"De dames die al wat langer wachten....."

Sorry, ik vertrouw eerder een ziekenhuis dan een kennis zonder medische achtergrond.. Hoe ik het altijd heb begrepen is dat de overgebleven eierstok voor twee gaat werken.

[quote quote=10341963]Anke, onderzoek bij de vrouw bestaat uit: beantwoorden van een waslijst aan vrouwen, een bloedtest naar hormoonwaarden en chlamydia, en een inwendige echo. En soms krijg je ook nog aanvullend onderzoek zoals een HSG. Als je meer wilt weten over dit soort onderzoeken of vervolgstappen dan kun je online veel informatie vinden. Maar zelf was je al een keer onderzocht toch? Heb je inmiddels al met je partner gepraat? Ik zou het niet te lang uitstellen. Zit t verder wel goed in jullie relatie, als je hier niet over durft te beginnen? @anderen, ik las net in een ander draadje dat Girafje/mevrouwjansen/fynnzoe en Z-brandt een en dezelfde gebruiker waren (die dus 2 accounts had) en de boel heeft zitten bedriegen. Er zou iemand met de naam Eelke achter hebben gezeten. Mocht je dus weleens denken goh, waar zijn zij gebleven, dan weten jullie dat weer![/quote]
Snap dat laatste ff niet. Waarom in godesnaam zou je hier de boel lopen oplichten dan? Wie was zij dan echt? Kan er met mn verstand niet bij dat vrouwen zoiets zouden doen...

Anke, herkenbaar het gevoel dat het jou fout is dat het mis ging, maar dat gevoel is echt bullshit (dit moet ik mezelf ook regelmatig nog vertellen) is lastig om ook daadwerkelijk te beloven maar jij kunt er niks aan doen, iemand die ik ken die er ook 1 heeft gehad die zei heel mooi, het is juist heel dapper van mijn lijf om het te stoppen, want vaak is er dan al teveel niet helemaal goed! Ene kant heel hard andere kant heel mooi want het is vaak wel zo dat het dan gewoon niet goed is! Maar super lastig dat is en blijft het als je maar nooit vergeet dat jij er echt niks aan kon doen!
En verder ik ben vandaag aan de clomid begonnen en heb volgende week m'n eerste check bij het ziekenhuis;) op hoop van goede zegen?

Lapjesendraadjes:
Vergeten erbij te zetten. Zij heeft ook maar een eileider en bij haar hebben ze dat gezegd toen zo behandeld werdt voor haar kinderwens. 
Dus helaas niet helemaal onwetende kennis.
Maar zelf heb ik ook slechte ervaringen. Het ene ziekenhuis had me met bbz na huis gestuurd met het idee kan ook een kieste zijn en twee dagen later controle bij ander ziekenhuis en die zeide dat ze me allang geopereerd moesten hebben. Vandaar mijn twijfel.
Mini me:
Spannend...

Hoi meiden!
Toch weer een tijdje onbewust weg geweest. Heb het zo enorm druk met werk en overdragen, nog even en dan heb ik lekker vrij voordat ik aan mn nieuwe baan begin. Spannendd!! 
Maar hier een heleboel niet zulke mooie berichten helaas. Zit wel weer even te wachten tot iemand met die positieve test komt hoor, lovetennis hoop dat die zere borsten van jou een mooi voorteken zijn!
Lapjesendraadjes en knuffeltjeee echt bizar dat iemand zoiets in haar hoofd haalt om te doen! Dan heb je echt aandacht te kort ofzo en spoor je niet hoor. Ze zat ook echt op bijna alle onderwerpen op een gegeven moment. Heel bizar.
Anke mijn buurvrouw is net bevallen van een mooie kleine meid die had ook een bbz en hebben daar ook aan 1 kant een eileider of eierstok moeten verwijderen. Het heeft bij haar een half jaar geduurd voor ze weer zwanger was, maar het kan dus wel gewoon! Hopelijk is het jullie toch ook snel gegund. En echt praten met elkaar in dit traject is het aller belangrijkste wat er is. Ik was vroeger zelf ook een hele erge binnenvetter, maar mijn man heeft mij geleerd om mijn mond wat vaker open te trekken en ik ben hem daar zo dankbaar voor. Hou het vooral bij jezelf en geef duidelijk aan wat het allemaal met je doet. Ben je bang dat je de woorden vergeet schrijf het dan op om te vertellen.
Ikbendoutzen zo spannend morgen de echo met het geslacht! 
Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar dan wordt het echt een mega verhaal.
Hier zelf de afgelopen week begonnen met ovu testen helaas nog geen positieve test en aangezien ik vandaag alweer op dag 17 zit betekend dat ik helaas weer een langere ronde zal hebben shit zooi had zo gehoopt dat de operatie ook iets aan mn cyclus had veranderd. Ik hoop nu alleen zo erg dat als ik ongesteld wordt ik niet weer de enorme pijn heb als voorheen. Blegh... begin het nu ineens weer spannender te vinden terwijl het juist zo lekker relaxed ging de laatste tijd. Ik zie de ivf helaas steeds dichterbij komen.
De meiden die balen voor hun 30e een kindje te hebben I know the feeling. Nu 29 en over een half jaar alweer 30 ja ja dat wordt geen kindje voor mn 30e meer. Heeft me veel moeite gekost om dat te accepteren. Maar met balen een boos worden heb je alleen maar jezelf mee.

Zat die vrouw waar lapjesendraadjes het over heeft dan onder verschillende namen allemaal andere verhalen op te hangen ofzo? Hahaha dan spoor je idd echt niet hoor! #geenleven

Anke, aha dan snap ik je gevoel wel beter. Je hebt het niet getroffen met de ziekenhuizen. Eventueel kun je via je huisarts een doorverwijzing naar een andere kliniek of ziekenhuis krijgen? Ik weet niet in welke omgeving je woont, maar je zou eens kunnen kijken waar je allemaal terecht kunt en wat er qua ervaringen zijn?
Knuffeltjeee en Zwindo, ik denk dat je dat soort dingen alleen maar doet als je kickt op aandacht of andermans ellende? Of je bent psychisch niet helemaal stabiel? Eigenlijk vind ik t maar zielig, maar ik las dat andere vrouwen met haar in een whatsapp groep zaten. Heb je dus je naam en je telefoonnummer bij iemand die niet helemaal spoort...en daar zou ik dus echt heel boos om worden!
Zwindo, wat enorm balen dat je nog geen positieve test hebt! Ik ga enorm duimen dat t binnen een paar dagen zover is, dan valt t misschien wel mee met je lange cyclus? Positieve vibes  jouw kant op dat  je geen al te veel pijn hebt bij de menstruatie! Niet bang zijn, het kan een keer meevallen he! En het is nog niet zover..

[quote quote=10342009] Snap dat laatste ff niet. Waarom in godesnaam zou je hier de boel lopen oplichten dan? Wie was zij dan echt? Kan er met mn verstand niet bij dat vrouwen zoiets zouden doen…[/quote]
Dit verrast mij niet, die girafje reageerde op bijna zo elk topic wat er was en zag ook dat ze in een ander draadje waar ik in zit ineens al haar berichten had verwijderd, vond het al beetje maffig..... indd heel raar om hier de boel op te gaan lichten....

Terug
Bovenaan