"De dames die al wat langer wachten....."

Ik ben echt enorm blij dat de babyshowers in België niet echt populair zijn?. In zou het op dit moment ook echt niet aankunnen! 
Gisteren weer een aankondiging, van die ene vriendin waar ik een tijdje geleden over vertelde dat ze 'zo lang moest wachten'. Ze is verdorie nog uitgerekend in 2020.. Ik schaam mezelf, maar ik kan echt niet blij zijn? Ik ben uiteraard 'blij' dat alles goed gaat voor haar, maar ik kan dat niet meer voorop zetten terwijl onze wens steeds verder weg lijkt te zijn.. Ik denk dat ik maar even wat afstand neem van het forum, ik moet het loslaten voor mezelf. Ik heb echt het gevoel dat ik mezelf helemaal verlies in de kinderwens?

Lieve dames, super hard bedankt voor al jullie steun en tips en liefde. Ik kijk af en toe nog wel eens terug! Ik hoop dat er hier snel wat positieve tests volgen!!??

Hoi allemaal, Chacha hoop dat het je goed doet, even niet op het forum. Maar we gaan je natuurlijk missen dus hopelijk tot over een tijdje:) Ik ben de moed niet verloren voor je! Zet hem op! Pittig weer een aankondiging. Het hoogtepunt van een ander is soms zo confronterend als je het vergelijkt met je eigen dieptepunt.  Het is zo lastig om te aanvaarden wat er nu is en hard te werken/geduld te hebben tot er een gezonde baby mag komen.
Hier heb ik een mentaal zware week gehad. Na de slechte uitslag kwa zaad zondag. Volgende maand tweede iui en dan nieuw beleid. 
Sterkte met alle babyshowers, wat meer ikdoehetvoordeandermaar nietvoormezelf-showers zijn helaas. Verstand op 0 en niet teveel van jezelf verwachten. En, wie weet wordt er ooit 1 voor jullie georganiseerd ? (heb er zelf ook niks mee). 
Verder nog ontwikkelingen bij iedereen? Liefs    

Chacha neem alle tijd voor jezelf, en hopelijk snel raak. Dikke knuffel!

Babyshowers, vroeger had je die ook niet. Eigenlijk zijn ze ook gewoon een gek iets. Maar komen sl die mensen dan ook weer op kraamvisite en nemen dan weer cadeautjes mee, of niet? Ik en vriendlief zijn enigstkind. Ik heb als een vloek en een zege, net hoe je het wil zien, geen vriendinnengroep. Dus ik zal niet snel voor zoiets uitgenodigd worden, laat staan dat ze er ooit een voor mij gaan organiseren. Ook me er daarom nooit echt in verdiept wat zoiets nou inhoud. Ik vind verjaardagen al vreselijk om te organiseren. Leuk iedereen weer te spreken, echt waar, en sls alles zit en alles gehad heeft aan eten en drinken ook prima, maar de stress...Nouja dit jaar ook niet want ik was jarig in mei, dus bijna niet kunnen vieren.

@ChaCha: take care en kom af en toe zeker eens terug piepen hé wanneer je terug de moed wat hebt gevonden. Ik ken die dipjes. Dan ben ik ook eventjes weggeweest op het forum en erna ben ik terug gekomen. (Wel de groep 'Nod' waar ze ocharme 4 maanden proberen en al in paniek geraken man man man). Tot ik deze groep gevonden heb en ik moet zeggen, super aangenaam en heb veel aan jullie :)
Dus Chacha pak je tijd en misschien/waarschijnlijk tot binnenkort!!
Ps: geloof me, in België is het ook plots voor iedereen een babyshower, en die gender reveal ook! Hate it :-D Al die kosten... En hier kopen ze soms zelfs al cadeautjes van de geboortelijst voor op een babyshower. man man man !!

Chacha neem je tijd, lekker uitrusten en hopelijk kom je over een tijdje even kijken en hebben we elkaar mooie berichten te vertelle ! ? 
Blijf genieten van de kleine dingen!
Tip voor iedereen: ik volg nu voetreflexie, het ontspant en wordt aangeraden bij vrouwen die een kinderwens hebben e nog niet, of al wel in de medische molen zitten.
Eerst moest ik 4 weken achter elkaar, 1 keer in de week gaan. Vervolgens om de 3 weken. Vanwege corona lag het even stil, ik ben twee weken geleden weer geweest en over 3 weken ga ik weer. Het ontspant ENORM! En nee, het kietelt niet ☺️ Ze vraagt mij aan te geven wanneer ik "pijn" voel, bij mij kwamen steeds mn eierstokken en baarmoeder eruit. De vorige keer was het in veel mindere maten "pijnlijk". Ik heb al mijn vertrouwen in ronde 8! 

Wat vervelend om te horen dat het niet goed gaat ChaCha! Ik hoop heel erg dat je wat rust vind de komende tijd!

Lotjejansen hopelijk staat je een betere week te wachten komende week! Fijn dat je wat opbeurende woorden hebt!

FleurtjeX heel herkenbaar die frustratie naar dames die nog niet zo lang bezig zijn maar wel doen alsof het allemaal vreselijk is. Aan de andere kant weet ik ook dat ik me ook zorgen maakte en heel verdrietig was toen het bij ons na een paar maanden  nog niet gelukt was. 

Lovetennis dat klinkt heeel goed! Ik heb er ook al eens naar gekeken, maar het is best duur volgens mij. Ik weet zeker dat mijn vriend dat echt onzin gaat vinden ? 

Ik kon mijn testdrang echt niet beheersen en heb een testje gedaan vanochtend en natuurlijk spier en spierwit.. op zich ook logisch, donderdag of vrijdag pas NOD, maar was toch in mineur vandaag.. 

@fleurbooo 
Het kost €25 voor een uur. Mijn vriend gelooft niet in die "vage" dingen, maar daarom kan ik het nog wel doen ? Dat is net zoals dat hij zegt niet te geloven in de osteopaat. Mij helpt dat al sinds ik daar in 2012 voor mijn hernia kwam.
Ik ga er 3/4 keer in het jaar naartoe en het helpt supergoedbij mij. 

@lotjeeejansen dankje! Dat duurt nog heel lang, haha. NOD 19 juli. Ovulatie verwacht ik 1/2 juli..

Terug
Bovenaan