"De dames die al wat langer wachten....."

Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Ik weet heel goed dat ik dit moet gaan bespreken. Ik ben telkens een manier aan zoeken om het onderwerp aan te gaan. 
Heb al gehoord dat ik hem een brief moest schrijven of via de app ( wat makkelijk is maar geen optie ). Heb de brief geschreven maar niet de moed gehad om hem te geven.
Ik hoop dat ik na me volgende menstruatie de moed heb om het gesprek aan te gaan. Want heb het gevoel dat iedereen het kan behalve ik.
Hopelijk lukt het snel bij degene die in het traject zitten of nog moeten beginnen. :)

Hoi meiden.   Ik heb echt al jullie berichten gelezen, maar het waren er zo veel, dat ik het toch even "algemeen" houd, puur omdat ik het niet meer kan bijbenen ? Fijn dat er wat meer beweging is met jullie afspraken in het ziekenhuis, ik hoop oprecht dat het heel snel uitpakt in iets moois en dat de corona heel ver weg blijft.   Ik zit op dag 28 en het is weer zo spannend. Ergens ben ik ook rustig, want gisteren kreeg ik zo'n mooi verhaal te horen. Mijn lieve collega muziek (ik geef Nederlands) is nu 39 en zij hebben een toller (hond) waar wij al een jaar voor op de wachtlijst staan. 30 augustus is moederhond uitgerekend en over 3 weken is de echo. Nu heeft mijn collega met haar man deze hond (zelfde fokker) gekocht omdat bleek dat zij nooit kinderen zouden krijgen. Je gelooft het niet, zij zijn nu zwanger, 16 weken en zij kunnen het zekf nog steeds niet geloven. Ik had kippenvel over mijn hele lichaam, dames.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Het gaf mij zo veel positiviteit! Ik dacht, mocht het nu niet lukken, dan mogen we de huisarts bellen en dan kan ik het misschien meer los laten, maar.. het komt goed!! ?? Ik ga morgenochtend testen.... denk dat ik niet kan wachten tot maandag of dinsdag of woensdag ? Zit nu op dag 28. Oja en vis, je vroeg naar tarwekiemolie. Ik slik er 2 per dag, al 1,5 maand. Ik slik het gewoon de hele maand door, in combinatie met inositol van ovabalance.  

Ikbendoutzen, dank je! Hoe gaat het met je zwangerschap??
LoveTennis, een super positieve instelling heb je! Tuurlijk komt het goed!! Het is een soort van loslaten he, niet helemaal maar wel een soort van! Eerder een soort vertrouwen krijgen in de goede afloop. En als je dat hebt, ervaar je een soort van rust. 
Spannend hoor, morgen testen! Ik duim voor je!

Lapjesendraadjes lief dat je vraagt, het gaat goed met mij en de kleine, 16 weken nu, we horen dinsdag of hetn jongetje of meisje wordt.  Hoe kijk jij tegen de isci aan?  Ik hoop echt ontzettend dat het mag gaan lukken hiermee voor jullie!! Denk aan jullie! 

Vis ik gebruikte teunisbloem tot mijn ovulatie en vanaf de ovulatie de tarwekiem. 

@ikbendoutzen, wat spannend aanstaande dinsdag!!
Hier een negatieve test ? De kans is erg aannemelijk dat wij ons moeten voegen in de rij voor de medische molen ?
De afspraak was, bellen met de HA als het deze ronde niet gelukt was. 
Dan kan ik al jullie berichten erbij pakken, want (helaas) zijn de meeste van jullie inmiddels ervaringsdeskundigen.
We zullen nog even moeten wachten wanneer het doorbreekt en anders woensdag nog eens testen.
Ik ben blij dat mijn vriend en ik straks lekker buiten de deur gaan lunchen en dat ik daarna een tenniswedstrijd heb. Ik ben er rustig onder en houd er heel erg rekening mee dat het niet gelukt is, ik ga niet weer een hele dag zitten huilen ?
Fijne zondag allemaal! ?? ??

@ikbendoutzen wat spannend de echo! ? Ga je laten weten wat het wordt of houden jullie 't lekker nog even voor jezelf? ? 
@lovetennis ontzettend balen, maar heb je misschien niet te vroeg getest aangezien je eisprong toch ook laat was? En anders inderdaad vol goede moed op naar de huisarts, iedereen hier kan denk ik bevestigen dat 't niet leuk is maar uiteindelijk wel antwoorden zal geven op de onzekerheid iedere maand. Fijn dat je er verder vrij relaxt over bent! 
Ik had zojuist een positieve ovutest (dag 15), ik was vandaag pas begonnen met testen dus blij dat ik 'm niet gemist heb.. We hadden het toevallig gistermiddag al gezellig gemaakt, vanavond dan nog maar eens ?
Fijne zondag meiden! ??‍♀️

Mezelf al aan het instellen van weer een verloren maand... Puistjes, epilepsie, koffie valt slecht... Hoeveel signalen wil je hebben? Nu is de 21e dinsdag en heeft mijn Truus wat met zondagen. (Had je mn gynocoloog moeten zien kijken,) dus ofwel wordt ik het vandaag, ofwel dinsdag en anders schuift ze naar andere week zondag. Merk dat het weer een hoop met me doet,vooral nu we de eerste heuvel genomen hebben en vriendlief komende vrijdag zaad moet inleveren. Dat, en op facebook iemand die 25 is, eerst op haar 18e zwanger en nu nr 3. Voor nr2 waren wij ook al bezig. Het doet pijn dat wij nog niet eens zwanger zijn en andere mensen zonder problemen door "fokken ". Gewoon kut. Oja, borsten zijn ook al gevoeliger dus ik zet in op vandaag.

Terug
Bovenaan