"De dames die al wat langer wachten....."

ChaCha, balen zeg! Snap dat je daar eigenlijk niet aan wilt? hopelijk toch nog effect volgende week op de 100 Mg? 
Fleurbo, wachten is super vervelend. Kun je je vanalles in je hoofd halen! Hopelijk mag je snel komen. 
Suusx klinkt gek maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Je wilt gewoon wat duidelijkheid. Maar klinkt wel heel heftig die verklevingen...
ik mocht vandaag op controle waar maandag nog niets te zien was zijn nu op mijn linker eierstok 2 follikels van 12 mm en een van 10 verschenen. Rechts eentje van 10 mm. Best lastig want de kans is groot dat we nu deze ronde voorbij moeten laten gaan. Morgen vroeg even bij mijn eigen fertiliteitsarts voor een extra echo en overleg....

Hey meiden, inderdaad wat een berichtjes allemaal. Hopelijk volgende maand beter en wat positiever.
Vanmorgen stond ik op en had ik een positieve ovulatietest. Gisterenavond hadden we het al gezellig gemaakt :) Was blij dat het vandaag die positieve ovulatietest was om dan eens te zien bij de gynaecoloog of dat effectief wel klopt dergelijke testen. Maar tot hiertoe al super lang aan het gebruiken en was steeds betrouwbaar.
Ik ben dus naar de gynaecoloog geweest voor de folikelmeting. Het ei stond op springen dus vanavond nog eens gezellig maken.
Ook het baarmoederslijm had een ideale dikte. 
Na al deze testen vragen we ons dus nog steeds af waarom we nog steeds niet zwanger zijn, gezien alles er bij beiden in orde uitziet.
We hebben vandaag ook al een afspraak gekregen bij de fertiliteitsarts voor bespreking, die gaat door komende dinsdag. Heel snel dus!
Het is duidelijk dat we chance moeten hebben. Nu ging alles vlot, met de zaadanalyse was het 4,5 week wachten door problemen met de communicatie. Op die manier zullen we maar positief blijven hé ladies!! :)
We zullen het vanavond terug gezellig maken en dan twee weken op het wachtbankje.
Hoe gaat het met jullie? Het zonnetje is leuk, maar het is veel te warm. Ik ben blij dat het hier vanavond eventjes gaat stormen in België voor wat afkoeling :)
Lieve groetjes!

Dat klinkt allemaal erg goed FleurtjeX! Ik ga voor jullie duimen ?!
ik zit inmiddels op 8 op 9 DPO en begin vanalles te voelen. Wat kleine steekjes en begin wat misselijkheid te voelen. Vanaf nu wordt de testdrang echt extreem groot en zou het liefst vanaf nu al testen doen iedere ochtend.. maar ik weet dat het geen zin heeft. Mijn lichaam houd me waarschijnlijk gewoon weer voor de gek zoals alle afgelopen keren en wil zo lang mogelijk wachten met testen. Heb vanaf het moment dat we gestart zijn met proberen zwanger te worden denk ik al 50 zwangerschapstesten er door heen gejaagd... ben helemaal klaar met die testen zonder tweede streepje 

Ik heb vanochtend een echo gehad. Baarmoeder was goed, er was te zien dat er net een ei was gesprongen, dus dat klopt wel met de positieve ovulatietest van dinsdag. De baarmoederslijmvlieslaag was ook prima qua dikte voor nu. Dus alles zag er goed uit. Dus dat was al een geruststelling. Nu 29 juli de uitslag van het bloed en hoe nu verder bespreken. Ben benieuwd wat ze bedenken om te gaan doen, want alles ziet er dus tot nu toe gewoon normaal en gezond uit bij beide. Maar toch lukt het al twee jaar lang niet. 

FleurtjeX klinkt goed en hoopvol! Hopelijk ondanks dat het al een tijd duurt deze ronde toch raak. Het blijft natuurlijk ook gewoon een kwestie van 6 gooien hè.... wie weet! 

