"De dames die al wat langer wachten....."

Fleurbo, die echo valt alles mee ik ben ook preuts en moest ook alleen, ik heb geen uitstrijkje hoeven laten maken alleen bloedprikken en echo.
Ik zelf had een lang shirt aan zodat je niet helemaal het gevoel hebt dat je naakt daar rond loopt en je dan 't allemaal nog iets kunt bedekken.
Lapjesebdraadjes, super k*'t en balen hopelijk volgende ronde beter.
Uhm ik ben nog niet bij een nieuwe ronde als denk ik dat deze ronde ook gemiste kansen worden, morgen moet ik naar 't ziekenhuis kijken hoeveel eicellen en rijpen en dan hoor ik of we er voor mogen gaan of dat er nog een afspraak ingepland moet worden of dat het deze maand niet kan.
Waarom ik denk dat 't deze maand niet lukt, ik heb vorige week een auto ongeluk gehad (gaat allemaal goed me mij alleen spierpijn) maar de schrik zit er behoorlijk in en slaap er slecht van dus denk dat er deze maand teveel stress in mijn lijf zit:(

Oeh mini me wat heftig! Wel fijn te horen dat het verder allemaal goed gaat. Even een positief verhaal een hele poos geleden alweer zat er iemand in de groep (weet nou niet of het deze of zo'n nod groep) die had dus ook een auto ongeluk en was ook al een behoorlijke tijd aan het proberen, maar die bleek toen zwanger! Zal je allemaal net zien. Hopelijk geeft dat je weer wat meer rust in je hoofd en alle mogelijkheden. Nu goed aan jezelf denken en rustig aan doen. Hopelijk morgen goed nieuws!
NWJ spannend allemaal! Wachtdagen en vanmiddag meer duidelijkheid over hoe het wat nu verder. Hopelijk goed nieuws! Ik had voor de operatie ook steeds veel last van mn borsten na de eisprong en dan heb ik nu dus ineens helemaal niet meer. Vorige menstruatie voelde ik dus niet eens aankomen. 
Ikheetgeentruus wat shit dat je ongesteld bent geworden en dat jullie nu dus met IUI gaan beginnen. Laten we dan gewoon hopen dat het daarmee wel snel raak is! Nu lief zijn voor jezelf. Dikke knuffel. 

Ikheetgeentruus Gatver, niks aan. Je hoopt altijd dat het gewoon zelf lukt. In elk geval succes met de iui, hopelijk is het gauw raak!
mini me heftig, een auto ongeluk. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik ken het verhaal wat zwindo zegt ook, dus het hoeft niks te zeggen. Maar in elk geval sterkte met het verwerken van het ongeluk. 

zwindo hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent in deze cyclus. Er is zo te zien niet echt een pijl op te trekken. 

Ik heb net te horen gekregen dat ik toch positief heb getest op de antistoffen van chlamydia. Had dit niet verwacht, dus toch wel even slikken. Nooit iets van gemerkt. Morgen word er een kweek gemaakt en in september volgt een hsg. Helaas waren de data in augustus daarvoor vol. Even vanuit gaande dat daar verder allemaal niks uit komt, dan zijn onze eigen kansen 33% en mogen we vanaf november pas starten met iui. Mocht er wel wat uit de kweek/hsg komen, dan word er besproken hoe dan verder. 

hi ladies,
@lapjesendraadjes wat shit zeg, dat is even wat anders dan gehoopt! Ik moet zeggen dat ik veel bewondering heb voor hoe je met dingen omgaat, dat je er vrede mee hebt en het positief weet de belichten. Kan ik een voorbeeld aan nemen ?
@lotjejansen fijn dat je vriend bijgedraaid is, het heeft soms even tijd nodig hè vooral bij die mannen ☺️ jammer dat de poging niet is gelukt, maar nu vol goede moed vooruit naar het behandelplan ??

