"De dames die al wat langer wachten....."

Alles meegevallen en deels opgelucht. Liever natuurlijk niet, maar de gynacoloog viel mee,aardige en rustige man. Bij mij alles keurig. Een grote wazige vlek, wat overeenkomt met moment vsn cyclus. Heel veel slijm. En een mooie linkereierstok waaruit keurig een eitje gesprongen is. Volgende week vrijdag mag vriendlief op dichterbij locatie inleveren. Gelukkig in zijn vakantie, om half 2 s middags. We wonen toch zon 20 minuten weg dus heenrijden samen en een snel inleveren... Pas 19-8 hebben we dan weer een afspraak over de uitslag... Het blijft maar door miin hoofd galmen... Onveilige seks met exen gehad (toen het nog vriendinnen waren) en nooit eentje zwanger gemaakt... Vriendlief staat minder onwelwillend over donorzaad als eerst. Maar wie weet, wie weet hebben we over anderhalve week wèl een knalpositieve test... Zo niet kan ik tenminste lekker drinken op de vakantie, en zit er ook nog dus de vakantie tussen. Volgende week vrijdag voor vriendlief nog even zijn best doen en dan maar wachten... Tegen de tijd van de uitslag blijven we het natuurlijk gewoon weer proberen. Ik blijf positief, vriendlief negatief,kan het alleen maar meevallen...

Alles meegevallen en deels opgelucht. Liever natuurlijk niet, maar de gynacoloog viel mee,aardige en rustige man. Bij mij alles keurig. Een grote wazige vlek, wat overeenkomt met moment vsn cyclus. Heel veel slijm. En een mooie linkereierstok waaruit keurig een eitje gesprongen is. Volgende week vrijdag mag vriendlief op dichterbij locatie inleveren. Gelukkig in zijn vakantie, om half 2 s middags. We wonen toch zon 20 minuten weg dus heenrijden samen en een snel inleveren... Pas 19-8 hebben we dan weer een afspraak over de uitslag... Het blijft maar door miin hoofd galmen... Onveilige seks met exen gehad (toen het nog vriendinnen waren) en nooit eentje zwanger gemaakt... Vriendlief staat minder onwelwillend over donorzaad als eerst. Maar wie weet, wie weet hebben we over anderhalve week wèl een knalpositieve test... Zo niet kan ik tenminste lekker drinken op de vakantie, en zit er ook nog dus de vakantie tussen. Volgende week vrijdag voor vriendlief nog even zijn best doen en dan maar wachten... Tegen de tijd van de uitslag blijven we het natuurlijk gewoon weer proberen. Ik blijf positief, vriendlief negatief,kan het alleen maar meevallen...

Hoi dames, Even weer een beetje bijgelezen hier, weer veel gebeurd zag ik!
@zwindo dat is goed nieuws toch wel! Hopelijk werkt moeder natuur goed mee deze 3 maanden, en anders volle moed vooruit voor IVF!
@lotjejansen deze donderdag iui? Spannend!! ? Heel erg hard duimen voor een stel goede zwemmers!
@knuffeltje hoe ging je afspraak? Heel begrijpelijk die zenuwen, viel het mee?
@chacha leuk om van je te horen en wat goed dat je er weer lekker positief instaat! ??
@lapjesendraadjes jij al een update over de volgende icsi mogelijkheid?
@ikheetgeentruus & happy yellow welkom! Happyyellow ik zit ook in ronde 14 dus we gaan zo'n beetje gelijk op (maar ik ben al wel 13 maanden bezig)
@KaatKaat gefeli met je neefje! Jammer van al die namen, maar on the positive side, mag je weer positief blijven door nieuwe te verzinnen :)
Hier ondertussen contact gehad met de fertiliteitspoli. Inmiddels een vragenlijst retour gestuurd en bloed laten prikken & chlamydiatest gedaan. Vandaag weer gebeld en wij hebben 4 augustus onze eerste gesprek met de fertiliteitsarts, plus een echo bij mij.
Heel fijn dus dat er schot in de zaak zit, maar ondertussen ben ik wel permanent zenuwachtig. Nieteens zo zeer voor de onderzoeken zelf, maar vooral voor de resultaten. Ik hoor het al helemaal gebeuren, "oh u gaat vervroegd in de overgang" of "u heeft onbehandelde chlamydia" (ik kan in mijn hoofd nogal paniekeren soms ?)
De komende tijd dus maar veel afleiding zoeken. Gelukkig kan dat weer nu de sportscholen, restaurants, kroegen etc. weer open zijn ?
Voor alle andere dames ook heel veel ??      

