"De dames die al wat langer wachten....."

Omowit.
Ik weet het nu helemaal niet meer. Niet zwanger. Oke. Waarom duurt mijn cyclus zo ineens na een jaar dan veel langer? Waarom blijft mijn menstruatie dan uit? Waarom ben ik op de meest onverwachte momenten, s ochtends, s middags, s avonds dan zo ontzettend moe? Waarom is mijn epilepsie dan zo actief?
Ik ging gisteravond slapen met een vlindertje in mijn buik. Een vlindertje, fladderend vol hoop. Voelt nu of ie tegen het raam gevlogen is. Kan wel janken...

Ah wat klote ChaCha en Knuffeltjeeee! Het wordt namelijk wel weer eens tijd voor een positieve test!
Wees lief voor jezelf! Wijn, sushi, medium rare gebakken biefstuk. Wat je ook blij maakt, neem het/doe het! Ik zit hier al m&m's etend achter mijn naaimachine te netflixen. De mr. is met zijn meiden naar het museum (school opdracht), dus ik heb het rijk voor mij alleen.

Ohjee, ik moet wat vaker online komen want het gaat hard hier..
Wat vervelend Chacha en knuffeltjee, als onze lichamen nou gewoon duidelijk waren en niet zo met ons fucken.. waarom? Om ons helemaal gek te maken?
Lapjesendraadjes; wat heb jij een schat van een man. Hopelijk gaat het je toch goed af en lukt het je straks zelf. Ik ben sinds maandag klaar met spuiten, mij ging t goed af en vond het achteraf mee vallen. Dus hoop dat jij hierna ook zo overdenkt!

Hier gisteren terug plaatsing gehad. Leuk om zo t vruchtje in de baarmoeder zien te schieten. Onze eerste icsi is dus een feit.. nu hopen en wachten. Over 2 weken mogen we testen. Ondertussen zijn er nog 4 embryo's in de race voor de diepvries. Horen maandag of dinsdag of ze het gered hebben tot in de diepvries. 

Wat rot Knuffeltje! Zo'n negatieve test blijft toch pijnlijk, zeker als je lichaam zoveel signalen geeft.
vandaag weer 2 aankondigingen, blijft toch wat pijn doen. Ik heb er deze ochtend met m'n man nog over gesproken, Ik moet echt een manier vinden om het wat los te laten. Ik leg mezelf zoveel druk op met nog te willen bevallen in 2020.. lukt het, fijn. Maar lukt het niet, zal het een mooi 2021 zijn voor ons. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk ;). Ik hoop dat ik terug met clomid kan starten, dit maakt dan toch al komaf met de lange cyclussen. 

Ja, ik weet nu echt niet wat te doen.
Vandaag echt nog steeds geen tekenen van een komende menstruatie. Mijn slijm is dik en wit, soms wat meer richting geel. Sinds ik ben ontpilt heb ik al een heel jaar een perfecte cyclus. Ik roep al de hele week kom maar door. Heb er ook hele dagen niet aan gedacht dus teveel stress lijkt mij ook stug.
Wat is dit dan???

@ChaCha Oh ik herken dit zo! Eerst was het nog 'zwanger worden in 2019' en dat leek begin vorig jaar best haalbaar. Nu heeft dat 'doel' zich vervangen door 'bevallen in 2020'. Alsof ik dan nog iets bereik dit jaar, stom gevoel! 
Mocht het deze ronde lukken, dan zit ik ergens rond eind november. Ik zou dit jaar zo ontzettend graag Kerst willen vieren met een mini ons. Dat is echt mijn favoriete tijd van het jaar. Helaas hebben we er geen invloed op. Wie weet wat er nog mogelijk is. 
Ik hoop voor jou dat je snel weer mag beginnen met de clomid! Ondertussen moet ik nog 9/10 dagen wachten. Laat het snel 17 maart zijn! 

Terug
Bovenaan