Dag 17 vandaag, weer negatieve ovulatietesten vandaag. Begrijp er geen bal van. Had van het weekend al ovulatiepijn, mijn gevoel zegt echt dat mijn ovulatie al geweest is, ondanks de negatieve testen. Wat moet ik toch ?
Vanmiddag was ik bij mijn ouders, en hen ik met mijn moeder thee gedronken. Mijn vader was aan het werk. Ik merk dat mijn moeder het moeilijk vindt dat het allemaal nog niet gaat als gehoopt, ze vindt het heel sneu voor ons.
Ik heb over 2 dagen vakantie (ik werk in het onderwijs) en ik ben toe aan vakantie. Maar ik ben ook een beetje bang voor “het lange thuis zijn” en dat ik dan nog meer bezig met “zwanger worden” snappen jullie. De wens wordt met de dag groter.. en hij is al zo groot..
@suus
Mijn ervaringen met tarwekiemolie is dat mijn cyclus langer is geworden, althans dat denk ik. Ik slik namelijk ook inositol van ovabalance. Dit is goed om je cyclus regelmatig te krijgen en kan zorgen voor betere eitjes.
@NWJ shit man, het is zoooooo’n klotegevoel als je ongesteld wordt ? Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Spannend die belafspraak!
Ik ben nu ook aan het testen met de action, vandaag dag 17 en twee keer getest, allebei negatief.
@lapjesendraadjes wat bedoel je met een eventuele afwijzing voor ICSI?
@Chacha fijn om te horen dat het goed gaat, er komt dus weer een spannende tijd aan voor jou!
Opnieuw alle ? voor iedereen.
Wat zou het leuk zijn als we in 2022 met al onze baby's kunnen afspreken ?