"De dames die al wat langer wachten....."

Ha dames, 

Even een weekje niet gelezen, erg druk met werk/ziekenhuisbezoeken/ familie dingen enz. Enz. 

Ik ga snel uitgebreider reageren. 

Maar even aan de dames op het wachtbankje, heeeel veel succes probeer vol te houden tot de NOD met testen ik duim ontzettend voor jullie! 

Lapjesendraadjes ik hoop dat die cyste niet gaat groeien en je bij de volgende echo ineens mooie eiblaasjes klaar hebt staan, soms kan het in een paar dagen tijd helemaal veranderen! (Spreek uit ervaring)

Lotje ook heel veel succes wanneer mag jij beginnen? 

Doutzen wat gaaf een jongen! En vooral een gezond kindje! Geniet er van. 

Knuffeltjee geniet van je vakantie, je hebt het verdiend! 

En Zwindo spannend, toch weer een nieuwe stap in het traject. Niet leuk maar hopelijk echt een stap in de goede richting!

Hier morgen weer een echo, hopelijk is er dan door de menopur toch iets gegroeid, ookal is de kans klein... 

Dikke knuffel voor jullie allen! 

Ik vond in 2018 op mijn 25e na een 2 jaar durende relatie en net samen een huis een mooi moment. Dat ligt voor iedereen anders denk ik. Ik ben nu 27 en hoop dat het nog voor mijn 30e lukt...
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Morgen op vakantie en kan dus lekker aan de borrel deze week... Natuurlijk toch wel weer k*t maar volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen... 

Knuffeltjeee wat enorm balen dat het deze ronde weer niet gelukt is. Wel super fijn dat alles goed is gegaan met get zaad inleveren. Spannend allemaal nu jullie hadden deze donderdag de uitslagen toch? En nu inderdaad gewoon lekker even vakantie vieren en lekker aan de borrel en genieten. Het is kut maarja dan maar de positieve dingen ervan benutten.
Heefteenwens heel logisch dat je het spannend vindt ik heb het zelf nu ook al eens wanneer ik eraan denk dat als het nu niet lukt ik komende maand moet gaan bellen voor onze afspraak in september. Wat goed dat je een dagboekje bijhoud nu. Hopelijk lukt het vinden van ontspanning. 
Lapjesendraadjes wat fijn dat je zoveel vertrouwen hebt! Kan alleen maar een goed effect op je lichaam hebben. Ik ga heel erg voor je duimen dat alles behalve die cyste gaat groeien. 
FleurBo spannend allemaal nu echt bijna je NOD is je temp nog steeds hoog? 
Anke ik had ook voor mn 30e in mn hoofd zitten om dan in ieder geval de 1e te hebben. Maar dat wordt hem niet meer en heb nooit moeite gehad met ouder worden, maar dit voelt nu wel echt even als een dingetje. Ik hoop nu gewoon dat ik in ieder geval zwanger mag worden rond mn 30e. Temperaturen is voor mij trouwens iets wat ik voor het eerst doe. En ben eigenlijk ook een beetje laat begonnen dus nog niet een hele cyclus in beeld dus doe hierna sowieso nog doorgaan om te kijken of ik een trend kan zien.
Kaatkaat spannend vandaag he echo succes hopelijk is er toch tegen je verwachting iets gegroeid.
Nou hier is mn temperatuur weer aan het kelderen gisteren 36,7 vanmorgen 36,6 en had vanmorgen lichtbruinig/rozige afscheiding. Zou wat vroeg zijn als een menstruatie doorzet, maar nu nog maar even afwachten wat er gaat gebeuren ga gewoon door met tempen en zie wel waar het schip strand als dus indd die laagste dip  mn ovu zou zijn dat zou vandaag DPO10 zijn. Kan je dan weer een dip hebben of heb ik gewoon een raar lichaam?? Haha 

Knuffeltjeee balen zeg :( lekker aan de borrel en geniet van de vakantie!! 

zwindo ik heb wel eens van een innestelingsdip gehoord, maar vind die temperatuur altijd zo'n lastig ding omdat het ook kan betekenen dat je gewoon ongesteld wordt als hij nu daalt. En het hangt van zoveel factoren af.. 
mijn temperatuur is ook gedaald vanochtend :( van 37,2 naar 37,0. Met nod die op woensdag staat betekent dit dat ik ongesteld ga worden.. 

Lapjesendraadjes balen dat het niet direct mee zit, maar ik duim met je mee voor meer eitjes en minder cyste komende week!   

Knuffeltjeeee fijn dat het toch gelukt is met inleveren. En nu hopen dat het een goede uitslag gaat zijn :) In ieder geval eerst lekker genieten van je vakantie!  

Heefteenwens wat mooi dat je alles bij houdt in een dagboek, dat lijkt me straks (met je kleine in je armen natuurlijk) heel mooi om terug te kunnen zien. En alvast heel veel succes donderdag!  

Anke ik had altijd bedacht dat ik voor mijn 30e wel zwanger zou willen zijn. Op zich had ik op dat moment ook al wel een stabiele relatie, vaste baan en mooi huis, maar we zaten toen nog met flinke verbouwplannen en midden in die verbouwing kwam de ziekte van mijn vriend aan het licht en kreeg ik een burn-out, dus ik ben blij dat we toen nog maar even gewacht hebben. Toen we daar beiden stabiel uit zijn gekomen (bijna 2 jaar geleden) waren we er allebei ook een stuk meer klaar voor en hebben we een moment om te beginnen afgesproken. Ik heb altijd wel de harde grens van voor mijn 35e in mijn hoofd gehad, maar ik word komende week al 34 dus dat wordt ook nog spannend. Zeker omdat we eigenlijk altijd bedacht hebben dat we wel graag 2 kinderen zouden willen, dat lukt gewoon niet meer voor mijn 35e.  

