Alles meegevallen en deels opgelucht. Liever natuurlijk niet, maar de gynacoloog viel mee,aardige en rustige man. Bij mij alles keurig. Een grote wazige vlek, wat overeenkomt met moment vsn cyclus. Heel veel slijm. En een mooie linkereierstok waaruit keurig een eitje gesprongen is. Volgende week vrijdag mag vriendlief op dichterbij locatie inleveren. Gelukkig in zijn vakantie, om half 2 s middags. We wonen toch zon 20 minuten weg dus heenrijden samen en een snel inleveren... Pas 19-8 hebben we dan weer een afspraak over de uitslag... Het blijft maar door miin hoofd galmen... Onveilige seks met exen gehad (toen het nog vriendinnen waren) en nooit eentje zwanger gemaakt... Vriendlief staat minder onwelwillend over donorzaad als eerst. Maar wie weet, wie weet hebben we over anderhalve week wèl een knalpositieve test... Zo niet kan ik tenminste lekker drinken op de vakantie, en zit er ook nog dus de vakantie tussen. Volgende week vrijdag voor vriendlief nog even zijn best doen en dan maar wachten... Tegen de tijd van de uitslag blijven we het natuurlijk gewoon weer proberen. Ik blijf positief, vriendlief negatief,kan het alleen maar meevallen...