Thanks meiden! Ik heb er best vertrouwen in, al ga ik wel extra bidden dat die cyste weg gaat ?
FleurBo, lekker een drankje doen vanavond! Die rottesten altijd weer, je kunt er zo moedeloos van worden he! Als je ze wel in huis hebt, ga je toch testen want dat is dan veel te verleidelijk he!
Zwindo, dat klinkt dan inderdaad wel of je m misschien al gehad hebt? Ben benieuwd hoe lang je cyclus gaat zijn deze ronde!
Knuffeltjeeee wat goed dat t gelukt is! Ik vind t altijd heerlijk om in een wachtkamer te zitten en te zien wat er allemaal langs komt. Hebben jij en je vriend nou ook niet de wens om stiekem mee te mogen kijken in het lab? Ik wel, ik vind het allemaal zo interessant! Samen grapjes maken is in deze situatie zo belangrijk! Zo geef ik mijn vriend nu elke avond opdracht om t gif te mengen, ben ik de menselijke broedstoof en zijn we samen Team Prik.
Heefteenwens, ik heb net ook mijn digitale dagboek bijgewerkt. Het helpt echt om alles op een rij te zetten en je emoties toe te vertrouwen aan het digitale papier he! Er gebeurt zoveel en er is zoveel wat je moet of wilt onthouden. En die verdomde emoties en spanning, schrijven helpt om het uit je lichaam te halen.
Ik ben lid van een FB-groep waar vrouwen veel geld uitgeven aan een papieren dagboek, met ruimte voor foto's enzo, maar dat hoeft van mij niet zo. Ik kan altijd mijn verhaal nog uitprinten. Foto's maken doe ik wel. Van de medicatie toen ik het had opgehaald, van de Mr. die de spuiten aan het klaarmaken is, van mijzelf op de bank na het spuiten, van Team Prik hangend op de bank. Ik ga aan de jongste bonuskind vragen om een foto van t prikken zelf te maken, zeker als de triggerspuit gezet wordt.
Als je goed is, krijg je eerst de tijd om de uitslag te verwerken. Je zult best wat opties te horen krijgen, maar je hoeft nog niet direct een beslissing te nemen. Het is allemaal behoorlijk ingrijpend, dus daar geven ze je echt de ruimte voor!