"De dames die al wat langer wachten....."

Succes morgen kaatkaat! Blijft toch interessant wat daar van binnen gebeurd. Nu vast meer te zien!Houd je ons op de hoogte? :)
Knuffeltjeee je wens mag er helemaal zijn, iets wat heel diep gaat kan zo intens zijn. Sterkte!!
Ps Lekker dat je zoveel aan het water zit op je vrije dagen! ??
Milaaa hoe voel je je inmiddels?

Lovetennis ik heb idd ook wel eens gehoord dat ze in Duitsland erg goed zijn hiermee! Mocht het allemaal zo moeten lopen dan heeft het best wel kans dat wij ook op een gegeven moment in Duitsland gaan kijken als het in NL niet lukt
KaatKaat succes straks! Hopelijk is er wat gebeurd! 

ik merk dat ik heel onrustig ben nu ik over een week ongesteld moet worden. Ik voel echt helemaal niets aan mijn lichaam. Ook dat die afspraak maar niet gepland wordt maakt me onrustig. Ik heb allemaal doemscenario's in mijn hoofd en ben alles aan het googelen. Ben echt voor alles wat je kunt hebben bang.. van chlamydia tot een eenhoornige baarmoeder, ik lig er allemaal wakker van...

Weinig positief nieuws hier inderdaad. Op de mobiel is het lastig op iedereen te reageren, maar leef met jullie allemaal mee. Hopelijk is juli een betere maand!
Wij hebben net onze eerste telefonische afspraak gehad. Ik mag morgen al langs komen voor een inwendige echo en bloedprikken. Fijn dat het zo snel kan. Hierna heeft heeft onze dokter vakantie. 29 juli hebben we dan weer een telefonische afspraak om de uitslagen e.d. te bespreken. Dan word ook overlegd wat de vervolgstappen zijn. 
Ik zit nu middenin de ovulatie volgens de test, dus eigenlijk hopen we nu op een goede eigen poging natuurlijk! Wie weet.. 

Hé jakkes wat een ellende allemaal meiden ? hoop echt dat er binnenkort wat positieve berichten gaan volgen. Kijken jullie ook dat programma niets liever dan een kind? Het geeft wel hoop vind ik, wel heftig sommige verhalen maar vindt het wel een mooi programma.
Wij gister het eerste gesprek gehad in het zh. Ik heb 1 deze dagen m'n eisprong dus volgende wk vrijdag progesteron prikken, m'n man zijn zaad inleveren. Ze gaan het operatie verslag opvragen van de kijkoperatie zodat ze kunnen zien of daarin staat hoe ernstig de verklevingen zijn en dan 15 juli alles bespreken en eventueel vervolg stappen. Als de verklevingen zo erg zijn dat rechter eileider 't ook niet goed doet dan komen we in aanmerking voor ivf. Als dat niet in het verslag staat moet ik weer een kijkoperatie krijgen. Ik hoop dus eigenlijk dat de verklevingen dusdanig zijn dat dat de reden is waarom het nu maar niet lukt om zwanger te worden anders ben ik bang dat ze ons niet gaan helpen en we moeten blijven proberen.. Op internet staat vaak dat je 3 jaar moet proberen voor ze ivf gaan doen.. Maar goed wel blij dat er wat gebeurt en dit was een erg aardige gynaecoloog in tegenstelling tot het andere ziekenhuis. 

Bij mij jammer genoeg ook geen goed nieuws. Vandaag follikelmeting op cd12, maar jammer genoeg niks te zien en bms heel dun (6mm). Nu 5 dagen 100mg clomid nemen en volgende week terug controle. Heb sowieso al een afspraak op de fertiliteit gekregen, om evt over te stappen op injecties en meer opvolging te krijgen.. Wat een k*tzooi allemaal ?. 

Ik hoop echt dat juli een betere maand wordt voor ons draadje!

Hoop het ook! Het is heus niet dat ik er iedere dag mee bezig ben. Gewoon soms een vluchtige gedachte. Ook omdat er deze zomer al niets is, geen evenementen zoals kermissen e.d. Wel een weekje vakantie eind juli. Wij gaan er gewoon weer een mooie maand van maken komende maand. Knie van vriendlief is weer helemaal in orde gelukkig...

Terug
Bovenaan