"De dames die al wat langer wachten....."

I Hoi meiden,
@lapjesendraasjes spannend hoor met het spuiten en de echo! Hopelijk kweek je een paar mooie eitjes ☺️
@ikbendoutzen leuk hoor! Heel veel plezier bij de echo :)
@lovetennis, @chacha, al nieuws? Nog eens getest of is de menstruatie al aan het doorkomen?
@fleurbo eigenlijk drink ik voor mijn NOD altijd nog gewoon en stop daarmee op het moment dat ik een positieve test zou hebben. Maar ik ben niet het beste voorbeeld hoor, ik wil ook eigenlijk drinken gaan beperken en vraag me dan ook af hoe ik dit ga brengen naar sommige gezelschappen ;)
Ik ben ook nog nooit overtijd geweest dus heb nog nooit getest, ik denk wel dat ik het zou vertellen aan mijn vriend als ik dat zou doen.
@knuffeltje ik heb eigenlijk elke dag wel afscheiding en inderdaad wordt dat weer wat dikker gedurende mijn lf. Bruin kleurende afscheiding is bij mij altijd aankondiging van menstruatie. Ik heb inderdaad ook wel eens ergens gelezen dat een toename van afscheiding een zwangerschapssymptoom kan zijn, dus wie weet!

Lotjejansen, ja maar ver na afleestijd. Vandaag opnieuw getest, maar negatief dus zal wel een indroger zijn. Voel me ook echt niet zwanger hoor! Ik ga voor volgende maand andere testen kopen, die early van het Kruidvat wordt altijd positief na afleestijd. Alhoewel ik die met m'n zwangerschappen wel echt duidelijk vond. 

Minime, ja kan idd maar ik voel me niet zwanger ofzo dus ga er vanuit dat het niks is! 

Vis, nee niks hier! Maar ben ook net gestopt met utrogestan, dus verwacht woensdag of donderdag m'n menstruatie te krijgen!
Knuffeltje, geen idee meid! Zolang het geen rare kleur heeft kan het wel met je menstruatie te maken hebben denk ik? Veel kan idd wel zwangerschapskwaaltje zijn

Vandaag dag 30, geen menstruatie, wel zere borsten, maarja dat kan ook voor je menstruatie zijn, al heb ik dat normaal eigenlijk niet of nauwelijks. Maar voel me ook niet zwanger? Heb wel af en toe "ovulatiepijn" zooooo raar.
Denk morgen, als het niet is doorgebroken, opnieuw testen? Of toch wachten tot woensdag..
Heb deze maand voor het eerst 2 keer per dag tarwekiemolie geslikt, dus kan ook dat mn cyclus daardoor nog langer wordt..
@chacha hoe is het bij jou?
@minime
Dat weet ik niet, ik gebruik geen clomid.Ik denk dat je dat daar wel kunt vragen, die mevrouw is altijd heel behulpzaam. Myriam heet zij.

Anke, onderzoek bij de vrouw bestaat uit: beantwoorden van een waslijst aan vrouwen, een bloedtest naar hormoonwaarden en chlamydia, en een inwendige echo. En soms krijg je ook nog aanvullend onderzoek zoals een HSG. Als je meer wilt weten over dit soort onderzoeken of vervolgstappen dan kun je online veel informatie vinden. Maar zelf was je al een keer onderzocht toch?
Heb je inmiddels al met je partner gepraat? Ik zou het niet te lang uitstellen. Zit t verder wel goed in jullie relatie, als je hier niet over durft te beginnen?
@anderen, ik las net in een ander draadje dat Girafje/mevrouwjansen/fynnzoe en Z-brandt een en dezelfde gebruiker waren (die dus 2 accounts had) en de boel heeft zitten bedriegen. Er zou iemand met de naam Eelke achter hebben gezeten. Mocht je dus weleens denken goh, waar zijn zij gebleven, dan weten jullie dat weer!

Mini me:
Het is gewoon dat jullie er samen zijn uitgekomen wat ik zo mooi vind. En ja, liever had je het natuurlijk niet hoeven te doen en was alles gewoon meteen goed gegaan.
Maar je komt er pas achter dat het allemaal niet vanzelfsprekend is, als je er zelf slachtoffer van wordt. Helaas.
Wanneer begin je of ben je er al mee begonnen? Zal duimen dat het snel aanslaat.
Lapjesendraadjes:
Nee, ik heb nog niks besproken. En weet dat ik het niet telkens moet uitstellen. Maar heb het gevoel dat het me ook niet gaat lukken. 
Ik vind gewoon moeilijk. Kan niet precies uitleggen waarom. Misschien omdat ik het gevoel heb dat het door bij de eerste keer fout is gegaan. Kan niet echt beschrijven.
Verder zit onze relatie wel goed, hebben veel moeten meemaken en veel overleefd.
Maar ik heb sowieso met alles veel moeite het erover te hebben. Ook op werk en in algemeen. Als ik iets moet vragen aan iemand kan ik het lang uitstellen als het face to face moet. Teveel angst voor het negatieve antwoord ofzo.
Ik hoop dat als ik ongesteld wordt deze maand echt de knoop door moet hakken. En weet dat het weer uitstelling is. Maar had graag voor mijn 30e mijn eerste kindje maar dat is niet meer haalbaar helaas. 

Anke, ah wat sneu joh, zo moet je niet denken! Ik ben ook heel voorzichtig en zelfs een beetje verlegen aangelegd, maar ik heb geleerd dat je het gewoon moet doen. Dan zul je versteld staan over het resultaat. De meeste mensen bijten niet! Je partner kent je ook door en door en die weet echt wel dat je het moeilijk vindt! Je hebt hier heel veel supporters, dus kom op! Hoe sneller hoe beter want nu vreet het je alleen maar meer op. En dan wordt het alleen maar groter in je hoofd. Je hebt t al opgeschreven, geef t aan hem en zeg dat je niet weet hoe je het moet zeggen maar dat schrijven je wel lukte.
Lotjejansen, nee zeker niet ?! Girafje heeft haar accountnaam wel minstens 3x veranderd en ze heette in het begin mevrouwjanssen.

Lapjesendraadjes:
Ja moet zeggen dat wel fijn is om het met geheel onbekende te delen.
Me vriendin had al gezegd dat anders hulp moest zoeken. Iemand die me hiermee in kon stimuleren en begeleiden.
En ik heb heb het wel eens gezegd dat ik er wel klaar mee was en ook eens het geluk wilde hebbe. Maar dan krieg reactie dat het wel goed komt en we er ook niet genoeg tijd voor hebben gehad. En ik denk dat na die antwoorden het moeilijker is geworden.
Was nog vergeten te reageren op het je onderzoek vraag:
Na mijn bbz heb ik meerdere controles gehad maar dat waren alleen de echos. En dat zat allemaal goed. 
Alleen is het zo dat ze bij ons ook zeide dat je even veel kans hebt met 1 eileider dan met 2. En bij kennis van mij zeide ze juist dat je dan nog maar 50% kans had. Dus mijn vertrouwen in ziekenhuis is soms ook ver te zoeken?

Terug
Bovenaan