Ik drink ook vaak “geen alcohol”, bij ons wordt we niet naar gevraagd, maar eigenlijk weet iedereen om ons heen dat we ermee “bezig” zijn.
@vis ik weet niet meer zo goed wat mn NOD dag is. Vorige cyclussen waren 28 en de vorige was 31.
Als ik uitga van 31, is dinsdag dag 31, dus dan zou woensdag NOD zijn. De dag ervoor heb ik dan meestal wel een klein beetje bloed en buikkrampen.
Fijn dat je een positieve ovu had! Ik had dat altijd op dag 15, maar deze cyclus dus pas dag 19!
@knuffeltje probeer niet te veel naar anderen te kijken, je kwelt jezelf er alleen maar mee, het levert je zo weinig op. Probeer echt rustiger te blijven. Ik bedoel dit echt niet vervelend, maar stel dat “dit” nog een jaar duurt.. of 2 jaar.. dan worden het zware jaren als je er elke dag zo mee bezig bent en alles van een ander persoonlijk opvat.
Weet je, mensen die in 1 keer zwanger zijn, of in 2 keer, krijgen echt wel weer iets anders voor hun kiezen.
Probeer echt te blijven genieten van de kleine dingen in het leven, je zult zien, dat het uiteindelijk ook jullie tegemoet zal komen. Heb vertrouwen!
@Fleurbo ik heb vanmorgen getest maar niks tegen mn vriend gezegd. Ik weet precies wat hij zegt: “maar schat het is nog te vroeg misschien”
Dus nee, ik zeg dat nooit.
@lapjesendraadjes mijn beste vriendin was de eerste poging van icsi zwanger, ivf lukte bij hen niet. Haar vriend had een zeer slechte kwaliteit zaad. Bij hun is het gelukt! Ik duim voor jullie!
@chacha gadver ook jij een negatieve rest, bah, blegh! Nog niet ongesteld? Hier nog niks..
@minime ik kan je echt inositol van ovabalance aanraden! Lees die reviews maar eens! Ik slik het zelf ook!