"De dames die al wat langer wachten....."

Fleurbo 4 weken klinkt voor mij niet als enorm lang bij ons was het ook zeker wel zo lang geloof ik. Heb er zelf toen nog even belletje achter aan gedaan en toen bleek dat ze er toevallig net mee bezig was! 
MJ Yeahhh wat een enthousiasme, dat 2020 jullie maar veel mag brengen!!
Zwindo mooi dat je ook wat afstand kan nemen en lekker bezig gehouden wordt.
Uiteindelijk kunnen we ook niet veel meer dan doen wat voor handen ligt wat betreft het traject en voor de rest ontspannen.
Goed weekend voor iedereen☀️

Pfft, hier de onzekerheid weer compleet toegeslagen.
Help, ik heb mijn vruchtbare dagen, en nu? Ik heb nu veel afscheiding, doen we het vanavond of morgen? Hoe lang blijft vriendliefs zaad leven? Hoeveel zwemmers over een paar dagen?
Ingezet op gisteravond, en dan wil ik het maandag weer proberen omdat volgens mijn app dinsdag dan mijn eisprong is.
Anderhalfjaar al dik bezig, duurt te lang...

MJ fijn dat jullie de afspraken hebben staan.
FleurBo misschien dat het door de corona allemaal wat langer duurt. Ik merk wel dat het in elk ziekenhuis er anders aantoe gaat aan de hand van de berichten hier. Bij mij werd alles snel ingepland maar moest ik lang wachten tot ik terecht kon.
Knuffeltjeee ik ben hier meiden tegen gekomen die het bewust om de dag deden maar ook die juist in de vruchtbare periode elke dag het gezellig maakten en zwanger zijn geworden. Zelf ook al van alles geprobeerd maar tot nu toe nog geen geluk hopelijk lukt het jullie snel. Zaad blijft sowieso een aantal dagen leven. Je kan op internet wel het nodige over vinden.

Hier ook de brief binnen, 15 juli mogen wij langs op de poli. Vriendlief vind het allemaal doodeng. Geen idee hoe ik hem kan begeleiden. Ik snap zijn angst, straks hebben ze op zijn 6e een foutje gemaakt en is hij inderdaad onvruchtbaar. En ja, ik snap dat op commando niet bij hem werkt en lukt. Nee ik kom liever ook niet in een ziekenhuis, nee vooral niet om deze reden. Alleen een man is alleen pakketdienst,wij vrouwen moeten aan veel meer dingen denken en doen. 
Ik zal vanavond rest van de reacties bij lezen, las al iets van nog iemand die juli terecht kan. 
Natuurlijk gewoon fingers crossed voor deze ronde voor iedereen...

Wow ik ben gewoon even een beetje verbaasd ik ben gewoon op cd 30 (of wat nu eigenlijk cd1 is) ongesteld geworden het is denk ik een jaar geleden dat ik weer een "normale" cyclus heb gehad. Daarnaast voelt het heel raar voor mij want heb totaal (nog) geen pijn terwijl ik dus normaal krom lig van de pijn door de endometriose. Nou moet ik zeggen dat het bloed wat ik verlies ook veel lichterrood is en met minder stolsels, normaal echt donkerrood en grote klonten (sorry voor de details). Mn darmen zijn nog steeds wat onrustig, maar goed te handelen. 
Het klinkt echt heel stom maar ergens ben ik blij dat ik nu zo op deze manier ongesteld ben geworden. Hopelijk blijft dit zo aanhouden en komt die extreme pijn niet weer terug. Helaas niet zwanger maarja, heb er nu al wel een ietsje beter gevoel bij. Of het nou de operatie of de acupunctuur is die mij hierbij heeft geholpen geen idee, maar ik teken hiervoor als het altijd zo mag gaan.
Ik heb gisteren ook gewoon nog behoorlijk intensief gesport wat ik normaal echt niet kon tijdens mn mens. Haha sorry voor het hele verhaal, maar moest het even kwijt want dit is voor mij echt bizar en een beetje onwerkelijk. Nu nog het bericht van het ziekenhuis afwachten wat het gaat worden qua behandelplan... spannend!
Knuffeltjeee snap de spanning een traject is ook niet niks. Voor je vriend ook confronterend om nu duidelijkheid te krijgen of er iets niet goed is gegaan jaren geleden. Praat er in ieder geval goed over en probeer er voor elkaar te zijn door aan te geven wat je van elkaar nodig hebt.

Hej Zwindo, wat superfijn dat je cyclus zo netjes is nu de eerste keer na de operatie. Is herkenbaar, had ik toen ook, ik hoop zo dat het wat moois mag brengen voor jou komende ronde?

Supergoed om te horen dat bij iedereen de trajecten opstarten, dat geeft weer een beetje hoop en hopenlijk goede kansen voor iedereen!   Ik zag een aantal dames net korte luteale fase die nu tarwekiemolie gaan gebruiken, ik had altijd een luteale fase van 5 dagen en de 2e ronde na mn operatie heb ik toen tarwekiem gebruikt en werd ik zwanger, ik heb er dus wel goede ervaringen mee. Had die van dr vogel.  En dan had ik de eerste fase teunisbloemtabletten vd kruidvat. 

Hoi meiden,
Veel ziekenhuisafspraken en -verwijzingen die opgepakt worden zie ik!  Morgen ga ik ook bellen, ben benieuwd wat de volgende stappen zijn en wanneer..
Mijn menstruatie heeft zich ondertussen ook alweer aangediend, nog eerder zelfs dan gewoonlijk. Ben er nieteens heel verdrietig van dit keer. Ik merk dat ik steeds minder verwachtingen heb (waarom zou het in ronde 13 dan ineens wel raak zijn?) - helpt natuurlijk ook niet,  maar daardoor is de teleurstelling misschien wel minder groot.

@Wilkindje wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Ook heel hoopvol om hier zulk nieuws te lezen :) geniet ervan!
@zwindo, ongesteld worden is natuurlijk nooit leuk maar ik kan me voorstellen dat het op deze manier een positieve ontwikkeling is voor je :) Nu op naar de vervolgstappen! En succes op je werk!
@Kaatkaat wat goed dat de hormonen hebben geholpen om je lf naar 9 dagen te verlengen! Die doen dus wel goed hun werk. Deze ronde weer?
@Lovetennis ik denk dat ik tarwekiemolie ook maar een ronde ga proberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet toch ook. Ik geloof dat je ergens hier een linkje gedeeld hebt met welke jij gebruikt?

Terug
Bovenaan