"De dames die al wat langer wachten....."

@lotjejansen wat een rotnieuws zeg! Ook wel begrijpelijk dat je man het even niet meer ziet zitten, hij draait vast bij als het ingedaald is.. Sterkte voor en icsi wordt jullie luck ?
@lapjesendraadjes spannend!! ?

Hoi dames, ik spring even bij als dat mag;)
Hebben wat reacties terug gelezen van een grappig (en herkenbaar) onderwerp naar heel heftig..
Lotjejansen, super heftig!! Ik hoop dat jullie tijd heel snel mag komen?
Lapjesdraadjes, hopelijk goed nieuws dat je mag gaan starten, vind je het ergens ook nie spannend ondanks dat je er klaar voor bent? Welk traject mag je hopelijk gaan starten?
Fleur bo, ooww  die wacht tijden zijn altijd het ergst in dat opzicht..

Mini me, ik start met ICSI. Ik vind het reuzespannend! Ik ben bijv bang voor naalden, maar ook voor het prikken voel ik mij klaar. Ik wacht al zo lang, ik heb sinds maart geen behandelingen meer gehad door de corona-maatregelen. En toen dat eindelijk weer kon, werd ik de vorige ronde afgewezen omdat ze vol zaten. Ik begin nu aan ronde 24 geloof ik. Twee jaar officieel bezig zijn voor een kindje...

Woohoow Lapjesendraadjes, zet hem op meid! Ik duim voor je!!
In België zijn de coronacijfers enorm aan het stijgen.. ik ben zo bang dat de ferti weer gesloten zal worden?. Net nu we verder zouden kunnen.. 
Welkom aan alle nieuwe dames!

Lapjesdraad, wij zouden in maart het traject instappen maar ook door corona niet gebeurd:(
Wat houd icsi in? Wij stappen pas net de molen in dus zover zijn wij nog niet;)
Poeh dat is pittig lang twee maanden, wat is de reden dat het niet lukt bij jullie? Weet zo snel even niet of ik dat gelezen heb ja of nee?

O dames wat weer een berichtjes hier!

Lotjejansen Ja dat is heftig... Geef hem ruimte en tijd. Mijn ervaring is dat mannen dit in alle rust zelf moeten verwerken. Je kan ook denken, er zwemt tenminste nog wat. Dan maar met wat hulp. Maar blijft kut, natuurlijk.
Lapjesendraadjes Super! Hopen dat dit jullie maand wordt!
Fleurbo Wachten duurt altijd te lang. Zit ook op het wachtbankje. Weet ook zeker dat we rond de eidpring hebben geklust. Wachten dan maar.

Denk dat ik binnenkort weer wat afstand neem. Eerst afwachten tot ik rond de 21e geloof ik weer ongesteld wordt. Door die echo slinger ik tussen,zal het en de uitspraak van vriendlief. Vroeger regelmatig onveilig gevreeën en nooit een vriendin zwanger. Tot 19-8 blijft toch de vraag, is vriendlief dan onvruchtbaar? Tenzij deze ronde raak is, natuurlijk. Dat heen en weer geslinger maakt me heel onzeker. Toch weer slecht geslapen en druk gedroomd. Wat als. Maar we moeten maar van het ergste uitgaan, dan valt het alleen maar mee... Een man is neem ik aan maar in heel zeldzame gevallen onvruchtbaar. 

Chacha, dat zit echt super vervelend zijn!! Welk traject zouden jullie in gaan.
Knuffeltje, wat bedoel jij met weer afstand nemen?laten we hopen dat het gewoon raak is deze maar d??

Terug
Bovenaan