"De dames die al wat langer wachten....."

Ik ben aan het testen geweest, maar alleen maar negatieve ovulatietesten, snap er niets van. Het lijkt wel alsof hij laat is deze keer, of gewoon niet positief? Zou dat ook kunnen?
De vorige eisprongen waren rond dag 14/15. Maarja als mijn cyclus nu 30 dagen blijft ipv 26, dan zal die eisprong wel later komen? Ik test nog meer even door voor de zekerheid, en we hebben het nu dinsdag, vrijdag en vanmorgen gezellig gehad in bed...
Morgenavond en woensdag nog maar een keer voor de zekerheid en dan weer op het wachtbankje (zooooo vreselijk)
Als het deze keer weer niet gelukt is, ga ik denk ik eens met mijn vriend bespreken dat we die ovulatietesten weg doen en gewoon zorgen dat we in de hele maand 'iets meer' sex 'moeten' hebben dan 1 keer in de week ofzo... kijken of dat 'helpt' tussen mijn oren ;)

@Wilkindje
Wat fijn dat alles goed gaat! Dat is je zeker gegund na al dat verdriet!
@Zwindo
Soms is afstand nemen van het forum heel goed. Ik heb ook even drie dagen helemaal niet gekeken, dat is niet lang, dat weet ik, maar toch.
@MJ fijn wat goed nieuws in juli! Gelukkig is 2020 nog lang niet afgelopen en hoop ik dat het jullie dit jaar ook gegund is!

@FleurBoo wat kloteeeeeee! En wat klote dat je ook al wacht op een afspraak, wachten is zooo niet leuk! ☹
@Knuffeltjeeee jouw gevoelens, gedachten, zoooo herkenbaar! Ik zit ook te hanessen met mn vruchtbare dagen. Dan heb ik gelezen dat orale seks ook niet goed is, en zo ben je veeeel te veel aan het nadenken tijdens de seks, zo niet goed ☹ En ja toch gebeurt het steeds…
Ik ben ook aan het ‘plannen’,  vanvavond wel of niet, of juist morgen en overmorgen? Heel irritant. Je wilt het zo natuurlijk, maar die periode ben ik al voorbij.
Wij hebben ook al verschillende rondes de ovulatietesten weggedaan en ‘gewoon’ om de dag seks gehad, maar bij ons heeft nog geen enkele tactiek geholpen tot nu toe ☹
15 juli, dat is sneller dan je denkt! Nog 10 dagen!! Ik ga duimen voor jullie!

Wij hebben ook een mannelijke knuffeltjeee vind het zelf juist prettig. Niet teveel emotie, heel veel kennis, goed gehumeurd. Prima! Wat lijkt je er niet zo fijn aan? 
Lovetennis herkenbaar al dat denken en timen en het goed willen doen. Zo te lezen doe je alles wat je in de hand hebt, meer invloed kan je niet hebben. Relax waar het kan! Veel geduld je kant op! 
Hier ongesteld geworden, komende week starten met hormonen voor iui2. 

Ja op die manier! Begrijpelijk. Je kunt gerust vragen of je het echo apparaat zelf mag inbrengen. En of je even alleen mag zijn tijdens omkleden. Voor de rest kijkt hij naar het scherm en klets hij gewoon met jullie. Het blijft een bijzonder beroep als man ze zien 1000en per jaar en concentreren zich op hoe het daar binnen is, buiten boeit ze niet zo ?
Zet hem op! Een vrouw aanvragen kan alsnog, volg je gevoel 

Goedemorgen dames,

Ik sluit ook aan, als dat mag.
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Suus, 39 jaar, 2 kinderen ( 19,3 via IUI)
2x miskraam gehad. En ga deze week ronde 8 in.

Terug
Bovenaan