is groot dat we hen erover gaan vertellen. Ben benieuwd naar hun reactie..  

Terug
Bovenaan