"De dames die al wat langer wachten....."

Heefteenwens fijn dat alles goed is gegaan met inleveren. Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid gaat krijgen over cyclus maar het klinkt inderdaad als PCOS. Hopelijk gaan de dagen lekker snel voorbij!
Anke ik moet zeggen dat ik nu een beetje op een punt ben beland dat wanneer ik ongesteld wordt ik me er eigenlijk niet eens meer over verbaas. Daardoor is de teleurstelling wel iets minder, tuurlijk blijf ik ervan balen maar ik handel het beter ofzo. Maar ik ben voor allemaal positieve verhalen!
Knuffeltjeee wat ontzettend kut deze confronterende realisatie. Lapjesendraadjes heeft het niet beter kunnen zeggen. Wees nu inderdaad even extra lief voor jezelf en ga genieteb van een heerlijke vakantie.
Lapjesendraadjes wat spannend allemaal hopelijk heb je morgen een mooie echo en heb je snel een punctie! Ga heel hard voor je duimen dat alles helemaal soepel loopt!
Hier vanmorgen wat verwarring en begin het toch ineens spannend te vinden. Ik ben voor het eerst aan het temperaturen, wel wat aan de latere kant gestart, want had geen thermometer en door corona waren bij ons in de winkels die dingen dus gewoon uitverkocht! Ik zit te wachten tot er echt een duidelijk dal en piek komt, maar twijfel of ik hem misschien niet gewoon al heb gehad maar dat die ovutesten gewoon niet werkten ofzo. Wat denken jullie? Ik heb de volgende waardes: 36,6 - 36,7 - 36,5 - 36,8 - 36,6 36,7 - 36,8 - 36,8 - 36,7 - 36,9 vandaag is CD21 zou dan de 36,5 op CD14 toch een eisprong moment zijn geweest? Ik blijf voor nu gewoon nog lekker door temperaturen, maar had niet verwacht dat ik vanmorgen een 36,9 wat mij dus aan de twijfel bracht. Ik denk dat als ik komende week geen duidelijke daling/piek tegen kom ik volgende week zaterdag een testje ga doen. Wat zouden jullie doen?

Heefteenwens ja ik ken het programma ook! Heb het gekeken toen wij pas bij ronde 3 waren en er nog helemaal geen aanleiding was om te veronderstellen dat het bij ons langer zou duren. Vond het echt een mooi programma, heel respectvol in beeld gebracht en toch zo puur het verdriet, de hoop, teleurstelling maar ook de blijdschap wanneer het wel lukt! Maar ook zo cru waar sommige stellen door heen moeten en zelf ivf pogingen moeten betalen. 

aah knuffeltjeee, die Omo witte testen zijn vreselijk hè? Ik test eigenlijk altijd voor mijn NOD en zit dan naar die testen te staren en ze te buigen, met extra licht te bekijken in de hoop dat ergens een lijntje verschijnt. Ik hoop er dan zo op dat ik soms echt denk iets te zien, maar dat is dan pure verbeelding. Hopelijk gaat het goed straks en kan hij inleveren. Dan wat weken wachten, maar wel eindelijk zekerheid! Is er een reden dat dat zo lang duurt? 

lapjesendraadjes wat spannend die echo zeg! Hopelijk zitten er al veel goede eitjes waar ze mee aan de slag kunnen ? is het prikken nog te doen?
zwindo het zou heel goed kunnen dat die 36,5 de dip was! Je temperatuur is na die tijd wel hoger. Heb je geen ovulatietesten gebruikt? Ik vind dat zelf altijd prettiger werken. 

ik zit inmiddels op 9dpo en merk dat ik behoefte krijg om te testen.. het liefst zou ik morgenochtend al een testje wagen. Waarom blijft die hoop toch steeds zo? Waarom hoop ik tegen beter weten in op een tweede streepje? Of komt die testdrang omdat ik toch wel weet dat hij negatief gaat zijn en ik me dan gewoon alvast kan voorbereiden op dat het weer niet gelukt is deze maand? 

Wow oké, mijn humeur is echt in 1 klap naar chagerijnig gegaan.. hoor net dat een oud collega papa wordt.. heeft altijd lopen kwakkelen met relaties, heeft amper zijn leven op de rit, is nog hartstikke jong en zij zijn dus gewoon pats boem opeens zwanger. Geen probleem, gewoon gezellig maken en klaar. Het voelt gewoon zo oneerlijk!

Dag dames! Ik ben even afwezig geweest, even een paar dagen er tussenuit en dat was wel even heel fijn. Ik heb veel gemist zie ik, een hele bijlees-post gaat niet lukken ben ik bang.. 
Knuffeltjeeee wat rot van je negatieve testen! Maar het hoeft echt nog niks te betekenen, wij hebben ook na 1,5 jaar pas dingen laten onderzoeken en we waren er eigenlijk al bijna zeker van dat het probleem bij mijn vriend zou liggen (hij heeft meerdere auto-immuunziekten en heeft een heel zwaar jaar gehad), maar toch bleek bij hem alles helemaal perfect te zijn. Dus er is nog hoop! 

Lapjesendraadjes heel erg veel succes bij de echo morgen! Hopen op een goede opbrengst!

FleurBo wat stom zeg.. De wereld is echt zo oneerlijk verdeeld..

Zwindo wij gaan bijna gelijk op, spannend! Ik zit vandaag op 10DPO, dus nog even wachten en dan weet ik waar we aan toe zijn. 
Ik had gisteren ook wel ineens het besef dat volgende week hoe dan ook heftig gaat zijn, want ik ben dan of zwanger of we gaan starten met IUI. Dus sowieso geen "ach we proberen het volgende maand wel gewoon nog een keer" meer, vreemd idee!

FleurBo ah jeetje wat balen dat je ineens dat nieuws op je dak krijgt. Snap je heel goed. Ik kwam een tijdje geleden een oud klasgenootje tegen die had ook geen vriend of iets en heeft net een paar weken geleden aan dat ze zwanger is, maar wordt dus niets over de vader gezegd dus heb het idee dat het een oepsie is. Had toen ook ff zoiets van ja joh tuurlijk waarom ook niet. Maarja dit soort dingen horen er ook gewoon bij. Ik had trouwens wel ovu testen maar die waren nog niet echt duidelijk positief, maar mijn hormonen zijn sowieso niet helemaal in orde dus kan best zijn dat die dingen niet kloppen bij mij. Het temperaturen is iets wat ik nu voor het eerst doe, dus ben nog bezig met aftasten hoe mijn lichaam dus werkt qua temperaturen. En sowieso ook na de operatie dat alles weer even anders is.
Ik las trouwens even bij de nod juli forum mee en daar had iemand op dpo 9 negatief getest om vervolgens op dpo12 licht positief te testen dus probeer het nog even vol te houden om niet te testen!

Ook ik zat vanochtend weer naar een Omo witte test te staren.. had toch vroeg getest, kon me niet meer inhouden en heb vanavond een afspraak bij vrienden staan waar we vaak alcohol drinken. Nu met een witte test voel ik me toch wat meer comfortabel om 1 drankje te doen. Het was de laatste test die ik in huis had. Dus denk dat ik geen nieuwe testen meer ga kopen. Dat weerhoud me er van om nog 5 testen te verspillen. Wacht gewoon netjes af tot mijn menstruatie doorkomt..
lapjesendraadjes succes vandaag!! Hopen op goed nieuws !

Terug
Bovenaan