"De dames die al wat langer wachten....."

Ah lotjejansen wat balen dat je ongesteld bent geworden:( wel erg fijn dat je man is bijgedraaid! Heel spannend de komende tijd, ik duim voor jullie?!

Lotjejansen wat balen dat het allemaal heeft doorgezet  maar fijn dat je man is bijgedraaid. Spannend in september de vooronderzoeken. Ik moet half augustus bellen om ook te starten in september.  Wie weet lopen we dan straks een beetje gelijk op met prikken enz. Heel veel succes in ieder geval!
FleurBo wat fijn dat het ineens toch zo snel mocht! Wanneer heb je dan nu je gesprek bij de gyn voor de uitslagen?? Bij mij werd op meer getest juist ook of al mijn hormoonwaardes goed waren omdat ik een onregelmatige cyclus had. Vandaar dat er bij mij ook echt op een specifiek moment geprikt moest worden, dus misschien maakt het voor jou niets uit. Uitstrijkje is trouwens heel even vervelend, maar voel je al snel niet zoveel meer van tenminste als ik uit eigen ervaring spreek. Je kan wel nog een beetje bloedverlies hebben erna. In ieder geval succes

hey meiden,
wat een berichten weer en zo naar ook steeds ? blijf toch voor jullie duimen en lees nogsteeds mee! ?? voor de gene die temperatuur bijhouden voeg ik hier mijn zwanger kaartje toe voor hoe het dus ook kan ☺️ Ben op het moment toch echt bijna 12 weken zwanger ondanks de flinke daling ? heb dus mijn termijnecho gehad gister en alles is goed! ? zo mooi bewegelijk kindje al, kan het nu eindelijk een beetje loslaten wel. 
blijf voor jullie duimen meiden!! ?? geef niet op!! HOPE= Hold On Pain Ends! ❤️

Wilkindje zo fijn om te horen dat alles goed is! Geniet ervan lijkt me zo onwijs bijzonder om mee te mogen maken. Ik heb nog even gekeken naar mijn staatje tot nu toe maar die ziet er bij lange na niet zo mooi en duidelijk uit als die van jou. Zie hieronder de foto volgens de app denkt hij ook dat bij de dip een eisprong is geweest maar heb zo nog mijn twijfels. Gewoon weer een wacht spelletje deze komende tijd.
https://www.mupload.nl/img/klvytuo59c.jpg

Zwindo over 2 weken krijgen we daar de uitslag al van! Vond ik best snel :) wat heeft jouw temperatuur gedaan vanochtend?
wilkindje dankjewel voor het delen! En wat fijn dat je een goede termijnecho had! Ga er van genieten ?!
Mijn temperatuur is helemaal naar 36,8 gedaald. Ik ga dus ongesteld worden, helaas. Had me er gelukkig op voorbereid dus vanochtend geen grote teleurstelling 

FleurBo wat fijn dat je zo snel de uitslagen krijgt! Wij hadden er steeds 5 weken tussen zitten wat duurde die toen steeds lang zeg... pfff.. balen dat je temp nog verder gedaald is. Ik kwam er trouwens achter dat ik een foutje had gemaakt met het overzetten van mn temp. Naar de fertility app, dus die vanmorgen gelijk gecorrigeerd. Grappige is dat deze aangeeft dat mn eisprong later zou zijn geweest rond die hogere temperatuurstijging. Dus dan zou alles nog 2 dagen opschuiven qua NOD. Ik zie het ook zomaar gebeuren dat dit weer een idioot lange cyclus is en er nog een overduidelijke daling/stijging gaat komen zoals in het staatje van wilkindje te zien was. Mn temperatuur was vanmorgen weer iestje gestegen naar 36,8. Kortom wordt er niet veel wijzer van haha. Denk dat het gewoon wachten op mn menstruatie wordt.
Dit is nu trouwens het kloppende staatje: https://www.mupload.nl/img/lp0fm70.jpg

Ik ben blij dat je even tussendoor komt met goed nieuws Wilkindje, dat doet me goed tussen alle nare berichten door ? 

Jammer genoeg verder alleen maar mindere berichten zie ik.. Ik vind t voor iedereen zo verschrikkelijk naar dat het maar niet lijkt te lukken! Maar het gaat voor ons allemaal echt een keer goed komen ?

En met die gedachte hou ik mezelf maar overeind. Ik had vanmorgen willen testen, maar dat hoefde al niet meer want ik was al ongesteld geworden toen ik wakker werd ? Dus ook wij gaan starten met IUI..

Oh wat gaan jullie snel! Ik wil even zeggen dat ik alles mee lees, maar het is te veel om op ieder apart te reageren. Fijn dat Wilkindje nog een positief nieuws kon brengen, geniet er van. Iedereen heeft zo stuk voor stuk zijn eigen verhaal, waarbij het niet op lijkt te schieten. Wat zou ik het ons allemaal gunnen dat het eens mee zit! Dikke knuffel voor iedereen! 
Wij hebben vanmiddag 13.00 uur een telefonische afspraak staan. Uitslag bloedtest en gesprek hoe nu verder. Ondertussen nog 7 dagen tot NOD en zoals altijd het afgelopen half jaar ook precies nu weer last van pijnlijke borsten. Volgens mij zoals elke maand juist geen goed teken. Ik zal het eens aankaarten straks. 

Terug
Bovenaan