"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi dames,
Even een paar dagen er tussen uit geweest, maar wel wat meegelezen. Waar blijven die positieve testen dames! Hopelijk komen er snel wat positieve vibes de onze kant op!
@ikbendoutzen wat super dat de echo helemaal goed was en wat leuk dat jullie je nu kunnen voorbereiden op een jongetje! Blijf vooral je babynieuws delen hier want we kunnen wel wat hoop gebruiken :)
@lapjesendraadjes wat shit zeg, kan me goed voorstellen die zenuwen! Gelukkig mag je morgen al vroeg, nog maar een nachtje doorbijten! Misschien zul je zien dat de mister gelijk heeft :)
@knuffeltje fijn dat het vriendlief gelukt is ?? Krijgen jullie de uitslag nou pas op je volgende afspraak met de gyn? Wel gek dat ziekenhuizen zo anders werken, mijn vriend had na een week de uitslag al, maar dat moest via zijn huisarts en voordat we überhaupt een afspraak bij fertiliteit mochten plannen! Veel plezier op vakantie iig en neem lekker een borreltje zou ik zeggen.
@kaatkaat spannend ook voor jou echo morgen! Veel geluk jouw kant op ? 
@zwindo, fleurbo, ikheetgeentruus zelf heb ik nooit getemperatuurd omdat het mij dus ook wel heel veel gedoe lijkt en ook wel gelezen heb dat er meer factoren mee kunnen spelen waardoor het resultaat wat onduidelijk kan zijn. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid wat het geworden is deze cyclus, die wachtdagen zijn zo vreselijk!
@lotjejansen jij nog nieuws? :)
@lovetennis ik weet niet wat waar en niet waar is over wielrennen, maar er gaat zoveel onzin de ronde.. Haha wel lekker tactvol van die vriendin ;) Beste is denk ik om het maar gewoon te laten onderzoeken, is heel spannend maar dan krijgen jullie iig zekerheid..
Wat betreft leeftijd, ik dacht, tot een aantal jaar geleden, niet voor mijn 35ste. Maar mijn vriend wilde eerder en dan ook het liefst 3 (!) Inmiddels kan de eerste sowieso niet meer voor mijn 34ste komen en zullen we al heel gezegend zijn als we één gezond kind krijgen. Nu ik weet dat het niet zo vanzelfsprekend is, ook wel weer fijn dat we niet langer gewacht hebben. Verwachtingen bijgesteld.. ;)

Ohh lapjesendraadjes wat spannend allemaal! Ik hoop zo erg dat het de follikels zijn die nu gewoon aan het groeien zijn. Gewoon lekker op tijd naar bed dan is het voor je het week morgen en weet je meer. Heel veel succes in ieder geval!
Lovetennis weet die vriendin dat jullie het aan het proberen zijn en dat het allemaal al wat langer duurt? Dan wel echt een beetje een rot opmerking. Wanneer mag hij zijn zaad inleveren? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid erover en valt het allemaal mee. Ik heb overigens wel steeds rond hetzelfde tijdstip gemeten soms ietsje eerder omdat ik dan een kwartier voor de wekker wakker werd omdat ik moest plassen ofzo haha.
Vis ja hè die positieve testen zijn alweer een tijdje geleden. Het lijkt soms wel in een soort golven te komen. Een tijd helemaal niets en dan ineens weer een paar. En we hadden nog zoveel hoop dat juli een goede maand zou gaan worden hopelijk nog even ergens deze komende dagen iemand met mooi nieuws! Dat temperaturen heb ik eerst ook niet gedaan omdat het me teve gedoe leek, maar mn acupuncturist vroeg ernaar dus ben het daarvoor maar gaan bijhouden. 
Pff... vandaag echt een rare dag gehad heel druk met inwerken van collega's gehad en steeds een beetje lichtroze afscheiding gehad wanneer ik naar de wc ging. Ben echt benieuwd wat mn temperatuur morgenochtend gaat zeggen. Zit zo erg te twijfelen om een testje te doen... klinkt het heel erg stom dat ik het gevoel heb dat als ik nu ga testen ik het een soort van op me afroep dat hij negatief zal zijn omdat ik te ongeduldig ben haha. Een soort van karma wat ik dan op mezelf afroep ofzo. Wil echt proberen om in ieder geval tot donderdag te wachten. Hoop dat het me gaat lukken ??

