"De dames die al wat langer wachten....."

FleurtjeX, je kunt ook na de inseminatie er nog op de gewone manier overheen ?? ze zeggen dat een orgasme bij de vrouw na de inseminatie nog extra helpt. En als t dan raak is, kun je nog altijd beweren dat t door de seks komt. 
Ik snap je partner wel, het is gewoon een stuk minder leuk. Ik vond t als vrouw ook al niks! De romantiek van we maken samen een kindje, is weg. Je moet je mindset erover wijzigen en dat heeft even tijd nodig.

FleurtjeX
Ik gebruik deze: https://ovabalance.eu/product/dci-d-chiro-inositol-600-mg/?gclid=Cj0KCQjw6PD3BRDPARIsAN8pHuFqT-yBkM3n7EvxNeZMA30094y-mUsuqGMOpZ8MLAt3R8DwYTZTVdEaAhdTEALw_wcB
Is wel erg prijzig, maar ik merk ook veel voordelen. Dus misschien is mijn fijne cyclus het resultaat van de inositol en niet de tarwekiemolie.

@Charlotte; welkom!! 
Ik heb vorige week dinsdag een iui gehad en moet nu ook die progesteron tabletten inbrengen. Ze hebben bij mij echter niet aangegeven wanneer ik mag testen. Wat hebben ze daarover bij jou gezegd? Ben heel benieuwd nu!

Hey meiden,
ik zal weer eens iets laten weten ☺️ Ik heb vandaag mijn officiële eerste echo gehad ☺️ Vrijdag verloor ik een adertje bloed en met mijn 2 miskramen hiervoor was ik dus meteen in paniek.. zaterdag kon ik voor een echo bij de verloskundige gelukkig, en alles was goed! Ik werd zelfs nog 1a2 dagen vooruit gezet ? vandaag dan weer echo gehad en was gister echt heel erg bang en verdrietig dat het weer mis zou zijn maar nee alles goed en nogsteeds 1a2 dagen vooruit.. voor nu houd ik mijn berekening aan 7+1 maar lijkt er dus op dat de 12 weken iets sneller bereikt zullen worden nog ? moet er echt even aan wennen dat het eens goed is, geloof het gewoon niet.. heb ook alles goed bekeken en gevraagd of er echt nergens bloed zat en of het hartje wel goed klopte niet te traag ofzo maar alles is gewoon goed.. (sorry voor de gene die nieuw zijn maar ik heb dus in december een miskraam gehad en was toe na 4 weken weer zwanger en dit werd een miskraam in april en ben nu dus weer zwanger daar zaten 6 weken tussen dus ik ben best panisch geloof ik ?)  wens jullie allemaal heel veel succes verder en ik blijf hier gewoon meelezen en duimen hoor meiden! ??

Ha dames! 

Iedereen weer met goede moed aan juli begonnen? Hoop van wel. 

@Charlotte, welkom hopelijk is het woensdag goed gegaan! Houd ons op de hoogte. 

@ Lotjejansen, heel erg gek vorige ronde met dezelfde dosering maar 1 eitje en nu dus 4. Risico nemen doen wij niet, zaad van mijn man zou zeer levendig zijn om het maar zo te zeggen, erg fijn natuurlijk maar het risico op een 3 of 4-ling zou te groot zijn. Nu gebruik ik utrogestan om te voorkomen dat de ei-blaasjes cystes worden. Wat een irritant spul.

@ FleurtjeX afwachten is altijd lastig maar hoop zo voor jullie dat inseminatie niet nodig is!! 

@ Vis die korte LF is wel een ding, ik weet nooit echt wat kort is. In mijn eigen cyclus zover die bestond was hij tussen de 4 en 6 dagen. Nu met hormonen heb ik de vorige keer al 9 dagen gehaald! 
En wat fijn dat het zaadonderzoek goed is, hopelijk vinden ze bij jou een heel makkelijk op te lossen probleem! 

@ Willkindje, snap dat het super spannend is. Hoop dat je heel snel echt vertrouwen krijgt en ook lekker kan gaan genieten van alle voorpret! 

Wow weer zoveel berichten en helaas niet echt positieve berichten. Ik merk aan mezelf dat ik onbewust wat meer afstand heb genomen van het forum, maar lees af en toe mee. Heb het alleen heel erg druk met de werken en zorgen dat ik alles goed achter laat wanneer ik met mijn nieuwe baan ga beginnen. Ik was zelfs gewoon vergeten dat we volgende wek alweer naar het ziekenhuis mogen voor de definitieve uitslagen en het plan van aanpak! 
Meiden ik hoop dat nu juli begonnen is het een goede maand gaat worden. Wilkindje jou positieve bericht is al een eerste goede hoop voor de rest van ons. Hopelijk kan je snel genieten van je zwangerschap. 
Meiden die nu ongesteld zijn geworden wees lief voor jezelf en doe dingen waar je blij van wordt. Meiden die op de wachtbank zitten heel veel succes hopelijk vliegen de dagen voorbij. Degene die zich echt even helemaal klote voelen pak je rust en tijd om hier weer boven op te komen. Dit zijn gewoon geen leuke trajecten en kosten veel energie en inspanning. Probeer te genieten van de kleine mooie momenten.
Nog even over de babyshowers en gender reveals. Ik ben nu op een punt beland dat als we eenmaal zwanger zijn ik er zo van wil gaan genieten en zoiest heb van dit is nu mijn beurt dus, ja kom maar op met die babyshower. Een gender reveal zal er ook wel komen maar wat intiemer en niet nog een heel feest met allemaal mensen. Maar heb wel zoiets van hebben hier zo hard voor geknokt dat ik dit bijzondere moment wil vieren.
Deze keer even niet op iedereen persoonlijk gereageerd want zou wel een hele mega lange post worden. Probeer het nu weer een beetje op te pakken als dat lukt?

Positief nieuws om te delen. Eind juli mogen we ons melden bij het fertiliteitscentrum. Zo benieuwd. 
Nu 2 afspraken staan, 1 voor de onderzoeken en de andere voor behandelplan bespreking. Gaat onze droom in 2020 uit komen?? Wij gaan ervoor! 

Heb even een paar dagen niet gereageerd, maar ik probeer de komende dagen weer wat meer op iedereen te reageren. 

zwindo wat fijn dat je het wat hebt kunnen loslaten! Spannend de afspraak van volgende week, is ook al snel! Hopen op goed nieuws!
MJ wat fijn dat jullie je mogen melden! Heel veel succes :)

ik ben de maand begonnen met minder leuke dingen: vannacht ongesteld geworden :( dus we mogen weer door naar de volgende ronde. Had het wel verwacht want de afgelopen 2 dagen was mijn temperatuur al gedaald, dus kon me er op voorbereiden. Heb nog steeds geen bericht van het ziekenhuis over wanneer we terecht kunnen. Terwijl het inmiddels wel al 4 weken geleden is dat we doorverwezen zijn. Vandaag dus het ziekenhuis maar weer bellen over of de afspraak al gepland kan worden. Weten jullie of het normaal is dat je zo lang moet wachten voor er überhaupt een afspraak gepland wordt? Ik begrijp dat het even duurt voor ik terecht kan, maar een afspraak maken zelf hoeft toch niet 4 weken te duren?

Terug
Bovenaan