"De dames die al wat langer wachten....."

Hier in ronde 16 afgelopen vrijdag hsg onderzoek gehad daar leek alles goed nu 17 juli gesprek over wat voor behandeling we gaan inzetten waarschijnlijk ivf dat had de gynaecoloog al eens tussen neus en lippen door gezegt afwachten hoop eigenlijk dat het niet nodig is rond 10 juli komt mijn eisprong en dan afwachten daarna week op vakantie dus gelukkig genoeg afleiding 

lovetennis mijn ovulatiedagen zijn rond dag 17 - 19. Dus dat kan perfect mogelijk zijn. Wacht het nog even af en blijf testen ,  elke dag zou het ineens kunnen veranderen. Ik gebruik clearblue en action. Action is zeker te vertrouwen. 

Dankjewel @lotjejansen en @fleurtjex
Khen vanmiddag nog maar even 2 doosjes van de action gehaald, heb nog 10 clearblue liggen, maar dat wordt wel een duur grapje ?

Heel veel ? voor iedereen!!

Ja best duur hè. Had zelf de tip van anderen overgenomen en dat werkt goed: de ovutesten van sensitest via internet bestellen die kan je ook mooi achter elkaar plakken. En als je dan denkt dat raak is met clearblue bevestigen!

Die ovutesten van Clearblue werken bij mij tot zover goed, maar die krengen zijn idd wel duur! @lottejansen goede tip zeg, ik moet namelijk net weer gaan kopen ? @lovetennis hier ook wel eens op dag 17 nog een positieve test gehad (in een cyclusvan 28 dagen, zo bleek) dus idd nog even doorzetten! Ik begin nu ook pas vanaf dag 14 met testen.
Mannelijke gynecologen vind ik vooral een hele aparte beroepskeuze, maarja inderdaad, die heeft er al zoveel gezien in zijn leven ? Ik zou er daarom niet zoveel moeite mee hebben, maar mijn huisarts was ook altijd een man.
Hier is de ongesteldheid er toch wel ingehakt hoor :( Ook een moeilijk gesprek erover gehad met vriend, hij wil het zo graag waarmee hij onbedoeld toch een soort druk op me legt..
Ik wens iedereen hele vruchtbare dagen/ weken ?

Hoi Vis pittig, dat jullie nu meer dan jaar proberen en allebei word je wat onzeker. Sterkte! Wanneer mag je terecht voor de onderzoeken? De tijd gaat zijn werk doen daar mag je op vertrouwen! 

Goedemorgen,

Ik vind persoonlijk een mannelijke gynaecoloog erg prettig. Zijn meer begaan en vertellen duidelijk hoe en wat. 
Ik gebruik ook 2-BeSure ovulatietesten en als ik mijn piek heb gevonden, gebruik ik Clearblue als bevestiging. 

Verder las ik dat een aantal dames gebruik maken van Tarwekiemolie. Hoe bevalt dit?
Ik ben er mee gestopt, omdat ik merkte dat ik ( probeer het netjes te verwoorden) minder vochtig werd. Zelfs zo erg dat ik gebruik moest maken van Conseive plus.

Suus

Terug
Bovenaan