"De dames die al wat langer wachten....."

Nou, wat een deceptie hier! Heel weinig follikels die aan het groeien zijn. Wat wel groeit is mijn cyste.. die mag absoluut niet te groot worden anders kan de punctie niet door gaan. Ahhhhh!! Mijn medicatie is bijgesteld en ik mag volgende week weer op controle. Team Prik blijft er hier gewoon tegenaan gaan in de hoop dat we met een hogere dosis wel meer groei zien. (En daarnaast hopen we dat die stomme klote cyste stopt met groeien!)

Ahh lapjesendraadjes wat een tegenvaller! Hopelijk gaat het met de bijgestelde medicatie wel goed en stopt die cyste met groeien. Zal duimen dat je volgende week beter nieuws krijgt. 
Ikheetgeentruus ik zie dat onze berichtjes elkaar hadden gekruisd. Spannend dat de IUI voor de deur staat. Hoop natuurlijk heel erg dat het uiteindelijk niet nodig is en dat je over een paar dagen een positieve test hebt.
Knuffeltjeee bij jullie alles goed gegaan met het inleveren?
Hier vanmorgen weer een 36,9 temperatuur dus begin steeds meer te geloven dat de 36,5 een temperatuurdip was en de ovu testen gewoon niet duidelijk waren. Als dat zo is zou ik nu op 8dpo zitten, wacht in spanning af wat de komende week gaat brengen ?

Aww Lapjesendraadjes, wat bslen. Hopen dat het toch nog door kan gaan!

Jazeker is het gister gelukt dames. Vriendlief als een klein kind zo trots. Hij had het heel stiekem al op tijd verzameld en toen zijn we als een speer heengereden. We hebben er maar grapjes over gemaakt. Op de snelweg mensen uitschelden voor traag zaad, bijvoorbeeld. Bij het lab keken we nieuwsgierig om ons heen. Vriendlief, lijkt hier net jurasic park... En na het inleveren,zit er ineens een andere vrouw aan mn zaad... Hij heeft het wel in het potje moeten schrapen, hoop niet dat dat invloed heeft... Wij snappen ook niet zo goed waarom het allemaal zo lang moet duren, denk dat de arts het gewoon heel druk heeft? Viel wel een last van ons af dat deze horde ook genomen is. Nu ik nog wachten tot mijn menstrustie morgen. Mijn hormonen hebben een record gevestigd qua puisten. Maarliefst 2 boven elkaar, knalrood en dik en wat kleintjes aan de andere kant van mn mond. Als dat een voorbode is voor mijn humeur komende week is dat niet meer code rood maar code paars...

lapjesendraadjes; wat balen zeg! Nu hopen dat de verhoging van medicatie een positieve uitwerking hebben. 
Knuffeltje; fijn dat er wat in het potje is gekomen nu op na de 19de..
Ik voel toch ook wel een spanning in mijn lichaam voor donderdag. Onbewust denk ik er veel aan en droom er over wat de uitslag zal zijn en of het mee gaat vallen of niet. Google veel na behandelingen en opties wat zou kunnen. Maar eigenlijk heeft het geen zin aangezien ik nog niks weet.
Gisteravond heb ik een soort van dagboek getypt vanaf de eerste dag dat we de keuze hebben gemaakt om voor een kinderwens te gaan tot nu. Dit wil ik dan ook gaan bijhouden.  
Ik dacht wie weet helpt dit om het allemaal te verwerken of om later terug te lezen wat voor moeite we er voor hebben gedaan en er voor over hebben gehad. Ook wel om van me af te schrijven. Aangezien er 2 mensen wat vanaf weten en ik eigenlijk niet de details naar buiten wil graan brengen, want voor je het weet, weet mijn hele omgeving precies hoe en wat...
Ik ga proberen ontspanning te zoeken en in alle rust richting donderdag te gaan.. ??

Thanks meiden! Ik heb er best vertrouwen in, al ga ik wel extra bidden dat die cyste weg gaat ?

