"De dames die al wat langer wachten....."

Hier iui gehad en sinds maandag nacht ontzettend ziek. 38.8°c draaiende buik en gevoel alsof ik moet spugen.
Zo een corona test doen, al denk ik dat het van de hormonen komt. 

Zwindo fijn dat je wat afleiding hebt aan andere dingen! Ik hoop dat het je lukt om het een beetje aan de kant te zetten :) hebben ze ook iets gezegd over proberen op de ‘natuurlijke manier’ deze ronde? Ik heb wel eens gehoord dat je meer kans hebt na zo’n operatie, maar dat zal ook wel per geval verschillen 

Mttm die pijn is verschrikkelijk he? Pijn omdat het nog niet is gelukt, omdat het hij andere wel lukt, maar ook een gevoel van falen en een enorme angst of het wel gaat lukken.. dikke knuffel! 

Holly wat vervelend om je vriend zo te zien.. maar kan me ook voorstellen dat het fijn is dat jullie de pijn kunnen delen. Als vrouw is het toch weer anders allemaal denk ik (dat is bij ons in ieder geval zo)

Vis spannend zeg!! Hopelijk goed nieuws uit het onderzoek! Laat je het ons weten? Succes met wachten :) 

Milaaa wat vervelend! Hopelijk voel je je snel beter! 

Ik probeer alles een beetje los te laten deze vrije dagen. Ben veel aan het bakken en ga vandaag het huis schoonmaken. Straks ook even yoga doen, misschien helpt het om wat meer te ontspannen

Hoi allemaal.
Wat veel berichtjes, en ook bijna allemaal verdrietige berichtjes. Ik was vanmorgen aan het googlen en las zo veel berichten van stellen waar het in Nederland niet gelukt was en zij stapten allemaal over naar Dusseldorf. Heel erg positief spraken ze daarover, vele stellen vrijwel direct zwanger.
Het ziekenhuis daar heet Viva Neo. Hebben jullie daar ook over gehoord? 
Ik hoop oprecht dat juli voor ons allemaal een mooie maand gaat worden. Zo veel respect heb ik voor jullie, die al in de medische molen zitten. Hartverscheurend heb ik gehuild, de wens is zó groot, de gedachte die door je hoofd gaat "straks lukt het nooit", is echt vreselijk.
En dan zit ik nog niet eens in die medische molen.. maar ik kom steeds dichterbij en ik wil zo graag dat het "gewoon" lukt.
Nogmaals: voor iedereen heel veel ? in de maand juli!!! 

Hey Dames, gelukkig heeft iedereen de vaderdag weer een beetje overleefd. Helaas wel heel veel verdrietige berichten. Ik hoop zo dat de komende maand de berichten beter zullen zijn en dat een aantal van ons zo gelukkig mag zijn om een positieve test te krijgen. Merk dat succes verhalen van anderen me zo veel hoop geven. 

@ Lapjesendraadjes, fijn om te lezen dat je je weer een klein beetje beter voelt. Op onze poli mogen we als er plek is elke ronde meedoen. mochten wij volgende ronde tegelijk komen met te veel andere stellen dan gaan de stellen die afgelopen ronde niet geholpen konden worden voor! Hopelijk is dat voor jullie ook zo! 

@ Lotjejansen, wat naar! Je houd er geen rekening mee dat je zo'n uitslag krijgt. Maar zoals al gezegd is, ik hoop gewoon dat er 1 hele sterke zwemmer bij zit! Dikke knuffel. 

@ Zwindo, hopelijk krijg je snel duidelijkheid, snap dat het heel erg spannend is maar wat fijn dat je goed opknapt! 

@ Milaa dit was jullie eerste ronde IUI toch? Wel balen dat je je zo beroerd voelt! Zou die koorts ook van de hormonen komen? Hopelijk voel je je snel beter. 
Ik weet niet wie het zei maar van de menopur krijg ik ook verschrikkelijke opvliegers! Maar nog lang niet zo erg als wat jij hebt! Sterkte

@ Fleurbo en FleurtjeX sorry als ik jullie door elkaar gooi, ga vanaf nu beter opletten. Maar wat rot hé al die aankondigingen en zelf maar af moeten wachten en moeten hopen. En de maanden en jaren gaan maar voorbij...... 

@ Knuffeltjee voel je je al wat beter? In welk deel van het land woon je? Gek dat ze nog niet starten, ik woon echt in een van de grootste corona haarden en hier begint zorg al weer echt op te starten. Ik duim voor je dat je snel aan de beurt bent. 

@ alle andere dames waarop ik even niet heb kunnen reageren, heel veel sterkte en liefs vanuit hier. Houd hoop, elke dag die voorbij gaat is er eentje dichterbij de oplossing! Dikke knuffel. 

Ohja... en hier alweer een dikke week aan het spuiten met menopur voor de 2de ronde. Afgelopen maandag echo, toen appte ik nog naar mijn man dat ik even ging zwaaien naar onze kinderen in spe maar toen bleek er nog nagenoeg niets te groeien. Kleine tegenvaller.... Morgen vroeg mag ik terug komen hopelijk is er dan toch iets gebeurt. We blijven duimen.... 

Vandaag op mijn vrije dag zat ik weer aan het zwemwater zoals altijd. Toch kon ik niet helemaal genieten. Vorig jaar hadden we nog zoveel hoop... Helaas nog steeds geen klein hummeltje spelend met water en zand... Het voelt zo leeg. Ik snap echt niet hoe mensen dat doen die geen kinderen willen. De seizoenen flitsen voorbij, zo snel. Te snel. Ik kan gewoon geen ander te behalen doel in mijn leven bedenken dan uiteindelijk de zorg voor iets wat een soort levenslang project wordt.

Wat een nare gedachten knuffeltje, zou je graag beloven dat t snel goed komt maar dat gaat niet. Zou het je helpen om als doel te stellen elke dag oprecht te genieten van wat er nu al wel is? Dat helpt mij altijd...
snap dat dat je problemen niet wegneemt hoor ?

Terug
Bovenaan