FleurBo, spannende dagen, ik duim voor je! 

NwJ fijn dat de eerste echo er gewoon goed uitzag, hopelijk voor de rest ook alles goed. 

Ik mocht vanochtend weer terugkomen bij mijn eigen arts. De drie follikels links zijn doorgegroeid naar 2 x 12 en 1 x 14 en rechts zit 1 follikel van 12 mm. Maandag weer terug in de hoop dat die van 14 mm doorgegroeid is en de andere follikels van 12 mm zich bedacht hebben en weer geslonken zijn..... dit weekend dus weer ouderwetsch veilig vrijen ;-) Wat zit een lijf toch gek in elkaar.....

Wauw wat veel berichtjes! Hier wat lastige dagen, ik zit nu in 2 babyshowerapps, zoooooooooo vreselijk! Zie op tegen die 2 dagen waar er alleen maar over baby’s gesproken wordt en chocolade wordt gegeten wat ik helemaal niet mag hebben (personal bodyplan) 
Vandaag de laatste dag van mijn menstruatie en dan vol goede moed en hoop naar ronde 8! ? 

@kaatkaat
Mooi gesproken! Soms denk ik ook: steeds dichter bij het moment dat we de huisarts mogen bellen, terwijl je toch liever hebt dat het spontaan gebeurt.

@knuffeltjeeee
Het klinkt makkelijk, maar dat is het niet. Probeer toch ook echt te genieten van de kleine dingen die je ervaart, voelt en ziet. Ik probeer altijd goed te genieten van die momentjes met een boek, of samen met je man lekker een hapje eten, allemaal zo veel makkelijk zonder baby!
Het klinkt als een cliché, maar mij helpt het om de positieve momenten van het zijn met zn 2tjes te “zien”, om daarvan te genieten, nu het nog “kan”, “moet”...

@fleurbo die gedachten zijn bij mij ook allemaal al de revue al eens gepasseerd. Ik haal dan ook allemaal enge dingen erbij, als het dit is, of dat is...
En ja ook dat kost negatieve energie, we weten allemaal zo goed hoe het moet he..

@Milaaa gadss wat naar! Heel veel beterschap! 

@NWJ wat spannend! Hopelijk gaat deze ovulatie jullie gewoon iets heel moois opleveren!

@SuusX ik heb het programma niets liever dan een kind al gekeken (dit is een herhaling), maar ik heb toen vreselijk gehuild iedere keer. Het was echt een kwelling voor mezelf.
Mijn beste vriendin en haar man hebben vanaf het moment van stoppen met de pil tot aan dat zij zwanger waren van hun zoon 3 jaar moeten wachten. Daar zat dus ook het ivf traject bij in.
1 jaar proberen, toen naar de huisarts en vanaf huisarts tot aan zwangerschap was 2 jaar.
Zij hebben iui, ivf en icsi gehad. Dus houd hoop!

@Chacha wat klote allemaal, juni is echt een waardeloze maand voor (bijna) iedereen hier ?

@knuffeltjeeee fijn dat je vriend weer helemaal in orde is!!

@FleurtjeX wat fijn een positieve ovulatietest!! Wachtbankje is zooooo vreselijk!

@ FleurBo wat ontzettend spannend! We weten allemaal hoe het voelt! Bakken met geld vliegen eruit, allemaal voor die stomme testen. Ik duim voor je!!

@NWJ wat zeggen de artsen dan nu, nu jullie allebei “gezond” zijn en alles goed is? Hoe nu verder? 

@Kaatkaat, gek of niet, ook tegen je gevoel in, “veilig” vrijen ?

Fijn weekend allemaal meiden, dames!
? verspreid het! ? 

@lovetennis: bbllluhhh ik haat ook babyshowers !!!!! Twee weken geleden ben ik niet gegaan en binnen twee weken zou ik er ook eentje hebben maar gelukkig zijn we nog op vakantie in.. jaja.. Nederland ??

Terug
Bovenaan