Ah FleurtjeX wat ontzettend oneerlijk he? Je probeert dan blij te zijn, maar dat is zo moeilijk! Wij zijn er de laatste tijd een stuk meer open over ook richting vrienden (alleen niet naar familie want die willen we het liefst pas iets vertellen als het dan zo ver is). Ik merk vooral heel veel lieve reacties en de echte verhalen komen dan ook los. Laatst waren we bij vrienden waarbij het ook niet zo makkelijk ging en zij gaven heel eerlijk aan dat het ook echt een druk op je relatie is en dat zij elkaar ook echt niet altijd meer leuk vonden en dat ze helemaal gek werden van al die ovulatietesten steeds. En dat was zo'n opluchting om te horen. Dat we niet de enige zijn en dat het normaal is dat dit ook af en toe spanning oplevert in je relatie. een andere vriendin die we het vertelde en die meerdere miskramen had gehad voor het bij hen lukte gaf mij de wijze woorden: maar je hoeft in deze fase echt niet heel lief en betrokken te doen naar zwangeren. Je hoeft echt niet met ze mee te praten over kwaaltjes en hoe vervelend die zijn. Ook dat was fijn om eens te horen. Knuffeltje dikke knuffel voor jou! Holly fijn dat het onderzoek er op zit, benieuwd wat de huisarts zegt. Hoe kijk je er tegen aan? Vind het moeilijk in te schatten waar je eigenlijk op hoopt bij die onderzoeken. Je wilt natuurlijk dat alles goed is, maar je hoopt denk ik ook dat ze iets vinden waar het door komt en waar ze iets aan kunnen doen.
hier nog steeds niets gehoord. Als ik vrijdag nog niet gebeld ben of een brief/mail heb gekregen ga ik denk ik weer bellen. Het is dan namelijk al weer 3 weken terug dat we de doorverwijzing gekregen hebben. Snap dat we niet meteen terecht kunnen, maar ze kunnen toch wel een afspraak plannen? Snap niet waarom dat zo lang moet duren...
hier nog steeds niets gehoord. Als ik vrijdag nog niet gebeld ben of een brief/mail heb gekregen ga ik denk ik weer bellen. Het is dan namelijk al weer 3 weken terug dat we de doorverwijzing gekregen hebben. Snap dat we niet meteen terecht kunnen, maar ze kunnen toch wel een afspraak plannen? Snap niet waarom dat zo lang moet duren...