"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, dat ziet er toch goed uit hoor! Zou denken morgen toch positief. Kan je mss deze avond een andere test doen? Wie weet is het deze avond toch al positief! Was bij mij toen ook zo!
Ikbendoutzen, wat een goed nieuws!! Ik ben zo opgelucht voor jullie! Doe het maar rustig aan komende dagen, kan je baarmoeder rustig herstellen ;). Hopelijk gaat alles nu wat vlotter voor jullie!
deze middag weet ik of ik kan starten met clomid, toch weer even spannend. Ik ben er zelf wel gerust in, voel me al veel kalmer dan vorige ronde!

Ikbendoutzen wat een mooi nieuws! Hoop dat je er snel van mag opknappen want het klinkt allemaal wel heftig, mooi dat jullie door kunnen.
chacha  Ik hoop echt dat volgende ronde raak is.

Voor iedereen hoop ik deze maand een goede ronde.
Ik mag morgenmiddag naar de huisarts, ben heel benieuwd want ik ben nog steeds niet ongesteld. Wat ik vooral gek vind is dat ik helemaal geen gespannen borsten heb. Soms heb ik dat al een week voor mijn menstruatie.

Knuffeltje; soms moet alles er even uit! Laat dat maar gewoon gaan. Beter als alles opkroppen. 
Ikbendoutzen wat een super uitslag zeg! Wat zullen jullie blij en opgelucht zijn. Nu eerst even goed herstellen en dan daarna met volle energie en positiviteit de volgende stappen!
Chacha, domme vraag maar waar ligt dat aan of je kan starten met clomid? 
Hier te horen gekregen dat er maar cryo terug is geplaatst in de vriezer. Toch wel een beetje teleurstellend. Maar goed ik mag eigenlijk niet klagen want hebben wel gewoon mogelijk 2 kansen, de verse tp en straks hopelijk de cryo. Dus moet blij zijn met 2, het had ook zomaar 0 kunnen zijn. 

Goed dat je naar de huisarts kan Knuffeltje! Hopelijk snel duidelijkheid. Ik zou ook druk durven zetten voor een doorverwijzing. Uiteindelijk zijn jullie toch al even bezig he? 

schorpioen, nee helemaal geen domme vraag hoor! Mijn gyn controleert altijd mijn oestradiol, lh en progesteron via bloedname. Als dit afwijkt, kan het zijn dat er een cyste zit (wat met PCOS wel mogelijk is uiteraard). Als dit 'basaal' is, dus niet afwijkend, mag clomid opgestart worden, anders niet. Of als m'n lichaam toch al terug een eisprong aan het voorbereiden is, mag ik ook geen clomid nemen wegens kans op overstimulatie. Dus dan wordt het weer even afwachten ;).

Ikbendoutzen, wat een super goed nieuws!!!! Wow, echt een opluchting! Heb je geen last van je schouder gekregen? Nu lekker bijkomen en herstellen. Fijn om de update te horen.
Knuffeltje, fijn dat je je afspraak hebt. Ik hoop dat de arts je meer duidelijkheid kan geven.
Zwindo, ziet er goed uit!! Merk je het ook aan je lijf? Dat ziet er uit als een eisprong. You go girl!
Chacha, fijn dat je weer wat hulp krijgt. Steuntje in de rug, zodat je niet alleen hoefte te medderen en te wachten...
Hier voor de 2e keer op rij een menstruatie die na 3 weken alweer langzaamaan begint!?! (Kan me niet voorstellen dat dit innesteling is, aangezien ik ook mijn eisprong overgeslagen leek te hebben, dus ik ga uit van een menstruatie  maar okee). Ik heb er vertrouwen dat dit wel weer goed komt. Zoals ik al zei het is vast een reset van mijn lichaam door medicatie afbouw en voeding aanpassen...

Ladies, we gaan er voor!

Schorpioen, ik kan me voorstellen dat je toch even baalde, omdat er zoveel eh...hoe noem je dat... bevruchtingen over waren toch? Goed dat je het snel weer positief bekijkt, want zo is het! 
Knuffeltje, ik vroeg me nog af... Jij benoemde dat je moeder een desdochter is. Heb je het idee dat dat nog gevolgen heeft voor jou? En gaat er trouwens iemand met je mee naar de huisarts, of ga je alleen?

Desdochters waren het resultaat van een experimenteel medicijn in de jaren 60. Het fijne weet ik er ook niet van, er is weinig over naar buiten gebracht. Maar ik zou daar geen last van moeten hebben als weer volgende generatie. Het is wel bizzar dat mijn moeder zoveel problemen bij het zwanger worden had en dat ik dit ook heb. Bij mijn ouders was er na testen niets wat zwanger worden in de weg stond. En als mijn moeder al zwanger raakte werd het al snel een miskraam. Ze wisten nooit hoe dit kwam. Na mij is er ook nooit meer een broertje of zusje gekomen terwijl dit wel heel gewenst was. 
Nee, ik red me wel bij de huisarts en ik hoor het allemaal wel. Ik hoor vast vanzelf wel hoe dat dan zit met doorverwijzen en over hoeveel tijd er bij een gynacoloog dan plaats is.

Chacha, knuffeltje, schorpioen, Daantjevijfendertig super bedankt! Ik heb ook ineens zoveel meer moed en voel me zo positief ? dat ik hier nu als een 90 jarige rondkruk door huis boeit me niet eens meer. Ik heb ook goede moed dat het nu straks allemaal echt gaat starten en we echt kans gaan maken! 
Heb btw geen last van mn schouder, alleen mn buik en middenrif zijn pijnlijk maar paracetamol is nu mn beste vriend??? 

Terug
Bovenaan