Vanochtend heb ik in overleg met de arts besloten om deze ronde te stoppen. Er was vanochtend geen extra groei te zien (na 12 dagen spuiten), wel een dominante follikel die over 2/3 dagen zal springen. Mijn lichaam heeft dus niet goed op de stimulatie gereageerd! Ik moet stoppen met de medicatie, vanavond de trigger zetten zodat de eisprong gebeurt. Als alles goed gaat, en mijn cyste hoeft niet verwijderd te worden (hoor ik later vandaag), dan moet ik nu een week voor mijn verwachte menstruatie weer beginnen met spuiten (in de hoop een dominante dollikel te voorkomen) en krijg ik vanaf het begin van mijn menstruatie de hogere dosis.
Ik moet zeggen, ik heb er vrede mee. Ik ben enorm teleurgesteld, maar dit is wel beter denk ik. Ik hoop dat de operatie niet hoeft, want dat is alleen maar uitstel voor het traject. Als het wel moet, is het ook goed. Hoe groter dat ding nl wordt, hoe groter de kans dat ik echt ernstige klachten krijg en wellicht een eierstok kwijt raak.
Ik moet zeggen, ik heb er vrede mee. Ik ben enorm teleurgesteld, maar dit is wel beter denk ik. Ik hoop dat de operatie niet hoeft, want dat is alleen maar uitstel voor het traject. Als het wel moet, is het ook goed. Hoe groter dat ding nl wordt, hoe groter de kans dat ik echt ernstige klachten krijg en wellicht een eierstok kwijt raak.