Hahah dat zaadonderzoek ja dat is een dingetje hè.... Mijn manlief heeft zelf de klus geklaard en ik ben naar het ziekenhuis gereden. Was vorig jaar juni, potje rechtop in de binnenzak van mijn jas. Terwijl het die dag 35 graden zou worden. Mooie is dat ik ook werk in hetzelfde ziekenhuis. Kwam een collega tegen die zal wel gedacht hebben wat moet die nou met een jas aan ;-)
@ Lapjesendraadjes, ik hoop dat je menstruatie snel begint!! Tijd dat jij nu aan de beurt bent.
@ lotjejansen spannend! Ik hoop dat de kwaliteit goed is en jullie een goede kans maken.
Ik reageer heel goed op de menopur, deze maand hele ingewikkelde doseringen haha hopen dat het er nu geen 4 worden maar 2!
@ Knuffeltjee gelukkig de eerste stap gehad! Alles voor een klein minimensje!
@ Vis fijn dat je nu ook geholpen gaat worden ook al is het soms echt wel spannend.
@Chacha, klinkt als een goed plan wat er ligt. Nooit van gehoord om naast clomid ook nog te spuiten! Hopelijk is dit voor jullie het juiste recept.
Voor alle nieuwe dames, welkom! Hopelijk brengen jullie een positieve flow met jullie mee!