"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo:
Ja, ik weet ook dat het kan gelukkig maar. Maar twijfel gewoon over de kansen.
Maar merk dat veel last heb van stemmingswisselingen. Hoe depri ik ik kan zijn zo is het de volgende dag weer iets beter.
Wel fijn dat je man je gesteund heeft in het praten. Ik denk zelf als me deze maand niet lukt ( weet uistellen ) maar dat hulp van buitenaf ga zoeken.
Lapjesenendraadjes:
Ik woon in Limburg. Maar denk dat inderdaad zodra me medicijnen op zijn die ik slink om het bloeden te minderen bij de menstruatie ( die niet altijd werken ). Om eerst een second opion te doen bij ander ziekenhuis om nog eens me menstruatie na de laten kijken voordat ik nog meer rommel krijg wat niet helpt. Want als mijn gevoel gelijk heeft over dingen die me niet lekker zitten, weet ik ook beter hoe ik dit bij me vriend moet neerleggen. Klinkt misschien stom. 
Hoe gaat het bij de rest? 

Lapjesendraadjes knap hoor! Ik hoop zo dat jullie een goede poging tegemoed gaan! 

Zwindo dit kan best je naderende ovulatie zijn, hoop het zo voor je!! Moet dan ook telkens denken aan mijn 2e ronde na de ok...hoop voor jou hetzelfde meis!    

Wij hoorden vandaag dat we een jongetje krijgen, bovenal dat het er goed gezond uitziet, zo dankbaar voor! Ik ga jullie ff niet langer bestoken met mijn happy berichtjes hoor, hoop dat ik hier binnenkort positieve berichten lees, lees wel weer mee hoor! 

Ikbendoutzen Jeeeh wat leuk een jongetje! maar wat je zegt dat het gezond is en alles goed gaat is veel belangrijker. Geniet ervan! Jou happy berichten geven mij juist veel goede moed hoor dat het uiteindelijk toch ook mag lukken:)
Lovetennis auw auw auw dat klinkt allemaal pijnlijk zeg. en dan ook nog een negatieve test. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. had je ook later als anders een ovulatie?
NWJ klinkt als een hele duidelijke eisprong! hopelijk een goed voorteken voor een mooie test over een paar weken.
Anke Ik snap heel goed je twijfels hoor. Ik heb het ook nu ik weet dat mijn rechterkant niet goed functioneerd. Het zit er allemaal nog wel dus er is wel een kans, maar toch doet het iets met je dat je weet dat er wel een kleinere kans is. Dit hele traject doet ook heel veel met je emoties. Zeker het vele wachten de onduidelijkheid is een enorme rollarcoaster. In het begin van het traject en vlak na mijn mk heb ik ook heel veel moeten huilen en soms echt veel moeite met mensen die zwanger werden gehad. ik heb uiteindelijk een balans hierin kunnen vinden. Als je het gevoel hebt dat je, je gevoel niet kwijt kan vraag dan inderdaad even wat extra hulp. Het is beschikbaar en het is niet erg om daar wat ondersteuning in te krijgen. Dit traject is al zwaar genoeg.
Lapjesendraadjes fijn dat het allemaal zo meevalt hopelijk kan de punctie snel plaatsvinden en gaat alles goed. spannend allemaal hoor. Ik heb nu inderdaad geen ovu testen meer gehaald, maar blijf nog wel even doorgaan met temperaturen, hopelijk krijg ik op die manier wat zicht in wat mijn lichaam doet. De onregelmatige cyclus is voor mij niets nieuws, maar ik had gehoopt dat er misschien ergens met de operatie iets in mijn lichaam "gereset" was waardoor ik weer een goede cyclus te pakken had, omdat mn laatste cyclus ineens weer 29 dagen was en dat was voor het laatst zo toen ik net van de pil af was dus eind 2018. Doordat ik nu dus 1x geen pijn heb gehad met mn menstruatie en die ook kort was ben ik bang dat als deze dus weer langer wordt ik ineens ook weer die enorme pijn terug keert, maarja er zit nu niets anders op dan wachten, dus dat doen we maar. Augustus moet ik bellen voor een afspraak in september om het IVF traject in gang te gaan zetten. Toch wel even een spannende stap.

Hoi allemaal..
Helaas, ook ronde 8 is het ons niet gegund ?
Vanmorgen ongesteld geworden en heel hard bij vriendlief gehuild ?
Na onze vakantie gaan we de huisarts bellen.

Ahhh LoveTennis wat onwijs rot voor je!! Wat fijn dat je dan tegen je vriend kunt aan kruipen! Nu gewoon vakantie vieren, voordat je de medische molen in gaat. Kop op en geniet ondanks alles toch van je vakantie! Alles sal reg kom!!

Ronde 8 was het niet lees ik, wat een teleurstelling lovetennis. Zeker om dat je nu weet dat je gaat bellen, confronterend. 
Hopelijk krijg je veel liefde van je vriend en echt er komt weer vertrouwen! Dit in combinatie met die pijn deze week aan je voet, doe je extra rustig aan? 

Ah wat balen lovetennis!! Wees maar extra lief voor jezelf!

Hier wat goed nieuws: we hebben eindelijk een afspraak voor de gyneacoloog! Het is maar een eerste intake, maar toch! Ook al erg snel,  volgende week mogen we al een telefonisch consult! Ik hoop stiekem voor die tijd al een positieve zwangerschapstest te hebben (2 dagen na de afspraak is mijn NOD en ik weet dat ik me niet kan inhouden om vroeg te testen), maar nadat het al 12 rondes niet gelukt is, weet ik dat ik die hoop beter kan laten varen... ik ben heel erg benieuwd naar de afspraak!

Ah lovetennis wat onwijs kut zeg. Nu heel lief zijn voor jezelf en genieten van de vakantie. Lekker veel leuke dingen doen.
FleurBo wat fijn dat jullie nu eindelijk die afspraak hebben staan! Spannend hopelijk gaan de vervolg afspraken net zo snel gepland worden. Maar nog beter is het natuurlijk als die niet eens nodig zijn en je een positieve test hebt over een paar dagen.
hier nog steeds door aan het gaan met temperaturen maar geen dip of stijging op te merken de enige dip dit ik tot nu toe heb gehad was op 17 juli met een temp van 36.5 maar vond het zelf nog niet echt een dip schommel nu de laatste dagen tussen de 36.7 en 36.8. Ben benieuwd wat de komende dagen zullen brengen.

Terug
Bovenaan