"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltjeee, wat een rotsituatie dit! Jij voelde toch altijd goed aan waar je zat hé in je cyclus? Gebruik je ovulatietesten?  
Oh ik was even vergeten dat er nog maar 2 kansen zijn om in 2020 te bevallen. Fingers crossed!
Gisteren zijn mijn 2 eitjes normaal gezien gesprongen. Ik voelde serieus wat geduw 's morgens en dan ineens niet meer. Voel zoveel hoop, maar heb ook wel schrik voor de teleurstelling die dan des te harder aankomt.

Ja, normaal weet ik exact wat mijn lichaam doet.
En nu wordt ik maar niet ongesteld.
Net half onnodig hoofd van vriendlief eraf getrokken woordelijk. Weer een beetje moe dus dan wordt ik levensgevaarlijk chagrijnig... 
Zal ik morgen een afspraak bij de huisarts inplannen? Durf niet goed omdat ze je daar toch nooit serieus nemen.

Wat moet dat een bijzonder moment zijn geweest Schorpioen! Ik vind het fijn om te lezen dat het allemaal meegevallen is. En nu dus alle vingers en tenen gekruist dat je over 2 weken een positieve test hebt! En ja, mijn man is echt een lieverd ?
ChaCha, ik zie het maar zo: bevallen in 2020 gaat misschien niet lukken maar wellicht wel het zwanger zijn! Om er maar positief in te blijven zitten ? Waar ik vooral van baal is dat ik steeds ouder word en dus echt een oude moeder ga zijn. Ik ga niet meer voor mijn 38ste moeder worden en dat is gewoon rot.

Knuffeltjeeee, als je niet serieus wordt genomen door je huisarts moet je denk ik op zoek naar een andere! En het is toch raar als je cyclus zo anders is nu? Dat moeten ze serieus nemen! Zorg dat je vent ook mee gaat voor een doorverwijzing ?

Zwaantje, inderdaad! Het is exact hetzelfde gegaan bij ons. Ik ga het nu wel proberen los te laten, maakte mezelf echt helemaal gek deze maand. Ik voel dat ik enorm veel druk op ons leg, wat echt niet de bedoeling is. Ik duim voor jou, dat je hopelijk een positieve test vast kan hebben op 17 maart!
Pennylane, ik duim!!
Knuffeltje, ik zou toch eens horen en desnoods wat druk zetten. Je kan toch niet blijven aanmodderen? Dat is voor niemand goed! 

Lapjesendraadjes, je hebt helemaal gelijk hoor! Deze ochtend met m'n man ook over gehad, die druk op onszelf leggen gaat zeker niet helpen. Ik probeer stilaan de gedachte voor mezelf te draaien, beter zwanger van een volledig gezond kindje in 2020 dan gefrustreerd omdat we niet bevallen in 2020. 
Dat van die leeftijd kan ik wel snappen! Ik was 23 toen ik stopte met de pil en zal nu minstens 28 zijn als ik beval. In mijn ideale scenario had ik nu al bijna 2 kinderen (wilde graag voor m'n 30 2 kindjes). 

ik zou jullie allemaal ook nog heel graag bedanken! Jullie zijn zo lief, steunend en begripvol! Dit forum heeft me al zoveel geholpen! Dankjewel lieve dames!

Knuffeltjee wat klote zeg dat je lichaam ineens dingen anders aan het doen is. Zoals al gezegd als je niet serieus genomen wordt door ne huisarts zou ik toch overwegen een andere te zoeken. 
Schorpioen oeh wat spannend en wat bijzonder lijkt me dat om dan zo te zien. Ik duim heel hard dat het in 1x raak is en je over 2 weken een mooie positieve test hebt.
Chacha heel herkenbaar die gedachten als het nu lukt dan toch nog dit jaar een kindje. Ik heb me er nu wel bij neergelegd dat het voor ons dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat lukken had alle hoop op deze ronde voor de operatie gelegd, maar heb zo'n idee dat dit weer een rare ronde gaat worden. Dus dan operatie afwachten kijken wat de behandeling gaat worden etc. Dus misschien met een beetje geluk dan eind dit jaar misschien wel zwanger maar helaas geen kindje. En dus ook geen kindje voor mn 30e. pff normaal nooit zoveel moeite met mn leeftijd gehad en nooit gedacht dat ik dat zou hebben maar blegh wat een *piep*zooi.
Zwaantje spannend! Hopelijk vliegt de tijd voorbij.
PennyLane hoop voor jou ook dat deze wachtweken snel voorbij gaan.
Verder hier nog steeds eeb freaking knipperende smiley dus denk echt dat mn hormonen deze ronde lekker tegenwerken. Wordt weer een mooie lange ronde dit. Hieronder wat foto's van de testen tot nu toe. Wordt er zelf niet veel wijzer van. Hoewel ik met de laatste paar denk dat ze toch iets oplopen, maar dat kan ook mn eigen hoop zijn ?
Hele rits met testen: https://www.mupload.nl/img/4a4cbekuixx5.jpg
Van de laatste paar dagen: https://www.mupload.nl/img/h5hvdat.jpg

Net 7 minuten huisarts proberen te bellen, bleef beller 3 en ik moet zo te werk.
Ik wil gewoon duidelijkheid, en meteen een doorverwijzing naar een gynacoloog. Of het echt wel goed zit daar beneden.
Jammer dat ik hier de enige ben met zoiets geks. Voel me hier ook niet echt gesteund. Meer van, ja is kut dat je test negatief was, nou meid, ben je niet zwanger dus door naar de volgende ronde. Hoe? Ik heb een duidelijke eisprong gehad. Als er geen bevruchting is geweest zal het er toch ooit uit moeten. Mijn cyclus is altijd heel regelmatig. Nu voelt het als iets waar ik mijn vinger niet op kan leggen. Iets onafs. Iets niet goeds. Ik ben steeds weer moe,bloedchagrijnig en er komt maar geen oplossing. Pff. Klotehuisarts heb ik ook...

Terug
Bovenaan