"De dames die al wat langer wachten....."

Hahahahaha !!! Dit gesprek is echt grappig ???? mijn vriend heeft het voor de zaadanalyse thuis in een potje gedaan. Na enkele minuten dacht ik van misschien moet ik een handje helpen  , maar het was al gebeurd ???

Hahah dat zaadonderzoek ja dat is een dingetje hè.... Mijn manlief heeft zelf de klus geklaard en ik ben naar het ziekenhuis gereden. Was vorig jaar juni, potje rechtop in de binnenzak van mijn jas. Terwijl het die dag 35 graden zou worden. Mooie is dat ik ook werk in hetzelfde ziekenhuis. Kwam een collega tegen die zal wel gedacht hebben wat moet die nou met een jas aan ;-)

@ Lapjesendraadjes, ik hoop dat je menstruatie snel begint!! Tijd dat jij nu aan de beurt bent. 

@ lotjejansen spannend! Ik hoop dat de kwaliteit goed is en jullie een goede kans maken. 
Ik reageer heel goed op de menopur, deze maand hele ingewikkelde doseringen haha hopen dat het er nu geen 4 worden maar 2! 

@ Knuffeltjee gelukkig de eerste stap gehad! Alles voor een klein minimensje! 

@ Vis fijn dat je nu ook geholpen gaat worden ook al is het soms echt wel spannend. 

@Chacha, klinkt als een goed plan wat er ligt. Nooit van gehoord om naast clomid ook nog te spuiten! Hopelijk is dit voor jullie het juiste recept. 
Voor alle nieuwe dames, welkom! Hopelijk brengen jullie een positieve flow met jullie mee! 

Helaas weer teleurstelling, het was nog slechter dan vorige keer. Echt schrikken. Dat wordt voorbereiden op icsi. Morgen belt onze eigen gyn., zullen we wel horen hoe verder. Man is ook van slag (diep van binnen) en zegt dat hij geen hulp meer wil, niet verder wil in traject etc. Pittig hier nu dus. 

Nou Lotjejansen wat balen meid.. Natuurlijk voor je man wel effe met z'n neus op de feiten he.. Hij zal het ook moeten laten binnen komen denk ik. En uiteraard voor jou ook! Dikke knuffel meid!

Ah LotjeJansen, wat een klap! Ook voor je man, ik kan mij goed voorstellen dat hij nu even zijn hakken in het zand zet. Het is voor hem ook verdrietig. Geef hem maar even wat tijd om het te verwerken, maar zeg m ook dat er voor hem weinig zal veranderen (hij hoeft nog steeds alleen maar een potje te vullen), maar dat de kans op succes in deze omstandigheden wel groter zullen zijn! Ze pakken nl de beste zaadjes en brengen die in bij de eicel.

Ik mocht vanochtend de kliniek bellen om te starten en word vanmiddag teruggebeld. De telefoniste zei dat ze mij niet zomaar mocht inplannen, omdat de arts officieel beslist, maar dat de kans bijna 100% is dat ik mag beginnen! Ik ben er zo klaar voor!!

Ah lotjejansen, wat een klap! Gun jullie zelf wat tijd. Dikke knuffel!
spannend lapjesendraadjes! Hopelijk bellen ze snel terug en weet je het helemaal zeker!

hier inmiddels op het wachtbankje. Had eisprong pas vandaag/morgen verwacht maar voelde dinsdag aan vanalles dat ie kwam, woensdag ochtend voor de zekerheid een ovulatietesten gedaan en knalposifief! Nu dus 2 weken wachten en mezelf beheersen dat ik niet te veel hoop ga krijgen...

Terug
Bovenaan