"De dames die al wat langer wachten....."

Maak me vanavond ook weer gek... Ik heb gekeken naar mijn slijm, en vrijdag geklust,ik heb gekeken naar mijn app en maandag geklust. Vanavond ineens heel veel slijm, niet heel helder,maar wel veel en plakkerig. En denk ik, fuck, straks is mijn eisprong 2 dagen later... Vriendlief weer erg moe,burn-out speelt weer op. Zo enorm balen dat ik nu al 300% weet dat we wèèr een ronde opschuiven... ???

Knuffeltjeee stop met denken nu, je legt jezelf zo'n druk op en je maakt jezelf helemaal gek! Echt lieverd, het kan dat je eisprong al is geweest, het kan ook dat het toch 1 of 2 dagen later was. Sperma blijft een paar dagen leven, dus het kan nog steeds raak zijn. Binnenkort heb je je afspraak, dan krijg je hoop ik meer duidelijkheid over wat er aan de hand is! Heb vertrouwen! ❤

@lapjesendraadjes
Een hobby erbij zou niet meer passen, ik heb te veel hobby’s haha. Ik tennis gemiddeld 4 keer in de week, speel piano, sport in de sportschool en doe aan bootcamp.
We staan op de wachtlijst voor een pup, daar zijn we ook druk mee. Als alles goed gaat, krijgen we haar 26 oktober.

@heefteenwens, fijn dat deze stap gezet is! Wanneer krijg je de uitslag ?

@knuffeltje arme jullie! Ik zou zeggen augustus word jullie maand!

@Zwindoo wat spannend de komende 3 maanden!! Duim duim!

@lotjeejanssn hahah ja
Ik moest gister mijn vriend wakker maken toen ik om half 1 terug kwam van een tenniswedstrijd, wat erg he ?

We gaan ook nog lekker op vakantie en ik heb veel tenniswedstrijden, dus ik ga inderdaad proberen het zwanger worden even wat los te laten de komende lange schoolvakantie!

[quote quote=10339235]Knuffeltjeee stop met denken nu, je legt jezelf zo’n druk op en je maakt jezelf helemaal gek! Echt lieverd, het kan dat je eisprong al is geweest, het kan ook dat het toch 1 of 2 dagen later was. Sperma blijft een paar dagen leven, dus het kan nog steeds raak zijn. Binnenkort heb je je afspraak, dan krijg je hoop ik meer duidelijkheid over wat er aan de hand is! Heb vertrouwen! [/quote]
Dankjewel ?

Hoi Dames,
Ik zie dat dit topic al een paar maanden geleden is opgestart, maar kan ik nog aanhaken? Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op dit forum en ik vind het fijn om mee te lezen en ervaringen uit te wisselen (en steun!). Het is een lang, bijna volledig, jaar geweest waarin ik onze kinderwens met niemand heb kunnen bespreken..
28 jaar, 1 jaar getrouwd met Mr. Yellow en rammelende eierstokken. Een omgeving waarin de ene na de andere (gepland of ongepland) zwanger raakt. Ik organiseer de ene baby-shower na de andere en ben blij voor hen, maar tegelijkertijd ook dubbel voor mezelf :(. Ik maak me (nog) niet echt zorgen, maar ik baal natuurlijk wel dat het wat langer duurt bij ons.
Inmiddels op het wachtbankje van ronde 13 voor onze eerste.. In september heb ik mijn pil de prullenbak in gegooid en zijn we rustig gestart met onze kinderwens, zonder het idee dat het direct moet gebeuren. Cyclussen: 22, 19, 26 (sterke overtuiging dat het deze ronde gelukt was), 22, 24, 23.
In januari 2020 gestart met ovulatietesten, die maand geen piek gevonden. Vanaf februari elke ronde een hele duidelijke piek op de test en lieskramp rond mijn ovulatie-dag. In april gestart met temperaturen om te zien of ik wel écht een eisprong had. En ja hoor; een hele mooie temperatuurcurve met een stijging 1 tot 2 dagen na mijn positieve ovulatietest. 
Samenvatting: gemiddelde cyclusduur van 24 dagen, LH-piek rond dag 11, temperatuur rond dag 13 omhoog en een LF van 11-12 dagen. 
Inmiddels dus ronde 13 en een gekke temperatuurcurve die niet overeenkomt met mijn positieve ovulatietest. Het meest frustrerende is dat mijn PMS-klachten deze maand plaats hebben gemaakt voor (schijn)zwangerschapsklachten; lichamelijk van alles aan de hand (en die MOEHEID en pijnlijke tepels, auw!), maar psychisch ben ik écht in orde. En dat klopt niet met mijn PMS haha, zelfs mijn man zegt verbaasd dat ik nog wel erg lief ben op het moment.
Ik zit nu 3 dagen voor NOD en helaas zakte mijn temperatuur vanmorgen weer 0,19 graden, dus ik denk dat ik me kan voorbereiden op een nieuwe ronde, nieuwe kansen :(. Ik begin een beetje moe te worden van alle testen en dagelijks temperaturen en die blijvende onzekerheid dat ik twijfel of ik volgende maand niet even rust moet nemen hiervan. Is dat handig? Of nu nog 2 maanden blijven testen en temperaturen, zodat ik bij 12 maanden richting huisarts kan gaan met alle info?!

lovetennis joepieeeeeee, kan eens gebeuren dat je ei eens wat later komt piepen ;) maak het maar gezellig!! 
Happy yellow ik ken het die PMS klachten. Alle symptomen van een zwangerschap.
Maar helaas... Hier de maandstonden ook door gekomen :-( zo teleurgesteld! Zijn zoals ik eens gezegd op vakantie in Nederland met de familie van mij  partner. We zijn deze middag met ons tweetjes iets gaan eten in een dorpje en hebben terug gesproken over inseminatie. Eerst zei hij oktober, maar gelukkig wilt hij het ook wel sneller. We gaan het voor de laatste keer nog eens proberen en hebben afspraak eind augustus bij de fertiliteit. 
Fingers crossed voor jullie girls ??

Terug
Bovenaan