@knuffeltje, inderdaad zoals lapjesendraadjes al zei, sperma leeft gemiddeld 48 uur, dus maak je niet zo’n zorgen!
@happyyellow, welkom! Ik zit in ronde 8 en ik gebruik sinds kort tarwekiemolie en inositol van ovabalance. De berichten over de laatste zijn erf positief. Misschien kun je die berichten eens lezen en helpt het jou.
Ik heb ook vast 3 maanden mijn temp bijgehouden, voor als de HA het gaat vragen. In augustus mag ik bellen als het nog niet gelukt is, dit heeft te maken met de zwangerschappen van mijn moeder. Ik hoef dus niet tot 12 maanden te wachten. Heel fijn, want ik ben nu 33 en het is fijn dat we iets eerder terecht kunnen. Een gesprek met de HA is natuurlijk pas een begin..
Ik hoop dat het niet nodig is..
Heb je al getest inmiddels??
@FleurtjeX wat een shit situatie! Misschien “helpt” het dat je nu weet dat er iets gaat gebeuren en dat dit in je hoofd “rust” geeft, misschien gebeurt het dan toch spontaan!
@Fleurbo wat klote ook weer. Ik had gehoopt dat de maand juli voor ons allemaal veel beter nieuws zou brengen! Gebruik jij tarwekiemolie?
Inositol iets voor jou? (Ovabalance)
@lapjesendraadjes supergoed bezig met je bmi! Ik moet nog 2 kilo kwijtraken voor een perfect bmi ?
@Kaatkaat, sensitesten heb ik ook al eens geprobeerd, maar nu klopten de action ovulatietesten ook, dus fijn dat ik dat nu getest heb ? Ik heb er nog een stuk of 20, maar ik hoop dat ik die over 2 weken allemaal het raam uit kan gooien ?
Hoeveel weken ben je nu zwanger? Shit van die jongensnamen zeg! Er is ook een app waar je met je partner namen kunt “liken”, een soort tinder ?