FleurBo, lekker een drankje doen vanavond! Die rottesten altijd weer, je kunt er zo moedeloos van worden he! Als je ze wel in huis hebt, ga je toch testen want dat is dan veel te verleidelijk he!

Zwindo, dat klinkt dan inderdaad wel of je m misschien al gehad hebt? Ben benieuwd hoe lang je cyclus gaat zijn deze ronde!

Knuffeltjeeee wat goed dat t gelukt is! Ik vind t altijd heerlijk om in een wachtkamer te zitten en te zien wat er allemaal langs komt. Hebben jij en je vriend nou ook niet de wens om stiekem mee te mogen kijken in het lab? Ik wel, ik vind het allemaal zo interessant! Samen grapjes maken is in deze situatie zo belangrijk! Zo geef ik mijn vriend nu elke avond opdracht om t gif te mengen, ben ik de menselijke broedstoof en zijn we samen Team Prik.

Heefteenwens, ik heb net ook mijn digitale dagboek bijgewerkt. Het helpt echt om alles op een rij te zetten en je emoties toe te vertrouwen aan het digitale papier he! Er gebeurt zoveel en er is zoveel wat je moet of wilt onthouden. En die verdomde emoties en spanning, schrijven helpt om het uit je lichaam te halen.
Ik ben lid van een FB-groep waar vrouwen veel geld uitgeven aan een papieren dagboek, met ruimte voor foto's enzo, maar dat hoeft van mij niet zo. Ik kan altijd mijn verhaal nog uitprinten. Foto's maken doe ik wel. Van de medicatie toen ik het had opgehaald, van de Mr. die de spuiten aan het klaarmaken is, van mijzelf op de bank na het spuiten, van Team Prik hangend op de bank. Ik ga aan de jongste bonuskind vragen om een foto van t prikken zelf te maken, zeker als de triggerspuit gezet wordt.
Als je goed is, krijg je eerst de tijd om de uitslag te verwerken. Je zult best wat opties te horen krijgen, maar je hoeft nog niet direct een beslissing te nemen. Het is allemaal behoorlijk ingrijpend, dus daar geven ze je echt de ruimte voor!

Zwindo spannend! Als dag 14 de eisprong was, wanneer zou je NOD dan zijn? hoe dan ook ga je er binnenkort achterkomend wat de operatie gedaan heeft. Hopen op heel veel goeds ?

knuffeltjeee fijn dat het gelukt is! Nu maar afwachten ??

heefteenwens vervelend kunnen die dromen zijn hè? Ze zijn soms heel realistisch! 
ik ben ook weer erg het dromen geweest vannacht. Wel een positieve droom vannacht: dat ik een positieve test had. Wat een teleurstelling toen ik wakker werd :( 
wat leuk dat jullie dagboekjes bijhouden! Misschien ga ik daar ook wel mee beginnen :) met de hoop dat we ooit met een baby in onze armen ons eigen verhaal terug mogen lezen.
mijn temperatuur was vanochtend nog hoog, heb denk ik woensdag NOD dus wel logisch dat hij nog hoog is, maar het geeft me ook weer hoop. Weet niet of ik dat wil...

Lapjesendraadjes:
Ik weet toevallig dat kennis van mij ook een cyste had. De eerste hebben ze weggehaald. De tweede die ze daarna had hebbe ze ook met medicatie weg laten gaan.
Is die van jou niet weg te halen dan? 
Zwindo:
Bij mij was het tempraturen geen succes aangezien ik nooit een normale gelijke tempratuur had, was ik daar maar z.s.m weer mee gestopt. Hopelijk gaat jou beter af. :)
Knuffeltjeee:
Fijn dat het gelukt is, nu hopen dat jullie snel antwoorden krijgen. En een positieve toekomst tegenmoet gaan!
Algemeen, hadden jullie ook een leeftijd in jullie hoofd wanneer per se het eerste kindje wilden?
Zelf heb opgeschreven wat ik hem wil zeggen als deze poging ook mislukt is. En dan hoop ik ook zsm verder te kunnen met de toekomst.

Terug
Bovenaan