"De dames die al wat langer wachten....."

@lovetennis hopelijk kun je hem vinden. Ik gebruik altijd die van de action, heb vaak tussen dag 17-19 mijn eisprong. 

ik ben weer ongesteld geworden helaas. Echt een domper. Nu kijk ik echt uit naar onze volgende bel afspraak 29 juli. Dan krijgen we te horen hoe nu verder. 

Sodeknetter, ik denk dat ik vandaag mijn ovulatie heb gehad? Of nog steeds heb? Vanmiddag kreeg ik mij toch een rommelende darmen, buikpijn en misselijkheid! Ik ben bekend met het fenomeen prikkelbare darmen, maar omdat dit cyclusdag 18 is en ik tussen dag 12 en 18 vaak mijn eisprong heb, past dit wel in het plaatje. Met mijn LF van 12 dagen, betekent dit wel dat ik waarschijnlijk weer in het weekend mijn menstruatie krijg.. Maar goed, ik ben niet van plan om mij nu al bezorgd te maken over een eventuele 2e afwijzing voor ICSI!

Hoi lieve dames! Ondertussen een tijdje geleden, maar wilde toch even een teken van leven geven?. Vorige week donderdag controle gehad, op cd7 zat er een mooi eitje klaar van 18mm dus vanaf dan tem gisteren gezellig gemaakt. Nu hopen dat het effect gehad heeft?. Deze maand ook paar keer geïnsemineerd, wat voor veel rust gezorgd heeft! Sowieso heb ik volgende week een afspraak op de ferti, bespreken we al een behandelingsplan (wat hopelijk niet nodig zal zijn). Ik merk wel dat het me veel rust geeft, gewoon al weten dat er iets gaat gebeuren. 

Knuffeltje, heel herkenbaar hoor, als je je er echt niet goed bij voelt kan je altijd een vrouwelijke arts vragen! Hopelijk is het niet meer nodig en vinden de zwemmertjes hun weg naar je eitje?
Voor de andere dames ontzettend veel succes! Ik hoop dat alles goed opgestart geraakt en dat iedereen terug verder kan. ??

Dag 17 vandaag, weer negatieve ovulatietesten vandaag. Begrijp er geen bal van. Had van het weekend al ovulatiepijn, mijn gevoel zegt echt dat mijn ovulatie al geweest is, ondanks de negatieve testen. Wat moet ik toch ?

Vanmiddag was ik bij mijn ouders, en hen ik met mijn moeder thee gedronken. Mijn vader was aan het werk. Ik merk dat mijn moeder het moeilijk vindt dat het allemaal nog niet gaat als gehoopt, ze vindt het heel sneu voor ons.

Ik heb over 2 dagen vakantie (ik werk in het onderwijs) en ik ben toe aan vakantie. Maar ik ben ook een beetje bang voor “het lange thuis zijn” en dat ik dan nog meer bezig met “zwanger worden” snappen jullie. De wens wordt met de dag groter.. en hij is al zo groot..

@suus
Mijn ervaringen met tarwekiemolie is dat mijn cyclus langer is geworden, althans dat denk ik. Ik slik namelijk ook inositol van ovabalance. Dit is goed om je cyclus regelmatig te krijgen en kan zorgen voor betere eitjes.

@NWJ shit man, het is zoooooo’n klotegevoel als je ongesteld wordt ? Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Spannend die belafspraak!
Ik ben nu ook aan het testen met de action, vandaag dag 17 en twee keer getest, allebei negatief.

@lapjesendraadjes wat bedoel je met een eventuele afwijzing voor ICSI?

@Chacha fijn om te horen dat het goed gaat, er komt dus weer een spannende tijd aan voor jou!

Opnieuw alle ? voor iedereen.
Wat zou het leuk zijn als we in 2022 met al onze baby's kunnen afspreken ?

MJ heeft haar naam veranderd, ik voel me bij deze naam wat beter en misschien minder herkenbaar. 

Chacha; Ik herken me goed in het verhaal dat je meer rust voelt sinds je weet dat je geholpen gaat worden. Ondanks dat je dat toch niet graag wilt. Omdat ik z'n onregelmatig en lange cyclussen heb kijk ik dus helemaal niet meer op welke dag ik zit. Terwijl ik een paar maand terug er wel 3 keer op een dag na kon kijken naar de app waarin ik het bij hou. 

Vandaag het beruchte potje op gehaald voor mijn partner. Toch liep ik wel wat gespannen naar binnen. Hoe ziet z'n fertiliteitscentrum eruit, kom ik geen bekenden tegen en zo kwamen er nog meer vragen bij mij op.. Het viel allemaal reuze mee! 

Lovetennis toch roepen de meeste mensen dat ze juist zwanger zijn geworden omdat ze vakantie hadden of op vskantie waren...
Denk zelf dat het allemaal niet zo uitmaakt, behalve extreme stress. Het is denk ik meer dat je afwijkt van vaste patronen. Misschien heb je onbewust altijd op donderdag seks bijvoorbeeld. Op/met een vakantie laat je dat toch meer los. Het blijft een kwestie van geluk dat net op het juiste moment een eitje en een zaadje elkaar vinden...
Ergens september wordt het voor ons een ronde overslaan. Vriendlief wordt toch aan zijn knie geopereerd. Misschien kunnen we augustus nog proberen.?

LoveTennis, ik bedoel afwijzen omdat ik deze maand (Ik zou beginnen met icsi) op de eerste dag van mijn menstruatie te horen kreeg dat ze vol zaten (ivm 1,5 meter kunnen ze per dag maar een beperkt aantal behandelingen aan) en dat ik dus niet mee mocht doen deze ronde. Ik moest de eerstvolgende menstruatie weer bellen. Maar ze zeiden ook dat tot op heden nog niemand voor een tweede keer was afgewezen.
Ik snap wel dat je tegen de leegte van de vakantie op ziet. Je zou jezelf ook vakantie kunnen geven van zwanger worden? Of juist aan andere zaken te werken. Andere zaken dan zwangerschap bedoel ik. Lekker sporten, of een hobby oppakken. Ontspanning zoeken. Misschien het forum een tijdje loslaten? Gewoon genieten van elkaar zonder dat je moet. Het is makkelijker gezegd dan gedaan hoor!!

Merk dat ik toch wel met de ziekenhuis afspraak in mijn hoofd zit. Nu weet ik dat ik ook ergens een eerste brief heb liggen, met instructies. Want moest je nu wel of niet aan dingen denken? Toch maar weer brief zoeken... in de 2e alleen een locatie en tijd. Beetje down merk ik, denk toch door vanalles. De spanning van het ziekenhuis, weer een ronde verder, hoeveel rondes komen er nog? Woensdag is mijn vrije dag en lijkt wel vaak piekerwoensdag...

Terug
Bovenaan