"De dames die al wat langer wachten....."

Ik drink ook vaak “geen alcohol”, bij ons wordt we niet naar gevraagd, maar eigenlijk weet iedereen om ons heen dat we ermee “bezig” zijn. 

@vis ik weet niet meer zo goed wat mn NOD dag is. Vorige cyclussen waren 28 en de vorige was 31.
Als ik uitga van 31, is dinsdag dag 31, dus dan zou woensdag NOD zijn. De dag ervoor heb ik dan meestal wel een klein beetje bloed en buikkrampen. 

Fijn dat je een positieve ovu had! Ik had dat altijd op dag 15, maar deze cyclus dus pas dag 19!

@knuffeltje probeer niet te veel naar anderen te kijken, je kwelt jezelf er alleen maar mee, het levert je zo weinig op. Probeer echt rustiger te blijven. Ik bedoel dit echt niet vervelend, maar stel dat “dit” nog een jaar duurt.. of 2 jaar.. dan worden het zware jaren als je er elke dag zo mee bezig bent en alles van een ander persoonlijk opvat.
Weet je, mensen die in 1 keer zwanger zijn, of in 2 keer, krijgen echt wel weer iets anders voor hun kiezen.
Probeer echt te blijven genieten van de kleine dingen in het leven, je zult zien, dat het uiteindelijk ook jullie tegemoet zal komen. Heb vertrouwen!

@Fleurbo ik heb vanmorgen getest maar niks tegen mn vriend gezegd. Ik weet precies wat hij zegt: “maar schat het is nog te vroeg misschien”
Dus nee, ik zeg dat nooit.

@lapjesendraadjes mijn beste vriendin was de eerste poging van icsi zwanger, ivf lukte bij hen niet. Haar vriend had een zeer slechte kwaliteit zaad. Bij hun is het gelukt! Ik duim voor jullie!

@chacha gadver ook jij een negatieve rest, bah, blegh! Nog niet ongesteld? Hier nog niks..

@minime ik kan je echt inositol van ovabalance aanraden! Lees die reviews maar eens! Ik slik het zelf ook!

Anke: nouja jaloers zou ik er zeker niet om zijn, het is bij ons ook een proces geweest;) ik zie ook tegen het traject op maar mijn kinderwens is groter, ik hoop dat het bij ons goed komt als alleen ik clomid slik en daarmee een mijn cyclus onder controle krijg!;) maar we hebben het niet voor het zeggen helaas. Bij jullie komt het goed,  misschien moet je het papier zetten wat je wilt zeggen wat je voelt, maak er een avondje samen van en als je niet uit je worden komt kun je Wat je hebt opgeschreven erbij pakken of als je er een brief van maakt die zelf voorlezen, dan blijft het persoonlijk.

Lovetennis: wat is inositol? Waar is het goed voor? Heb daar nog nooit van gegehoord.
Morgen ga ik beginnen met clomid en moet ik t ziekenhuis bellen voor een afspraak ben benieuwd..

Lovetennis,  wat k u t dat je een witte test hebt, ik vind je heel positief blijven, knap hoor! Medisch gaan is niet leuk maar het kan je wel weer meer duid erlijkheid en daarmee ook weer hoop geven, ik hoop dat jullie snel terecht kunnen meis! 

Vis, dat is een mooie dag! En ook fijn dat jullie het al gezellig hebben gehad, goede timing ??? wij gaan het niet geheim houden, vinden het veel te leuk en de verassing of blijdschap is er vast niet minder om;) 
Lapjesendraadjes  knap dat je er zo in staat! Lijkt me allemaal ook wel spannend hoe he lijf reageert, ik hoop echt dat je je goed mag blijven voelen en dat het lukt met deze poging, ik ga echt heel erg voor je meehopen! 

Chacha  wat shit van je witte test, ik heb destijds ook indd opgezocht en die schuimhsg zijn indd minder pijnlijk, hoop dat ze jou daarbij kunnen helpen. Heel herkenbaar dat je zegt ik wil voor mn 30ste mama worden, ik gun het je zo!   We denken als we moeyen kiezen een jongen maar we weten het niet, even afwachten. 

Lovetennis, jaaa echt kut! Vooral omdat ik na afleestijd weer wel een duidelijke streep had.. zelfs goed zichtbaar op foto. Maar ik voel me niet zwanger. Nu met die test twijfel ik natuurlijk weer. Morgen nog maar eens testen en zien of het mss sneller kleurt. Morgenavond nl een feestje en wil toch weten of ik mss kan drinken! Ik zou echt denken dat ik op nod een duidelijke test zou moeten hebben, maar altijd dat getwijfeld.. waarom ga ik ook terug kijken met m'n domme kop?. Ik neem utrogestan, dus als ik stop heb ik ongeveer 3 dagen later m'n menstruatie.
Ikbendoutzen, hoooo spannend meid!! Ik ben echt benieuwd?. Ga idd eens overleggen met m'n arts, hopelijk gaat hij gwn mee in het verhaal en kan ik asap terecht. Wil echt zo snel mogelijk door?. 

@minime
Kijk even op: 
https://ovabalance.eu/product/dci-d-chiro-inositol-600-mg/
Dit slik ik, lees even de Reviews, ze zijn erg positief. Het helpt heel erg bij een regelmatige cyclus, maar ook kan hett goed zijn voor het "gehele" proces in ons lichaam ?

Zijn er meer die net voor de menstruatie een soort vlokkerige afscheiding hebben? Heb dit sinds woensdag. Internet zegt dat dit ook weer overgaat maar heeft dit ook met je menstruatie te maken ofzo? ?

Hoi knuffeltjeee zelf heb ik dat nog niet gehad voor mijn menstruatie. Weet wel dat het een symptoom van zwschap kán zijn?
 Chacha zag je een streepje op een zwschap test?!? (Die na afleestijd) Dat is heel spannend!! Hoe is het vandaag? 

Lovetennis, kan je dat ook gewoon naast de clomid gebruiken?
Chacha, sommige mensen testen ook pas een paar dagen na hun NOD positief (wil je geen valse hoop geven maar ken een paar mensen die pas een week overtijd positief deden testen) 
Knuffeltje, ik heb dat ook wel eens voor m'n menstruatie dat het iets wat drapperiger word ipv egaal om het zo te zeggen, is het wel gewoon wit of heeft 't ook een rare kleur? Volgens mij zou juist waterig een zwangerschap kunnen betekenen dacht ik altijd? 

Terug
Bovenaan