"De dames die al wat langer wachten....."

Nieuwe update: mijn temp is weer omhoog (+0,16)! Zit nu op 37, 02 en dat is uitzonderlijk hoog voor mij tegen het einde van mijn cyclus. 
Zou het?! 
Ik twijfel: vandaag testen (11 Dpo), morgen testen (NOD), of tot woensdag wachten en bij geen menstruatie dan testen? 

Zwindo : wat goed dat er nu een duidelijk plan is! Ik hoop natuurlijk voor jullie dat de komende drie maanden het mag gebeuren, wellicht toch na de operatie nu meer ruimte... en anders hoop ik dat IVF zijn werk gaat doen! 

Happyyellow: ik ben heel benieuwd! Hoop op 2 mooie streepjes voor je! 

Mandareintje hoe gaat het met jou nu?

Ah knuffeltjeee herkenbaar dat het als falen voelt dat er hulp nodig is.. ik voel altijd precies hetzelfde.. als ik mijn ouders of schoonouders zie dan schaam ik me bijna dat ik ze (nog) geen kleinkind heb kunnen geven. De ouders weten het nog niet dat we bezig zijn en het niet lukt, dus ze wrijven het er soms ook gewoon in met hun grapjes dat het toch wel echt tijd wordt dat we aan de bak gaan.. zelfde als bij mijn vriend: het voelt alsof het mijn schuld is dat hij nog geen vader is. Iedere maand mislukt het weer om hem een kind te geven. Maar we moeten goed in gedachten houden dat het zo voelt, maar het echt niet waar is! Het is niet onze schuld! Hopelijk valt je afspraak mee woensdag.

wat balen van de namen KaatKaat! Hebben jullie de namen allebei al bedacht of hebben  jullie opties die ze nu inpikken? Lijkt me echt heel vervelend als mensen dat doen.. en het ligt er ook an hoe dicht bij ze staan. Als het een naam is die je niet los kan laten en het is iemand die niet super dicht bij staat dan vind ik dat je de naam best nog kan gebruiken. Ik heb ook wat namen die ik heel graag wil gebruiken, en zou idd goed pissig zijn als die nu gebruikt worden door iemand anders (hoewel zij er natuurlijk ook niets aan zouden kunnen doen)spannend happy yellow! Ik zou niet meer kunnen wachten met testen haha! Maar het is net wat je zelf fijn vind! Als je een test die een beetje gevoelig is gebruikt en het is raak, dan zal hij hoogstwaarschijnlijk vandaag ook al positief geven  

@knuffeltje, inderdaad zoals lapjesendraadjes al zei, sperma leeft gemiddeld 48 uur, dus maak je niet zo’n zorgen!

@happyyellow, welkom! Ik zit in ronde 8 en ik gebruik sinds kort tarwekiemolie en inositol van ovabalance. De berichten over de laatste zijn erf positief. Misschien kun je die berichten eens lezen en helpt het jou.
Ik heb ook vast 3 maanden mijn temp bijgehouden, voor als de HA het gaat vragen. In augustus mag ik bellen als het nog niet gelukt is, dit heeft te maken met de zwangerschappen van mijn moeder. Ik hoef dus niet tot 12 maanden te wachten. Heel fijn, want ik ben nu 33 en het is fijn dat we iets eerder terecht kunnen. Een gesprek met de HA is natuurlijk pas een begin..
Ik hoop dat het niet nodig is..

Heb je al getest inmiddels??

@FleurtjeX wat een shit situatie! Misschien “helpt” het dat je nu weet dat er iets gaat gebeuren en dat dit in je hoofd “rust” geeft, misschien gebeurt het dan toch spontaan!

@Fleurbo wat klote ook weer. Ik had gehoopt dat de maand juli voor ons allemaal veel beter nieuws zou brengen! Gebruik jij tarwekiemolie?
Inositol iets voor jou? (Ovabalance)

@lapjesendraadjes supergoed bezig met je bmi! Ik moet nog 2 kilo kwijtraken voor een perfect bmi ?

@Kaatkaat, sensitesten heb ik ook al eens geprobeerd, maar nu klopten de action ovulatietesten ook, dus fijn dat ik dat nu getest heb ? Ik heb er nog een stuk of 20, maar ik hoop dat ik die over 2 weken allemaal het raam uit kan gooien ?
Hoeveel weken ben je nu zwanger? Shit van die jongensnamen zeg! Er is ook een app waar je met je partner namen kunt “liken”, een soort tinder ?

Deze maand heb ik dus geen testen meer op voorraad haha, dus vandaag nog niet getest. Ik rij zo naar de Action voor de vroege testen en haal een CB met werken indicator voor over een paar dagen (als de action dat tweede streepje geeft).
Lovetennis ik ken de tarwekiem wel! Zelf gebruik ik sinds maart teunisbloemolie in de periode voor de eisprong, het helpt mijn PMS - klachten iig afnemen en mijn menstruatie is ook niet meer zo heftig. Ik weet niet of het iets gedaan heeft met mijn vruchtbaarheid. De maand dat ik tarwekiem gebruikte, kreeg ik enorme krampen en een zware menstruatie. Die pillen heb ik dus even gelaten voor wat ze zijn haha. Ik duim voor je mee dat een gesprek bij de HA niet nodig is, maar dat het deze ronde gelukt is! 

[quote quote=10339954]Gister middag de vroege rest van de Action gedaan: witter dan wit. Vandaag is mijn temperatuur gezakt met 0.26.. Dat wordt door met ronde 14 :(.[/quote]
Als je test voor je NOD moet je dat altijd doen met je eerste ochtendurine. Pas op de dag dat je overtijd bent maak het niet meer uit wanneer je test.
Dus je test van gisteren kan beïnvloed zijn.

Hoi ik ben passiebloem ben 31 jaar en ben nu 9 maand getrouwd. We zijn ook al 9 maand bezig om zwanger te worden helaas is het nog niet gelukt terwijl ik een regelmatige cyclus heb. Mijn nod is over 5 dagen, maar afgezien van af en toe niet helemaal fit zijn en wat licht in het het hoofd geen zwangerschaps symptomen, ik weet dat niet iedereen dat meteen heeft maar het brengt elke maand weer spanning met zich mee.  Vandaag een vroege test gedaan(5 dagen voor nod) helaas negatief, weet dat het nog erg vroeg is maar hoop zo dat het deze keer raak is

Terug
Bovenaan