"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltjeeee ik heb het net aan de Mr. naast mij gevraagd. Hij kreeg een potje met zijn naam erop mee en heeft t de eerste keer thuis geproduceerd en zelf afgeleverd. Maar daarna elke keer ter plekke. Als je het niet goed verpakt, koelt t nl snel af en is de boel snel dood. Dus als je thuis produceert het potje isoleren met alufolie, of inderdaad in je beha vervoeren. Hij moet zich ook elke keer identificeren voordat hij het potje meekrijgt (en ik denk dat jouw vent nu bij inleveren moet identificeren). Wij verwachten niet dat jij het kan inleveren. Moet echt door jouw vent gebeuren. Mijn vent produceert dus liever ter plekke. Ik mag absoluut niet mee hahaha

Haha dat gaat bij ons ook een dingetje worden! Volgende week (indien deze ronde niet raak is, maar ik denk dat het niks is) moet mijn man ook z'n zaad inleveren voor gewone analyse. We moeten thuis produceren en dan goed halfuur rijden naar het labo :'). Dus zal ook in m'n bh worden denk ik :p. We moeten sowieso naar dat labo voor onze bloedonderzoeken. Ik hoop ook m'n HSG asap te krijgen, kunnen we toch snel verder! Weten jullie (of iemand) of het met PCOS ook persé tussen cyclusdag 8-10 moet zijn? Aangezien mijn eisprong zonder clomid toch pas op cd24 is, lijkt me het niet uit te maken als we dat een weekje verzetten?

Pff dat wordt dus snel de auto in de parkeergarage... Alu folie vind ik ook een goed avies.
Als het moet vind ik het geen probleem een handje te helpen, het ziet er alleen altijd zo stom uit... 
Maar alles voor de goede zaak ?

Terug
Bovenaan