"De dames die al wat langer wachten....."

Chacha neem lekker wat tijd voor jezelf, sterkte en hopelijk kom je binnenkort terug met mooi nieuws ?
Ik snap dus ook echt niet wat leuk is aan babyshowers. Amerikaanse onzin noemde iemand het hier het al eens, geloof ik ? Ik heb een soort van het 'geluk' dat veel van mijn vriendinnen al kinderen hebben gekregen toen ik er nog helemaal niet mee bezig was. En degenen zonder kinderen daar nu nog niet mee bezig zijn. Ik vrees wel al een beetje voor het moment dat dit wel gaat komen en het bij hen straks nog eerder raak is. Erg hè? Ik vind jullie meiden in geval hartstikke sterk met al die aankondigingen om jullie heen!

Lovetennis Oo dat valt heel erg mee! Ik heb hierbij de buurt gekeken maar die zitten allemaal veel duurder (rond de 70 euro per keer). Ik zoek nog even door en anders misschien gewoon doen. Wil komende ronde ook met yoga beginnen speciaal voor vruchtbaarheid. Heb op internet wat oefeningen gevonden die zouden helpen. Geloof er niet in dat je dan opeens zwanger zou worden maarja proberen kan geen kwaad. 

spannend z-Brandt! Heel veel succes! 

mijn cyclus is denk ik helemaal in de war. Ik heb vanaf gisteren dezelfde steken als dat ik altijd heb rond mijn eisprong. Deze had ik eigenlijk 1,5 week geleden al moeten hebben. Maar mijn lichaam voelt niet hetzelfde als normaal 1,5 week na de eisprong. Omdat ik rond de verwachtte eisprong heel veel stress had, begin ik nu te denken dat mijn eisprong vertraagd is (heb ik alleen nog nooit gehad). Net ovulatietest gedaan maar die was negatief. Op zich ook logisch aangezien je hem smiddags moet doen. Dus rond 1 uuur waag ik nog een testje. Ik weet het allemaal niet. 

@Fleurbo: heb je misschien je eisprong gemist? Of ben je allang aan het testen? Toen ik van werk veranderde had ik onbewust ook wat stress en had een cyclus toen van 40 dagen. Kan er wel mee te maken hebben. Soms is het gewoon de natuur die beslist van een langere cyclus. 
Mijn gemiddelde cyclus momenteel is een 32 dagen. En bij jullie? 

@fleurboo dat heeft te maken met de vergoeding. Die van mij krijg ik niet vergoed, vandaar dat het goedkoper is. (€25)
Ik heb een vergoeding voor alternatieve geneeswijze, daar krijg ik osteopathie vergoed.
FleurtjeX 
Mijn cyclus was altijd 26/27 dagen, maar nu met tarwekiemolie heb ik hem de vorige ronde verlengd naar 31. Hiermee dus ook de luteale fase verlengd, ik hoop dus deze ronde weer 30-31 dagen.

FleurtjeX ja zou goed kunnen dat ik de eisprong gemist heb.. heb dus nu buikpijn zoals ik vaak met de eisprong heb, maar verder geen andere 'symptomen' die ik normaal heb rond die tijd. Ook ovulatietesten zijn lang niet donker genoeg om positief te zijn. Maar vraag me wel af waar dan die buikpijn van zou komen.. Volgens normale cyclus (meestal 28 dagen) zou ik donderdag mijn NOD hebben. Maar zoals ik me nu voel vraag ik het me echt af of dat nog klopt. Ik ga het wel weer zien.. zelfde als altijd: nog meer geduld hebben.. 
lovetennis ah goed te weten, zal eens uitzoeken hoe dat bij ons zit met de vergoeding. Hoe bevalt de teunisbloemolie bij jou? Heb er wel vaker positieve verhalen over gehoord :) 

Ik moest weer even bijlezen. Jammer dat er geen positieve verhalen waren. Ik had het jullie zo gegund. 

Chacha, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Afstand nemen kan soms wel even helpen. Ik heb dat ook een tijdje gedaan en het zorgde wel voor rust.
Die verhalen over de babyshowers ken ik maar al te goed. En maar vrolijk lachen, terwijl ik me van binnen heel verdrietig voel. Zelf heb ik niets met babyshowers. Voor mij hoeft dat eigenlijk ook niet, maar nu ben ik op een punt gekomen dat ik denk: ik heb overal blij zitten doen, terwijl het helemaal niet zo leuk was voor mij. Nu komen ze ook maar voor mij blij doen. 
Vandaag is mijn menstruatie begonnen. Ik wist al dat er geen zwangerschap in zou zitten. Dus ik ben blij dat ik op dag 29 ongesteld ben geworden. Ik hoop dat mijn cyclus weer heel regelmatig wordt. Daarnaast geeft het me ook een beetje hoop dat ik nu bijna zeker weet dat er vorige maand iets is geweest. Ik had toen zoveel symptomen voor mijn ongesteld en deze keer heb ik bijna niets. Eigenlijk een beetje zoals normaal. Geeft toch wel een beetje hoop dat er in ieder geval iets gebeurt. 

Om nog even lekker in de sferen van juni te blijven, ook hier geen goed bericht. Vandaag 4 follikels tussen 16-18 mm. Opzich heel mooi maar wel een verloren ronde. Nu 2 weken wachten op menstruatie... en dan weer verder 

Terug
Bovenaan