@Fleurbo balen dat 't niet raak is deze maand en daarmee heel fijn dat je al zo snel bij de onderzoeken terecht kan! Ik heb zelf aanstaande dinsdag echo dus zal ook wel laten weten hoe het geweest is.
@zwindo inderdaad afwachten maar! Is echt moeilijk maar denk het enige wat je op dit moment kunt doen denk ik :) 
Daarover, ik zit ook op het wachtbankje, mijn NOD is vrijdag en ik verwacht zo vanaf vandaag of morgen bruinverlies.. Ik heb al nauwelijks hoop maar jeetje, elk toiletbezoekje krijg ik zowat een hartverzakking voor ik mijn broek naar beneden trek ??
@ikheetgeentruus verdrietig van je menstruatie, wees idd lief voor jezelf en sowieso gaat het komen ? Het is natuurlijk nooit waarop je hoopt maar fijn dat jullie nu terecht kunnen voor IUI
@nwj dat is een onaangename verrassing.. Volgens mij is het wel vrij zeldzaam dat het ongemerkt echt schade aanricht dus inderdaad hopen dat je alsnog in de 33% zit. Hou je taai!
voor alle andere dames die ik misschien vergeten ben ('t was weer druk hier), heel veel geluk jullie kant op! 

NWJ wow dat is schrikken! Dat is niet het nieuws waar je op zit te wachten. Ook vervelend dat je nog zo lang moet wachten tot je verder geholpen kan worden en er meer duidelijkheid komt. Hoop dat je het allemaal een plekje kan geven. 33% is niet heel veel maar het is niet niks. Hoop zo erg dat het toch gewoon snel mag lukken. 
Vis spannend vrijdag NOD. Hopelijk kom je met goed nieuws! Voor mij is het inderdaad afwachten wat er gaat gebeuren... 
Bij mij is inderdaad niet echt geen peil op te trekken. Was uiteindelijk wat gaan googlen en kwam toen ook een uitleg tegen van een anovulatie staatje waarbij de temperatuur continue alle kanten op vliegt, dus ben nu bang dat ik gewoon geen ovulatie heb? aan de andere kant heb ik wel ineens echt veel waterige afscheiding (sorry voor de info) achja dit is echt weer zo'n ronde dat ik er niets van snap. Merk wel heel erg dat het na de vorige relaxte rondes dit er weer eentje is waar ik er toch weer iets teveel mee bezig ben. Ik hoop dat ik het weer wat meer kan loslaten nu.

Ha Dames, 

Wat gaan die berichten snel! Ik doe echt mijn best om bij te lezen maar het lukt me gewoon bijna niet! 

Fleurbo, Ikheetgeentruus wat shit weer die tegenvaller zeg! Hopelijk kunnen jullie de moed vinden om weer aan een nieuwe ronde te beginnen. Ik ben niet bijgelovig maar ik denk wel altijd dat het helpt om vertrouwen te hebben! Als dat lukt iig!

Zwindo toch nog even spannend zeg! Hopelijk een late ovulatie, ik duim voor je! 

Willkindje wat fijn! Voel je je ook een beetje oké? Hopelijk kun je ook genieten van de zwangerschap

Lapjesendraadjes wat enorm shit zeg, het is zo onvoorspelbaar, en elke keer blijft het spannend. Maar je bent weer een stapje dichterbij dus houd vol! 

Lotjejansen shit dat je ongesteld bent geworden, mogen jullie nu in september gaan beginnen? Heel spannend maar ook wel fijn om toch wat meer kans te maken lijkt mij. 

Fleurbo, spannend over 2 weken de uitslag houd ons op de hoogte.

NWJ dat is schrikken zeg, hopelijk laat de HSG geen bijzonderheden zien!

Mijn echo afgelopen maandag was nog niet goed, nog steeds geen groei, grootste follikel was 11 mm. Dus nu nog door met spuiten, dag 18 al weer. Morgen weer een echo, hopelijk meer duidelijkheid. 

En iedereen die ik vergeten ben veel succes! Augustus moet echt de maand worden ook wij hebben een keer geluk! 

Jeetje NWJ wat een heftig nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je daarvan schikt!  En irritant dat het zo lang duurt voor ze verder gaan kijken.. ik heb wel eens vaker gehoord dat het niet vaak voorkomt dat er ongemerkt veel schade aangericht wordt. Schade gaat volgens mij gepaard met ontstekingen en die zul je veelal voelen. Maar ik ben geen arts dus heb het alleen van internet.. hoe ben je er zelf onder? 

zwindo heel logisch dat je er wat meer mee bezig bent! Irritant dat je dat niet uit kan zetten hè?

Terug
Bovenaan