"De dames die al wat langer wachten....."

Goedemorgen allemaal! Hier de week gestart bij de gynaecoloog, gelukkig kan ik meestal voor werk aan terecht. 
Deze maand iets verhoging gonal f en er groeien 2 goede eitjes. Woensdag terug komen en dan waarschijnlijk iui2 op donderdag. En dan is het heel erg hopen dat de zaadkwaliteit vooruit is gegaan. 
Waar hopen jullie op deze week? Nog anderen die naar de gyn gaan? Iemand van ons heeft de 15e een afspraak staat me bij. 
Kaatkaat klopt ze zien een cyste bij mij, kan ook komen door de extra hormonen. Hij zei dat mijn lichaam dit vanzelf opruimt. 

Lotjejansen, wat spannend weer zeg ga enorm duimen! Hopelijk is de kwaliteit beter! 
Ik ben zondag ongesteld geworden, morgen weer beginnen met spuiten, woensdag echo en volgende week HSG. 
Fleurbo en knuffeltje wat naar de gedachte dat je “schuld” hebt aan deze situatie. Je kunt er gewoon niet meer aan doen... maar zet dat gevoel maar eens uit hè...
lovetennis ik help je hopen verschrikkelijk vond ik die ovulatie testen! Maar ik ben btw niet zwanger hoor. Maar we verzinnen gewoon graag namen om ook eens positief bezig te zijn met het hele traject. We hadden een top 3 van jongens namen waar er nu dus al 2 van geboren zijn. Waaronder het zoontje van mijn broer. Maar gelukkig is dat een fantastisch leuke baby geworden ?

Ah wat leuk van je neefje kaatkaat! En geniet je nog een beetje van je pluk boeket ??⚘ je had dus laatst 4 ei blaasjes van 18 mm, waar reageert je lichaam zo goed op? Balen van afbreken zeg. 

Lijkt wel of ik nu permanent buikpijn heb voor morgen. Slaap al paar nachten slecht. 1001 gedachtes door mijn hoofd. Ook nog een ziekenhuis verder dan eigen ziekenhuis. Niet dat ik in eigen ziekenhuis onthoud waar welke poli zit. Het idee met een wildvreemden allerlei intieme zaken te bespreken. Permanente kramp, dus...

[quote quote=10340331]Lijkt wel of ik nu permanent buikpijn heb voor morgen. Slaap al paar nachten slecht. 1001 gedachtes door mijn hoofd. Ook nog een ziekenhuis verder dan eigen ziekenhuis. Niet dat ik in eigen ziekenhuis onthoud waar welke poli zit. Het idee met een wildvreemden allerlei intieme zaken te bespreken. Permanente kramp, dus…[/quote]
Wat naar die spanningsbuikpijn! Maar ook wel begrijpelijk. Zo'n bezoek is intensief, maar uiteindelijk helpt het je met je wens voor een kindje en daar doe je het voor! .
Voor het verlichten van je spanning kan een ademhalingsoefening goed werken:
Rechtop zitten met voeten op de grond, of comfortabel in bed liggen. Je handen rond je navel op je buik plaatsen en je focussen op diepe ademhaling (bij inademen gaat dan je buik uitzetten. Bij oppervlakkige ademhaling - vaak bij spanning - adem je via je borstkas).
4 tellen inademen, 7 tellen vasthouden en 8 tellen uitademen. 
Hierdoor vertraagt je hartslag, ontspannen je spieren en krijg je meer zuurstof binnen. Helpt mij ook altijd bij heftige emoties of spanningen. Veel succes in het ziekenhuis! 

Hier is mijn temperatuur nog verder gezakt naar 36.61 en had vanmorgen wat lichtroze en bruinige afscheiding afgeveegd. Net niks meer,  maar ik vrees dat mijn menstruatie doorbreekt :(
Toch was (en is) het gevoel dat het deze ronde raak was heel sterk! Voor het eerst sinds start met onze kinderwens is de teleurstelling zo groot nu.
Ik laat komende maand even alle testen en temperaturen los. We zien wel weer wat ronde 14 gaat brengen! Ooit gaat het lukken! 

Terug
Bovenaan