Kaatkaat heel erg veel succes bij je echo vandaag!  

Zwindo en FleurBo ik hoop voor jullie allebei dat de temperatuurdip maar een dagje is en dat ie morgen weer omhoog schiet, het kan nog!   Ik heb mijn temperatuur deze cyclus ook maar een keer bijgehouden, maar ik vind het toch teveel gedoe om dat elke maand te gaan doen denk ik. Tot nu toe nog wel stabiel (al een week lang elke dag 37,0 of 36,9), maar ik heb ook al wel het eerste bruinverlies en wat krampen dus ik hoop al niet zoveel meer voor deze maand.. Nog 2 dagen tot mijn NOD, dus nog maar even in onzekerheid. Dat moet ik aankunnen denk ik.

FleurBo en ikheetgeentruus wat balen dat de temperatuur bij jullie ook dalende lijkt te zijn. ik had ook al zitten googlen, maar zie hele verschillende verhalen voorbij komen. Ook van iemand waarbij haar temperatuur juist naar beneden kelderde toen ze zwanger was. Dus inderdaad niet helemaal duidelijk hoe het zal lopen pas tot die dag zelf dat je een test kan doen of dat je toch gewoon ongesteld wordt. Ik blijf het wel wat vreemd vinden dat ik nu al wat lichtroze/bruin verlies te hebben op 10dpo. Denk ook steeds dat ik wat steekjes voel, maar hou mezelf steeds voor dat ik het fantaseer of dat het mn darmen zijn. Verder voel ik ook totaal niet anders wat erop zou duiden dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dus denk dat het vooral steeds dat kleine stemmetje vol hoop is wat weer van alles (wilt) voelen. Haha naja gewoon nog even de komende dagen doorkomen en dan gaan we het zien.

Ach ja, de leeftijd waarop ik toch echt wel een kind wilde hebben...veel eerder dan nu dus (bijna 38), maar er waren allerlei omstandigheden waarom we onze kinderwens toen hebben uitgesteld. Je kunt het leven nu eenmaal niet plannen! Wij kregen ziekte, depressie etc voor de kiezen en jongste bonuskind kwam bij ons wonen. Die had een heftige periode achter de rug dus die wilden we de tijd geven om goed te landen.
Vandaag vind ik het allemaal niet meer zo leuk geloof ik. Ik voel druk aan de kant waar die cyste zit en ik ben zo bang dat dat ding weer aan het groeien is! Ik ben gewoon zenuwachtig aan het worden voor de controle morgen! Gelukkig staat die heel vroeg gepland! De Mr. blijft positief voor mij en zegt dat t vast de groei van de follikels is wat ik voel. Maar ik wil duidelijkheid, nu! Bah.

Hoi meiden.
Ik heb even een weekje afstand genomen van het forum, dat gaf wel even wat rust. Intussen heb ik al jullie berichtjes gelezen. Ik merk dat ik het nu al spannend vind als ik denk aan het moment dat vriendlief zijn zaad in gaat leveren. Zoals ik al eens had verteld, is hij wielrenner. Ik maak mezelf soms gek met het idee dat de kans aanwezig is dat zijn zaad niet goed is. Een vriendin zei laatst: 'ja en wielrenners laten toch vaak hun zaad invriezen voordat ze beginnen met hun carriere' (ik dacht; ja dat kan er ook nog wel bij)
@lapjes en draadjes, dankjewel. Even rust en ik probeer er even niet teveel mee bezig te zijn.
Op vakantie zit ik wel in mijn vruchtbare periode, dus dat is op zich wel lekker. Shit man dat je weinig follikels hebt die groeien :(
Heel veel succes morgen!

@Lotjejansen, dankjewel. Ja ik doe lekker rustig aan :) 
@FleurBo, dankjewel. Hoe is het intakegesprek gegaan bij jullie?
Die verhalen van bijvoorbeeld jouw oud collega zijn erg herkenbaar. Een 'vriendin' van mij rookte haar halve leven, ze stopte 1 januari met roken en 3 weken later was ze zwanger. En toen zei ze:'je moet er niet zo veel mee bezig zijn hoor, dan lukt het niet'.
Dus.....
Ik voel met je mee... dat wachten in die weken is zó verschrikkelijk. Ik heb ook weer 6 testen verspild, kon het ook steeds niet opbrengen om niet te testen. Moeilijk is dat he.
@Zwindo, hoe is het nu bij jullie?
Heb je de temp test wel elke morgen op hetzelfde tijdstip gedaan? Ik heb het 3 maanden gedaan, maar bij mij was het niet erg constant ofzo.
@Heefteenwens, heb je al gekeken op de site van ovabalance en dan bij inositol?
@gebruiker 10260523 dankjewel. Ik geef de moed niet op :)
Ik weet dat het ooit gaat goedkomen, maar wanneer... ;)
@Ikheetgeentruus wat spannend!!
@Knuffeltje, wat klote, maar gelukkig is wel de eerst stap gezet. En nu even lekker genieten van de vakantie! Hoe lang moet je wachten op de uitslag van het zaad van jouw vriend?

@Anke ik ben (ook) 33 en dat was ook niet wat ik in mijn hoofd had. Ik wilde op mijn 25 al voor een kindje gaan, maar helaas zag het leven er toen anders uit. Toen mijn vriend en ik een relatie kregen, moest hij aan het idee wennen en heb ik heel lang moeten wachten.

Terug
Bovenaan