Hey Dames, gelukkig heeft iedereen de vaderdag weer een beetje overleefd. Helaas wel heel veel verdrietige berichten. Ik hoop zo dat de komende maand de berichten beter zullen zijn en dat een aantal van ons zo gelukkig mag zijn om een positieve test te krijgen. Merk dat succes verhalen van anderen me zo veel hoop geven.
@ Lapjesendraadjes, fijn om te lezen dat je je weer een klein beetje beter voelt. Op onze poli mogen we als er plek is elke ronde meedoen. mochten wij volgende ronde tegelijk komen met te veel andere stellen dan gaan de stellen die afgelopen ronde niet geholpen konden worden voor! Hopelijk is dat voor jullie ook zo!
@ Lotjejansen, wat naar! Je houd er geen rekening mee dat je zo'n uitslag krijgt. Maar zoals al gezegd is, ik hoop gewoon dat er 1 hele sterke zwemmer bij zit! Dikke knuffel.
@ Zwindo, hopelijk krijg je snel duidelijkheid, snap dat het heel erg spannend is maar wat fijn dat je goed opknapt!
@ Milaa dit was jullie eerste ronde IUI toch? Wel balen dat je je zo beroerd voelt! Zou die koorts ook van de hormonen komen? Hopelijk voel je je snel beter.
Ik weet niet wie het zei maar van de menopur krijg ik ook verschrikkelijke opvliegers! Maar nog lang niet zo erg als wat jij hebt! Sterkte
@ Fleurbo en FleurtjeX sorry als ik jullie door elkaar gooi, ga vanaf nu beter opletten. Maar wat rot hé al die aankondigingen en zelf maar af moeten wachten en moeten hopen. En de maanden en jaren gaan maar voorbij......
@ Knuffeltjee voel je je al wat beter? In welk deel van het land woon je? Gek dat ze nog niet starten, ik woon echt in een van de grootste corona haarden en hier begint zorg al weer echt op te starten. Ik duim voor je dat je snel aan de beurt bent.
@ alle andere dames waarop ik even niet heb kunnen reageren, heel veel sterkte en liefs vanuit hier. Houd hoop, elke dag die voorbij gaat is er eentje dichterbij de oplossing! Dikke knuffel.