"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, dan zal het idd niet knipperen :'). Ja, vandaag effe balen, dosis chocolade eten en dan maar weer verder bikkelen. Zo doen we het ondertussen toch al een tijdje ;). Extra balen nu, gisteren zijn een goede vriendin en een collega op dezelfde dag bevallen. Had leuk geweest dat ik nu dan gewoon een positieve test had.. Niets aan te doen jammer genoeg. Hopelijk snel een nieuwe kans!
Ik duim voor je Knuffeltje!

Thanks dames voor jullie steun!! Ik vertelde het gisteren in bed tegen meneer Lapjesendraadjes en die beloofde mij dat hij zou gaan prikken. Ik heb blijkbaar wel goed geslapen (normaal gesproken ga ik spoken na dit soort heftige emoties), maar vanochtend toen ik er weer over begon zag hij eindelijk de angst in mijn ogen. Als zo'n spuit er eenmaal inzit, kan ik het wel (Ik kan ook bij bloedprikken pas kijken als de naald erin zit). Ik hoop echt op een lieve verpleegkundige. Meneer heeft mij nogmaals echt beloofd de spuiten te zetten. Maar ik zal het ook moeten kunnen, voor het geval dat hij een keer niet op tijd thuis is.

Knuffeltje spannend hoor. Ben heel benieuwd morgenochtend. 
Chacha net weer getest zelfde streep als vanmorgen maar nog steeds knipperend. Maar wel al een stuk duidelijker als de vorige dagen dus wel weer goede hoop dat hij misschien toch een dezer dagen positief wordt. Zo niet laat ik het hierbij en wacht ik het gewoon af.
Lapjesendraadjes wat fijn dan mr. Lapjesendraadjes er zo op heeft gereageerd. Hopelijk heb je in ieder geval een fijne verpleegkundige die het je allemaal rustig uitlegd.

Zwindo, ik zag op een gegeven moment de lijntjes van de cb ook feller worden hoor. Dag van de vaste smiley waren ze even fel. Welke cyclusdag zit je nu?
Tgoh ik baal toch harder dan verwacht! Zou zo kunnen huilen.. Gelukkig heb ik een hele lieve vent naast mij! Morgen trakteer ik mezelf op sushi. 

Oke, of ik wordt kneiterongesteld morgen, of ik ben kneiterzwanger. Hormonen vieren een flink feestje, epilepsie ook. Ben veel gevoeliger en emotioneler als anders. Ik weet het ècht niet meer...

Chacha ah wat fijn dat je zoveel steun van je vent hebt. Inderdaad lekker sushi eten en wijntjes drinken en even genieten. Ik zit nu op cd21 dus helaas wel weer een langere cyclus. Zit niets anders op dan afwachten. 
Knuffeltjeee spannend nog even geduld tot morgen. Lekker snel op bed dan is het snel morgen.

Terug
Bovenaan