Het is weer snel gegaan hier, zonet al jullie berichten gelezen. Zelf even afwezig geweest om niet te erg bezig te zijn met de kijkoperatie en hsg. Daantjevijfendertig dankje voor vragen!
Knuffeltje goed dat je je moeder in vertrouwen hebt genomen, van onzekerheid wordt een mens niet goed, snap heel goed dat je t beu bent! Is het nog gelukt om je huisarts te spreken?
Chacha wat klote dat je ongesteld bent geworden
dikke knuffel, wel super fijn dat je nu weer kunt starten met medicatie!
Lapjesendraadjes wat vervelend van jouw angst voor prikken, wel heel fijn dat je man het kan doen, heb je zelf iets waardoor je jezelf kunt afleiden? Misschien slaat dit nergens op wat ik nu zeg maar dat je bv een fijne serie kijkt wegkijkt en dat jouw man dan die injectie zet, het blijft natuurlijk een angst, die haal je niet zomaar weg. Ik hoop echt van harte dat het je uiteindelijk mee gaat vallen.
Zwindo die testen gaan vast worden, naar mijn idee zit je er echt tegenaan, wellicht nog wat gewone stripjes gebruiken? Daar zie je die lijntjes ook erg goed op.
Hier de kijkoperatie met tubatesten gehad, best goed geslapen, wel wat een brok in mn keel voor de uitslag omdat ze hydrosalpingen aan beide kanten verwachten. Team was erg lief en was rustig toen ik daar zo lag in die operatiekamer. Toen ik bijkwam draaide alles, nog helemaal onder de invloed van narcose en morfine, bleek dat ik nog geen 5 minuten had gedaan over weer wakker worden.ik had op d ast moment nul pijn. Toen ik op de kamer kwam zat mijn man daar en die vertelde dat er goed nieuws was: alles was goed!! Geen hydrosalpingen, geen verklevingen!! Ik was zo mega blij en opgelucht, kon het amper bevatten. Nog een gesprek gehad en ze zei dat het er echt top uit zag, en het vocht wat ze op de echos zagen zijn cystes die aan de eileiders hangen, die vormen geen belemmering. Eigenlijk kon en kan ik het nog steeds niet bevatten, wij zaten met ons hoofd al in de eileiders verwijderen en ivf sferen.
Dit alles is voor mij een extra grote opluchting omdat ik veel nierbekkenontstekingen heb gehad en daarnaast een soa, die ik heb opgelopen omdat mijn ex vreemd ging, dat deed toen al pijn, maar het idee dat hij dit zou hebben veroorzaakt was nog pijnlijker, dus gisteren hebben we een taartje erop gegeten.
Pijnstillers mee naar huis gekregen, kwas nog erg moe en slap vd morfine en narcose en kon niet lopen want dan viel ik flauw dus in rolstoel smiddags naar auto en naar huis, vanacht en vanochtend flinke pijn, ik dacht dat ik het wel zonder de naproxen kon? maar dat is niet zo, alsof er een bus over me is heengereden, bloed ook nog flink vd hsg, wondjes zelf voel ik eigenlijk niet. Mijn man is vandaag weer werken dus het hier nu in mn eentje zien te runnen, dat wordt vooral veel series kijken. Over aantal weken gesprek en dan kunnen we over 6 weken starten met hormooninductie, of er nog meer onderzoeken komen weten we nog niet, wellicht willen ze nog mijn eicelkwaliteit checken of een mri ivm goedaardige tumor, maar dat moeten we dus afwachten.
Een lang verhaal maar ben zo vreselijk opgelucht en blij!