Dag meiden.
Even twee dagen de tijd genomen om het vedriet een plekje te geven. Zaterdagmiddag ongesteld geworden, net voordat onze vrienden kwamen bbq. Er was toen geen tijd om te huilen, maar de tranen zaten hoog.
's avonds werden we gebeld dat mijn zusje in het ziekenhuis was opgenomen voor een spoedoperatie (bobbel in haar lies). Toen brak ik en heb ik 2 slechte nachten gehad.
Nu ben ik weer uit het dal geklommen en gaan we voor ronde 8.
@Ikbendoutzen, fijn dat het goed gaat met je! Ik hoop dat jouw geluk verspreid wordt over ons allen

Ik ga de volgende ronde weer serieus de ovulatietesten gebruiken, heb nu toch maar weer de dure van clearblue aangeschaft.
@Lotjejansen wat ontzettend klote zeg, dat je een uitslag krijgt waar je eigenlijk geen rekening mee houdt en dat je dus niet meedoet. Zo'n uitslag vind ik dus ook doodeng, omdat mijn vriend wielrenner is. Dat machteloze gevoel dat lijkt me vreselijk.
Mijn beste vriendinnetje en haar man hebben een gezond kindje gekregen. Het zaad van hem was echt heel slecht. Uiteindelijk is het bij hun ook gelukt! IuI lukte toen niet, bij hun was het icsi als ik het goed schrijf?. Heb hoop!!
@Lapjesendraadjes dit meeeeeeen je niet! Wat een klotezooi!!
@Fleurbo, wat frustrerend, ik kan me ergens indenken dat je dan zooo boos bent!
Ik heb gister zo gehuild, zo boos op de wereld. Waarom worden wij niet zwanger? Waaaaarom! Ik was echt ontroostbaar. Zo hebben wij allemaal ons verdriet. Ik hoop echt snel dat er positief nieuws voor jullie komt.
@mttm wat herkenbaar wat je schrijft. Ik had de hoop gisteren op vaderdag een positieve zwangerschapstest te mogen krijgen, maar ook hier was het geluk niet aan onze zijde.
@Milaaa wat spannend!!! Vervelend van het opgeblazen gevoel.