"De dames die al wat langer wachten....."

Oh Lapjesendraadjes.. Het leven is soms gewoon echt niet eerlijk. En dat maakt het niet gemakkelijker. Ik hoop dat de prikinstructie je kan helpen zoals dit bij Bo-Belle gedaan heeft. Ik heb er jammer genoeg geen ervaring mee, zou je anders graag helpen of tips geven. Dikke knuffel!
Ik denk dat ik nu toch indroogstreepjes had. Deze ochtend toch nog getest (nooit gehad, maar testdrang is iets ?), en die was vet negatief. Dus ik bereid me maar voor op hopelijk maandag m'n menstruatie zodat ik contact kan opnemen met de gynaecoloog! 

Zwindo, gebruik je dezelfde houder? Want deze heeft namelijk je beginwaarde gemeten en gaat daarop verder. Als je an wisselt van houder begin je terug opnieuw. Je moet in principe dezelfde houder gebruiken tot je je piek gevonden hebt.

[quote quote=10299494]Oeh ChaCha! Knuffeltjeee hoe is het met jouw zenuwen? Ik zit hier ook hard voor jou te duimen![/quote]
Ik ben gewoon nog steeds niet ongesteld. ?
Dus ook al vind ik het doodeng, morgen echt weer testen...
Misschien was het vorige keer toch te verdund? Want ik was vorige week uit geweest en nog tot laat frisjes gedronken.
Mijn hoofd draait al de hele week in cirkeltjes. Ook lijkt er in mijn hoofd permanente storing te zijn snachts. Klinkt een beetje vaag, maar voor een abcance ben ik vaak eerst voor mijn gevoel aan het opbouwen. Dus ik weet een beetje wanneer zoiets komt want dan droom ik heel druk. Tegelijk met mijn vermoeidheid blijf ik met dromen ook heel druk. En zo is mijn cirkeltje rond. Heb ook dagen er niet aan willen denken, maar iedere keer denk ik weer, fuck! Wat als die test negatief is?? Bloedtest doet mijn huisarts niet, want die is hetzelfde als een urinetest zeggen ze. 

Hier is het hopen over, net helderrood bloedverlies ?. Maandag of dinsdag neem ik contact op met de gynaecologe om verder te bekijken wat we kunnen doen! Wilt ook wel zeggen dat men luteale fase korter is dan gewoonlijk, denk nu 11 dagen? Effe balen!!

Chacha neee wat klote zeg. Het klonk zo goed. Hopelijk kan de gyn met een goed plan komen. Bah vindt het echt niet leuk dit. Ik had inderdaad de nieuwe houder gebruikt (echt dom)? nu vanmiddag/vanavond dan maar nog eentje proberen. 
Bo-Belle wat super fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Krijg er gewoon helemaal kriebels van in mn buik. Als het dan na alle ellende eindelijk zover mag zijn zo gaaf!
Knuffeltjeee spannend! Vindt het echt knap dat je nog zo lang weer hebt volgehouden zonder te testen. Hopelijk morgenochtend een positieve test in handen.

Ik weet het even niet dames. Het leek in mijn boxer viezigheid, maar ik weet niet of dat is van verkeerd afvegen. Twijfeltwijfel want mijn slijm blijft wel dik en wit en dan had dat toch bruin moeten zijn? ? Wordt een hele spannende middag avond en nacht. Morgen weer testen maar ik ben bang dat moeder natuur gewoon een week opschuift...???

[quote quote=10299593]Hier is het hopen over, net helderrood bloedverlies . Maandag of dinsdag neem ik contact op met de gynaecologe om verder te bekijken wat we kunnen doen! Wilt ook wel zeggen dat men luteale fase korter is dan gewoonlijk, denk nu 11 dagen? Effe balen!![/quote]
Ah shit... ?

[quote quote=10299593]Hier is het hopen over, net helderrood bloedverlies . Maandag of dinsdag neem ik contact op met de gynaecologe om verder te bekijken wat we kunnen doen! Wilt ook wel zeggen dat men luteale fase korter is dan gewoonlijk, denk nu 11 dagen? Effe balen!![/quote]
Ah shit... ?

Terug
Bovenaan