Dag dames, ik heb even een tijdje niet meegelezen op het forum om mezelf wat rust te gunnen, maar wat een berichten zeg!
Voor iedereen veel knuffels die aankondigingen in hun omgeving hebben gehad, ik herken jullie frustratie!
@heefteenwens, de vragen wanneer jullie aan de beurt zijn, kunnen heel pijnlijk zijn. Mijn standaard reactie op mensen die dicht bij me staan is: er zit een verschil tussen kinderen 'nemen' en 'krijgen'. Of ik lach alleen schaapachtig. Als mensen vinden dat het tijd wordt, stel ik de vraag terug: en bij jullie? Of bij hun zwangerschap: nemen jullie hierna er nog een? Ik bedenk me ook dat de ander vaak de vraag stelt uit interesse, of omdat ze geen idee hebben dat we er al een jaar mee bezig zijn. Ze weten het vaak niet en de vragen zijn niet slecht bedoelt. Dit bedenken, houdt mijn emoties in toom ?.
Hier zit ik inmiddels op 7 DPO, deze rond niet getemperatuurd en er een stuk minder mee bezig. Ik heb voor mezelf bedacht dat ik me komende maand ga focussen op gezond eten, meer beweging en voldoende balans. Dit is zo fijn!
En uiteraard krijg ik vandaag buikkrampen die lijken op m'n menstruatie en op 7 DPO denk ik gelijk aan een innesteling ?. Mezelf iets voornemen en me er ook nog aan houden is toch best lastig ?.