"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, hoop dat je toch snel een positieve ovutest hebt maar snap dat je baalt. Ook bij een iets latere ovu kan het nog, houd hoop. Ga voor jouw duimen dat ie snel komt???

Lapjesendraadjes ok wat gek zeg. Ik bedenk me helemaal niet dat iemand ook kan faken hier, goed dat je waarschuwt.  Hoe gaat het hormonen spuiten tot nu? Welke dag zit je inmiddels, 3?
Zwindo Ovulatie is dus later dan je hoopte. Hij komt nog!! Begrijpelijk dat je soms even weer wat gaat twijfelen aan alles. Betekent niet dat de positieve flow gelijk weg is, hoort er soms even bij. Je bent al heeeel belangrijke stappen verder, onthoud dat. Op een manier en een moment komt het goed! Misschien zijn we wel met een paar vrouwen van hier tegelijk zwanger over een tijdje of paar maanden, zou toch leuk zijn!!    
Oh en succes met je nieuwe baan straks!
Ikbendoutzen geniet ervan, zien en horen wat je in je draagt een meisje of jongen, bijzonder!?

Ik heb 4 dagen spuiten achter de rug, 2 daarvan met Menopur erbij. Dat geeft gas op de productie van de eicellen. Tot nog toe voel ik mij prima. Ik ben wel wat emotioneel nadat de prik is gezet, maar dat komt toch echt omdat ik naalden haat denk ik. Verder heb ik (nog) geen bijwerkingen gelukkig! Ik voel wel aan de kant waar mijn eileider achter mijn baarmoeder zit af en toe een beetje druk, maar dat is niet pijnlijk. En ik denk ook dat dat vooral in mijn hoofd zit, want dat het nog te vroeg is om iets te voelen. 
Lotjejansen jaaaaaa binnenkort zijn we met een paar dames zwanger, deal!

Het is weer zon wachtmaand. Zondag niet,vandaag niet. Wachten tot komende zondag. Wie weet ergens midden in de week? Toch weer hoop op niks af. Maar vanmorgen even me lekker laten verwennen. Me lekker met een hotstone massage verwend, en gezien mijn werk waren mijn spieren daar heel hard aan toe! Al meer aan het genieten van mijn vakantie. 3 wekenvrij.?

argggh heel bericht getypt is hij weg. Poging 2 
Lotjejansen hoe vet zou dat zijn! Ik had het ook al tegen ikbendoutzen gezegd dat we ons hopelijk snel mogen voegen bij de zwangerschapsgroep in het aangemaakte onderwerp van deze groep op de zwangerschapspagina. 
Lapjesendraadjes ja echt bizar! Zou ook behoorlijk pissig worden als zo iemand mijn nummer had. Echt bizar dat er zulke mensen bestaan. Spannend trouwens het prikken van jou. Hopelijk blijft het allemaal meevallen en mag het snel tot een super mooie zwangerschap leiden!
Ikbendoutzen weet je al iets??
Meiden bedankt voor jullie positieve berichten. Ik baalde gisteren wel echt behoorlijk, maar snel weer herpakt. Zojuist de laatste ovu test van mn pakje gepakt en je raad het niet, maar die deed het dus doodleuk niet voor het eerst dat dit me gebeurt haha. Ik voel links wel af en toe wat steekjes en heb de afgelopen dagen steeds hoofdpijn wat heel irritant is (en nieuw) maar kan ook aan mn dieet liggen want ben suikers gaan bannen haha. Ik ben de 15e (ja misschien iets te laat) begonnen met temperaturen voor het eerst nog niet echt een hele duidelijke stijging te zien laagste temp was 36,5 en hoogste 36,8. Ga geen nieuwe ovu testen halen en kijk even wat mn temperatuur gaat doen te komende dagen.

Hoi meiden
Ik was vanmorgen bij de huisarts, maar voor een heel andere reden. Ik paste op mijn twee neefjes en we waren onze konijnen aan het verzorgen toen ik met mn blote voet in de hark stapte... au au au, heel erg au. Het werd een vreselijk dagje. Inmiddels lig ik op de bank met mijn voet in het verband en een hechtinf erin.
Vandaag dag 31 en nog geen bloed gezien, ja heeeeel veel bloed, uit mijn voet.
Ik begrijp helemaal niets van mijn cyclus. Test was vanmorgen ook negatief. Echt shit dat het zo lang duurt. 

@zwindo goed om weer iets van je te horen. Ik had deze maand mn ovu op dag 19, dus ik zit ook weer in een lange cyclus.

@lapjesendraadjes bedankt voor het doorgeven, als je op zo’n forum de mensen bedriegt, heb je echt een steekje loszitten denk ik.
Wat is jullie volgende stap na de spuiten?

@knuffeltjeee goed dat je geniet van je vakantie!  Lekker blijven doen! Is zoo belangrijk!

Knuffeltjeee geniet in elk geval van je vakantie! 

zwindo arghh dat heb ik ook eens gehad. Hopelijk kom je aan de hand van temperaturen  wat verder. 

Ik heb gisteren een positieve ovulatietest gehad. Maar vandaag ook. Heb het nog nooit vaker twee dagen achter elkaar gehad. En heb sinds gister ook een erg zwaar gevoel rond de eierstok links. Vandaag is het echt heftig, voel het constant, vooral bij bewegen. Hopelijk een goed springend ei! Dit is wel een tijd terug dat ik het zo heb gevoeld. 

Jeeej Knuffeltjeeeee lekker genieten van je vakantie en ontspannen. Die menstruatie komt vanzelf wel joh. Of niet. Focus je lekker op je vakantie!
Zwindo, misschien ook wel lekker om die testen even te laten gaan? 
LoveTennis, dat klinkt echt heel erg pijnlijk! Ook jij kunt niets anders doen dan afwachten denk ik? Anders over een week naar de huisarts bellen voor een bloedtest (en evt gelijk een doorverwijzing? Hahaha)
Tot op heden niet echt bijwerkingen. Ben iets bibberig en emotioneel nadat de prikken zijn gezet, maar dat is toch ook de spanning denk ik. Ik merk wel een lichte druk bij mijn eierstokken (vooral de linkerkant), maar dat is er niet constant en is niet overheersend ofzo. Ik ben echt zo benieuwd hoe lang ik moet blijven spuiten! Ik gok zelf tot volgende week maandag of dinsdag en dan zal de punctie volgende week vrijdag of zaterdag zijn? As zaterdag heb ik een echo ter controle en dan hoor ik het wel verder. 

Terug
Bovenaan