Zwindo wat gek zeg! Kan vanallles zijn maar zo lang het niet door zet lijkt het vooral een goed teken!

lovetennis hopelijk heeft het je goed gedaan om even wat afstand te nemen:) het is ook super spannend dat inleveren! Weet je al wanneer je daar uitslag van krijgt? En idd niet fijn als vriendinnen dat zeggen.. maar zoals vis al zegt: er gaat heel veel onzin rond daar ook over! Dus geen zorgen maken voor dat je de uitslag heb (dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan )
hier last van wat menstruatiekrampen dus ben bang dat het door gaat komen. Stom van mij dat ik vanmiddag een ovulatietest gedaan heb (omdat ik geen zwangerschapstesten meer had) en die was best donker! Dus ik weer hoop natuurlijk.. Slaat nergens op. Ik ga het gewoon afwachten. Ben benieuwd naar m'n temperatuur morgen

Mijn temperatuur is weer wat gestegen. Van 37.0 naar 37.1 vanochtend. Normaal zak ik altijd naar 36.9 als ik ongesteld wordt. Rond 5 uur wakker geworden met misselijkheid en enorme krampen halverwege mijn rug. Geen idee waar dat vandaan kwam. Maar ook wel weer veel zweten snachts en dat heb ik altijd als ik ongesteld wordt. En de menstruatiekrampen zijn er ook nog steeds. Allemaal een beetje wisselend dus. Maar ik heb vandaag nog vakantie dus gisterenavond met mijn vriend afgesproken dat ik een zwangerschapstest zou halen vanmiddag. Dat zou toch mooi zijn als we gesprek hebben met de arts en we kunnen zeggen: het is niet meer nodig! Heb ook alleen maar gedroomd over positieve testen vannacht ? heel irritant want ik merk dat ik ondanks alles toch weer hoop heb... daarom ook die test, die kan me weer even met beide benen op de grond zetten 

En FleurBo wat heeft jou temperatuur gedaan vanmorgen? Wanneer is trouwens ook alweer jou NOD? Die van mij zou volgens mij vrijdag moeten zijn als die dip indd mn ovu was. Snap heel goed dat die positieve ovulatietest hoop geeft heb het al vaker gelezen dat men daarna ook een positieve zwangerschapstest hadden. Hopelijk betekenen dan die krampen een innestelling ofzo wat dat lees je ook vaker dat men toch juist ook een soort menstruatiekrampen heeft. 
Hier is mn temperatuur niet verder naar beneden gezakt en zat nu weer op 36,7 dus weel 0,1 hoger. Mn darmen waren vanmorgen wel wat over actief, wat aan een kant een naderende menstruatie kan betekenen, maar aan de andere kant had ik gisteren spareribs gegeten en kan mijn lichaam nogal reageren op varkensvlees. Nog even 2 dagen volhouden en dan donderdagochtend een testje wagen.

Hooii lieve meiden,
Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd mee te lezen maar ik heb nogal een raar/heftig weekend achter de rug:(
Wat een hoop verhalen weer, weet zo snel even niet wat ik allemaal kan reageren omdat het zoveel berichten zijn??
Maar vanaf nu probeer ik weer trouw mee te doen?

Haha FleurBo we hebben gewoon precies tegelijk gepost. Heel toevallig  maar het is nu allemaal wel weer spannend voor jou! Ga je morgenochtend de test doen of denk je niet dat je je kan inhouden en het vanmiddag al doet? Ik heb er zelf nog 4 liggen waarvan 1 clearblue met weken indicator die ik al een tijd geleden had gekocht, best confronterend dat die houdbaarheidsdatum in 2021 ligt en het gewoon nog even is voordat die verloopt. Ik ga duimen op een positief test voor jou. Zoals Vis al zei het wordt wel weer eens tijd voor wat positieve testen hier.
Minime ai dat klinkt niet heel fijn. Hopelijk nu wel alles weer iets beter en vol goede moed voor een nieuwe ronde? Want waar zit je nu?

Haha zwindo dat is inderdaad toevallig! En ook fijn dat jouw temperatuur wat gestegen is! We kunnen alleen afwachten.. kun jij je inhouden tot donderdag denk je? Ik doe straks eerst nog een ovulatietest denk ik. Als die weer heel licht is wacht ik misschien nog wel een dagje en verwacht ik gewoon mijn menstruatie. 

2021 duurt nog best even he?! Maar snap je gevoel wel. ik ga heel hard voor je duimen ?

minime dat klinkt inderdaad niet fijn. Hopelijk ga je een betere week tegemoet!

Terug
Bovenaan