"De dames die al wat langer wachten....."

Fleurbo, balen dat deze ronde niet gelukt is maar soms weet je het zo zeker, dan kan de menstruatie beter maar snel komen! En ik snap dat de ‘moetjes’ steeds lastiger worden. Dat probleem herken ik. Zou wel eens hulp willen zoeken maar weet niet goed hoe of bij wie. 
Minieme, zonde van de kans... mag je met 2 eitjes wel? Ik ben nu aan het duimen voor 1 of 2 groeiende follikels maandag. Welk middel gebruik je. 
Zwindo proost! Geniet lekker van dat wijntje, drink op alle andere mooie dingen in het leven en ik hoop enorm dat dit voor nu een van de laatste wijntjes is! 
Ikbendoutzen; ik dacht van de week ook nog aan mamdareintje, hopelijk gaat het goed met haar! 
Danielle super dat je het uitgepraat hebt!

Zwindo: we moeten een ronde overslaan, ze weten niet hoe vruchtbaar mijn eitjes zijn dus stel ze springen alle drie en je bevrucht ze ook nog eens alle 3 dan heb je straks een drieling en volgens mij (dit weet ik niet zeker) is het ook zo dat ze zich makkelijker delen dus dan zou je zelfs kans op een 6ling hebben, dus overslaan is hoe dan ook beter maar niet leuk :(
BBalen van je witte test! Zo stom je lichaam kan gevoelsmatig dan echt een loopje met je nemen he?
Danielle, fijn dat je het hebt uitgesproken geeft dit nu ook weer meer rust voor jou? 
Kaatkaat, ik weet niet of ze met twee wel een go geven, ze zeiden tegen mij dat de doelstelling een eenling is dit is voor mij ook mijn eerste maand. 
Ik heb deze maand clomid gehad 50mg uit m'n hoofd gezegd, volgende maand moet ik halve tabletten innemen

Wauw meiden wat heb im een fantastische avond gehad! Omringd met geweldige mensen en zo gezellig gehad echt heerlijk kunnen genieten. Het wijntje is uiteindelijk 3 wijntjes geworden, heb me er heel even een beetje schuldig over gevoeld  maar al snel gewoon lekker van genoten.
Verder nog geen menstruatie en vanmorgen was de temperatuur 36.9 dus weer 0.1 graad hoger dan de afgelopen dagen. Ik denk dat ik ergens volgende week voor de zekerheid nog een testje doe. Verder wacht ik het gewoon allemaal af.
Ikbendoutzen ik heb inderdaad ook al een tijd niets  van mandareintje gehoord was ook benieuwd hoe die 2e terug plaatsing nu was want die was best vlot alweer gepland nadat de vorige niet goed was gegaan. Ben toch benieuwd of het nu wel allemaal gelukt is.
Danielle fijn dat jullie het allemaal hebben kunnen uitspreken. Zo zie je ook maar hoe goed het is om erover door te praten en te vragen wat hij nou precies bedoeld, want zo is het alweer een stuk logischer. Hopelijk mag het jullie toch gewoon lukken in die 3 maanden. Zal in ieder geval voor jullie duimen.
FleurBo balen dat je ongesteld bent geworden. Er waren hier volgens mij wel een paar meiden die dat deden een tijdje geleden ging het volgens mij ook over de pipeten die ze daarvoor gebruikte.
Kaatkaat wat voor hulp zoek je precies iemand om mee te praten? Je kan vaak gewoon het ziekenhuis bellen waar je loopt gewoon afdeling gynaecologie en dan vragen of zij je kunnen doorverwijzen naar iemand. Hebben ze bij mij ook wel eens aangeboden, omdat ik in tranen uitbarstte aan de telefoon.
Minime ah dat is balen. Een 6ling is wel heel heftig inderdaad. Hopelijk is de dosering van volgende ronde beter en heb je dan een positieve test natuurlijk!

Zwindo wat fijn dat je genoten hebt! Niet schuldig over voelen hoor :)
kaatkaat ik twijfel daar ook wel eens over. Toevallig gisteren eens artikel gelezen in volgens mij de Wendy (online) over moederinjehart.nl die zulke hulp biedt. Misschien wat voor jou?

Mag ik even gillen? Hoorde net van mijn oma dat een van mijn nichtjes zwanger is. Echt he....zowel hij als zij roken als ketters, zij is echt te zwaar en ik vind het gewoon niet eerlijk!!! Het is erg om te zeggen, maar ik gun het haar zo niet! Ik schaam mij er voor, maar ik ben echt WOEST!

Grrrrrrrrr echt té frustrerend lapjesendraadjes, niet te doen. Zoveel moeite en tijd en stress als er ingaat zitten voor jezelf en een ander krijgt het bijna als vanzelf. 

Lapjesendraadjes, ongelooflijk hoe oneerlijk de wereld in elkaar steekt he.... sommige mensen die totaal ongeschikt zijn knippen 1x met hun vingers en anderen die super geschikt zijn moeten er een traject voor doorstaan... mijn zus is kinderloos, zij zijn echt de meest geschikte ouders ooit.... de wereld is verschrikkelijk oneerlijk! Dus woest zijn mag je! 

Terug
Bovenaan