"De dames die al wat langer wachten....."

Oeh veel meiden die weer helaas ongesteld zijn geworden en ook nog eens meiden die rondes moeten overslaan. Jeetje wat balen zeg allemaal. Deze maand begint helaas nog niet heel erg goed, maar goede hoop dat hij eindigd met een knaller!
Knuffeltjee wel heel fijn dat het gelukt is ik hoop heel erg dat het voor jullie gaat lukken deze ronde. Over de mannelijke gyn, moet je zelf even kijken wat je prettig vindt. Ik vond het vroeger ook niet een heel fijn idee en gaf dan vaak aan dat mijn voorkeur uitging naar een vrouw, maar ik heb ondertussen zovaak met mijn benen gespreid moeten liggen op zo'n bank. Dat ik ondertussen die schaamte of hoe je het ook wilt noemen gewoon compleet weg is.
Vis lastig hè je zit met je eigen emoties en gevoel, maar je hebt ook nog een partner waar dit hele traject ook dingen mee doet. Ik heb zelf een iets oudere man schelen 9 jaar en al zijn vrienden hebben al kinderen of al een 2e of 3e zelfs. In het begin van het traject hebben we het hier ook veel over gehad.
Lapjesendraadjes ik hoop echt dat je door mag met je ICSI! Je hebt nu zo lang moeten wachten. Hoe is het nu verder met de verhuizing etc. alles helemaal afgerond en gesetteld?
Chacha Fijn dat je met alles wat rust hebt gekregen. Ik zal heel hard duimen op een mooie uitkomst voor jou deze maand.
Lovetennis wat vervelend dat je je eisprong niet kan vinden. soms doet het lichaam rare dingen en kan hij wel eens een ronde overslaan of iets langer duren. Hopelijk heb je toch snel je eisprong. Ik zou proberen voor je vakantie iets te vinden waar je je op kan focussen om je gedachten van het zwanger worden af te houden, zoals lapjesendraadjes ook zegt. Ik ben zelf vorige week begonnen met een heel strak sportschema, meer omdat ik zelf weer wat fitter en strakker door het leven wil gaan. Ik ben nu niet te dik, maar schommel wel op het randje. Ik merk dat ik hier zelf nu al een stuk blijer van wordt en het helpt mij focussen op iets anders wat indirect wel ook effect heeft op het zwanger worden, maar ik ben met het zwanger worden zelf iets minder bezig op dit moment dan.
Mandareintje hoe gaat het ondertussen bij jou?
Dan nu even ander nieuws we hebben de definitieve uitslagen van het ziekenhuis en waar ik heel blij om ben is dat er toch geen operatie op korte termijn nodig is om de ernstige verkleving van darm eierstok/eileider weg te halen. Enige nadeel van de locatie van het probleem is dat het gaat om dat mijn eierstok/eileider verkleefd zitten aan mijn darm/bekkenbodem en hierdoor minder bewegelijk zijn wat de kansen voor die kant verminderen (de andere kant is echter toppie!). Hierdoor is een hormoonbehandeling voor cyclus regulering of IUI geen optie, want je houdt dan nog steeds hetzelfde probleem rondom die eierstok/eileider. Kortom volgende plan is geschetst. we gaan het de komende 3 maanden proberen, indien dat niet lukt staat er over 3 maanden een afspraak om het ivf traject in te gaan. Niet hetgeen wat je wilt, maar het is helaas niet anders. na bijna 2 jaar proberen is het wel fijn dat er nu duidelijkheid is en er een plan klaarligt en ik merk dat dit voor mij heel erg veel rust geeft. Ook omdat ik nu dus ongesteld ben geworden zonder pijn en weer voor het eerst sinds maart 2019 een cyclus onder de 30 dagen heb gehad. daarnaast ook gewoon het positieve nieuws dat alles er verder goed uitziet nu van binnen nadat ze veel endo plekjes hebben kunnen weghalen en een zwangerschap gewoon mogelijk moet zijn. Kortom ik zit nog steeds vol goede energie en sta er heel positief in voor de komende rondes. nu hopen op een wonder dat het binnen de 3 maanden mag lukken.

Spannend Zwindo. Mooi dat er ook rust is.

Ik heb dus weer een blonDte vraag... Stel nou dat dit weekend raak was, en ze maken 15-7 een inwendige echo, wat kunnen ze dan al zien?

knuffeltjee dan zou je neem ik aan ongeveer 3 weken zijn toch? meestal is er pas iets te zien op een echo vanaf 4 weken en dat is dan met name te zien aan het baarmoederslijmvlies nog niet eens echt een duidelijk vruchtzakje volgens mij.

Zwindo wat een mooie update!Alles ziet er dus goed genoeg uit, nog 3x te proberen en dan mogelijk ivf. Duidelijkheid, fijn! Hopelijk is 1 van de 3 maanden heeeel vruchtbaar ?? Herkenbaar van sporten, hier ook weer begonnen en motivatie van alles wat ik nu doe is mooi meegenomen en geeft even ander doel. Plus mentaal ook prettig. Heel veel goeds in alles voor jullie! Hou die spirit vast het steekt aan :)
Geen idee Knuffeltjeee misschien hebben ze dan een vermoeden maar kunnen ze niet zeker weten? Sterkte met de downe gedachten en gevoel. Herken wel dat vrije tijd niet altijd helpt om er losser van te komen. Hopelijk een fijne avond met wat afleiding! Eens is je tijd! 
Heefteenwens fijn dat het meeviel! Wanneer levert je vriend hem in? Spannend!

Knuffeltjeee je kan altijd t ziekenhuis nog even bellen en vragen of je nog bijzondere zaken moet meenemen of moet opzoeken voorafgaand aan het eerste consult. Je bent vast niet de enige die door de stress dingen vergeet en dus belt!
Ik denk dat ze bij zo'n echo hooguit verdikt baarmoederslijmvlies zien en dat je geen groeiende follikels in je eileiders hebt?
Zwindo, wat fijn dat er nu een plan ligt! De kans is dus ook aanwezig dat t de komende drie maanden wel lukt? Laten we hopen dat ivf niet nodig zal zijn!!
Er staan nog wel wat verhuisdozen die uitgezocht moeten worden en er blijven nog wat klusjes te doen, maar ik voel mij wel aardig gesetteld! De enige geluidsoverlast die we hebben is de harde wind (als de ramen open staan), maar dat is zoveel beter dan hele nachten wakker liggen dankzij de activiteiten van onze inmiddels ex-buurman! We slapen zoveel beter, ik voel mij jaren jonger!

Pfooee wat een verhalen allemaal!
Vervelend dat een aantal van jullie weer ongesteld zijn geworden. Ik zelf ook 3 weken terug en vervolgens ovulatie niet kunnen vinden.
Al mijn onderzoeken waren goed, man kan pas 12 aug. 
Ik merk dat ik niet de tijd heb om hier actief mee te schrijven helaas, dus ik wens jullie allemaal het beste en blijf nog wel een klein beetje meelezen, duimen voor allemaal 2021 baby's

Goedenavond alle,
@lovetennis, bedankt voor het delen van jouw ervaring betreft tarwekiemolie. 
Morgen is mijn nod, echter voel ik nu krampen opkomen. Ik ga maar vanuit dat mijn menstruatie toch doorzet.
Ronde 8 na mijn miskraam.
 Verder wens ik iedereen veel succes.

Terug
Bovenaan