"De dames die al wat langer wachten....."

Hey meiden! 
Een vriendin van mij heeft ook een hele korte lf. Zal die tips van jullie eens aan haar zeggen :)
Knuffeltjeee snap het gevoel ,  maar je moet gewoon denken dat het zijn beroep is en hij dagelijks zoveel foefen ziet :D 
zwindo wat goed nieuws!!
Hmmm weer veel ongesteld geworden. Hop naar de volgende ronde dan zeker... ?
Hier nog wachten tot zaterdag voor NOD. Gelukkig vertrekken we zo meteen naar Nederland om een weekje te genieten aan het water. 
Welkom Suus!

Knuffeltjeee die mannen zien er elke dag zoveel dat ze t puur zakelijk bekijken...En of ze nu man of vrouw zijn, ze zullen altijd vragen of aankondigen dat ze je gaan aanraken. Ja, het is even raar maar echt ze zijn t gewend! Bij mij zou de Mr. er vooral problemen mee hebben, terwijl die toch ook in zijn zaakje is gegrepen door de vrouwelijke arts die bij hem vervolgonderzoek deed. En daar protesteerde ik ook niet tegen

Ik ben inmiddels weer wat opgeknapt en weer gaan vloeien.
Vanochtend een echo gehad en daarop was te zien dat er 2 cystes zaten. 1tje was helaas groot, dus moeten nu een ronde overslaan.
Ik wil alles ook een beetje proberen los te laten. Ik ga deze week op jullie proberen te reageren en wil jullie ook allemaal veel succes wensen! 

Fleurtjex wat relaxt, geniet ervan!!
Milaaa vervelend, een beurt overslaan. Kan me wel indenken dat het helpt met loslaten voor een maandje. En fijn dat je weer beter bent. Toevallig had ik vanochtend de uitgangsecho voor iui ronde 2. Bij mij was ook een cyste te zien. Wel hormonen spuiten, over een week terugkomen en dan hoor ik of de ronde door gaat. Weet jij wanneer een cyste te groot is? 

Ik ben in de war.... vandaag dag 16 en nog steeds negatieve ovulatietesten!
Zou het veel later zijn, omdat mijn vorige cyclus opeens 31 dagen was ipv 27 normaal? Ik word hier zo onzeker van.
Clearblue nu allemaal negatief, action ook.
Hebben jullie ervaringen met die van de action? Kan ik die vertrouwen?

@vis ik gebruik ook tarwekiemolie van dr vogel
Shit man van je menstruatie ? Ik merk ook dat ik nu al denk: ik word gewoon ongesteld over 2 weken. Zoiets. En dan zegt iemand anders weer dat je juist moet denken dat je zwanger bent, hoop hebben en vertrouwen.

@lotjejansen jij ook ongesteld? Bah. Of juist goed omdat je nu start met iui ronde 2? Heeeeel veel succes!

@Suus, welkom! Heel veel geluk!

Oooh frustrerend Lovetennis dat je hem nog niet te pakken hebt. Gewoon door gaan hij gaat er een keer bij zitten ineens. Bij mij hielp het toen ik vaker ook smiddags ging testen. 
Ja ongesteld geworden, kon bijna niet anders met slechte iui1 wat betreft zaad. Toch balen. Geen garanties elke maand, pittig allemaal. 
Knuffeltjeee succes zo! Met wakker maken! 

Terug
Bovenaan