ChaCha, wat fijn dat er meteen al zo'n goed plan ligt! Dat van die kinderaspirine klinkt heel logisch, moest een collega van mij ook doen.
Knuffeltjeeee dat klinkt inderdaad als een opluchting!! Ik kan je spanning, gezien je ervaring inderdaad goed begrijpen! Is dat onbeschermd vrijen en nooit iemand zwanger gemaakt nog gezegd?
Vis, ik wacht hier op mijn ongesteldheid. Vandaag cd26. Vorige ronde was ik op cd27 ongesteld. Mijn cyclus is normaal tussen de 26 en 32 dagen. Ik vermoed dat mijn eisprong op cd18 was. Met een luteale fase van 12 dagen zou ik zondag ongesteld moeten worden. 

lapjesendraadjes, nee alleen de basisvragen, of we roken, of vriendlief drinkt, of ik wel foliumzuur slik,maar meer ook niet. Ik denk dat ze vooral eerst de uitslag van het zaadonderzoek willen afwachten, wat logisch is.
Hoe deden jullie en vooral jullie mannen dat met zaadonderzoek? Wij hebben al een compleet plan klaarliggen, rond een uur of 13:00 produceren,samen naar het ziekenhuis rijden en omdat het min of meer in mijn bh past ga ik het voor hem inleveren. Of klinkt dat heel stom? 

@knuffeltjeee 't is natuurlijk voor iedereen anders wat prettig is, maar toen mijn man zijn bijdrage moest leveren ben ik het huis uitgevlucht zodat hij ongestoord zijn gang kon gaan ? Hij heeft het potje gewoon zelf ingeleverd, toen ik thuis kwam was hij alweer terug :)

Lovetennis proberen kan altijd met de tarwekiemolie! Hopelijk werkt het voor jou positief uit! Helaas is gistermiddag mijn menstruatie begonnen met een lichte bloeding en vandaag wel echt heftig doorgebroken. Zo'n zware bloeding heb ik sinds 1,5 jaar niet meer gehad.. Voel me alles behalve oké ?, maar dat is eigenlijk elke maand wel op de eerste 2 dagen haha. Zal morgen vast weer beter gaan!
Knuffeltjeee wat fijn dat het meegevallen is! Goed om te horen dat alles er goed uit zag en er zelfs een eitje gesprongen is! Knap dat je positief blijft! Hopelijk is het snel 19 augustus!
Vis leuk (is dat het goede woord?) dat we gelijk op gaan! Ik heb het geluk dat ik een kortere cyclus heb dan jij, maar zo te horen zit jij in een fertilliteitstraject? Lijkt me heel spannend, ik kan me voorstellen dat dat zenuwen oplevert! Hopelijk is dat bij ons niet nodig, maar het stelt me wel gerust dat ik na volgende maand eindelijk de huisarts kan bellen als het nog niet gelukt is. Voor jou ook veel geluk! ?

Hoi allen!!
Vanochtend weer echo gehad, en de Pregnyl is gezet. Morgenmiddag de iui! Ben nu toch wel zenuwachtig voor de uitslag van zijn zaad deze keer. Wordt het icsi of niet. Hij vindt het ook spannend geloof ik en het blijft maf dat hij het zo en zo laat moet aanleveren. Bij mij zeiden ze dat het potje gewoon in zijn jaszak kan?
Zo'n steun om aan het eind van de dag hier even te kijken en te mogen mee lezen met wat jullie meemaken. 
En allemaal doen we kleine en grote overwinningen. Hulp erbij vragen, hormonen en pillen nemen, wachten op uitslagen, wachten op nods, wachten op nieuwe testmomenten of beleid, blijven proberen, geduldig wachten en hoop houden: sterkte!!
Met als enige en mooie doel een kleine warme baby op schoot! 
Ik houd jullie op hoogte van hoe het hier verder gaat. 

Terug
Bovenaan